فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / خرید مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی از کارخانه

خرید مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی از کارخانه

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی را می توان بصورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده درخواست داد، چرا که بصورت عمده از این پارچه در مراکز درمانی استفاده می گردد و تیراژ خرید بالایی را دارد.
آیا می دانید میزان کیفیت و مرغوبیت انواع کالاهای مصرفی چگونه سنجیده می شود؟
آیا روش درستی است که براساس قیمت بتوان میزان مرغوبیت را سنجید و گفت یک محصولی که قیمتش ارزان است، حتما نامرغوب بوده و در مقابل یک کالایی که قیمت بالاتری دارد جتما باکیفیت و مرغوب بوده و برهمین اساس، خریدهای خود را برنامه ریزی کرد و انجام داد؟
پیروی از قاعده قیمت بالا مساوی با کیفیت خوب، اصلا سندیت و سنخیتی با اصول درست ندارد.
کلیه نمایندگی هایی که فروش انواع پارچه آن هم پارچه های مصرفی در بیمارستان ها را انجام می دهند، می دانند که اگر این منسوجات برخوردار از کیفیت بالایی نباشد اصلا به درد چنین مصرفی نخورده و از سوی متقاضیان مورد حرید، قرار نمی گیرد.
اگر هم مراجعه کنندگان خرید انواع پارچه بیمارستانی بی کیفیت را انجام دهند، می دانند که پارچه های خریداری شده که در نهایت تبدیل به البسه و وسایل می گردد از سوی آن مرکز درمانی که می تواند بیمارستان باشد یا هر سازمان بهداشتی دیگر، مرجوع خواهد شد و نه تنها تولیدی ها و خیاطانی که سفارشات را قبول کرده اند متحمل ضرر و زیان می کند بلکه سودی هم شامل حال فروشنده ها نشده و دیگر خریداران مراجعه دوباره ای به آن فروشگاه برای خرید، مسلما ندارند.

می توان هم چنین در این جا اشاره ای نمود به این که انواع پارچه بیمارستانی که لازمه اش دارا بودن کیفیت بالا است، قیمت ارزان و خوبی را دارد و نسبت به سایر پارچه ها این طور نیست که گران قیمت تلقی شده و بحساب بیایند.
بنابراین این استدلال که انواع پارچه باکیفیت الزاما باید قیمت زیادی را هم داشته باشد، قاعده نادرستی بوده و نباید در زمان مراجعه نمایندگی ها، این قاعده را خریداران رعابت کنند و براین اساس، خریدهای خود را صورت دهند.

حالا که متوجه شدید که قیمت انواع پارچه بیمارستانی، رقم های بالا و زیادی را شامل نخواهد شد، باید اشاره ای هم شود به این موضوع که در بین این منسوجات، برخی پارچه های مصرفی در بیمارستانی، ارزان قیمت تر بوده و در زمان خرید، می بایست هزینه کمتری را برای آن ذر نظر گرفت.
یکی از پارچه هایی که هم در شمار انواع پارچه بیمارستانی ارزان قیمت تلقی شده و هم مصرف بالایی در مراکز بهداشتی دارد، پارچه های یکبار مصرف هستند که آن را با نام های متفاوت هم خطاب می نمایند:

  • پارچه اسپان باند
  • پارچه بی بافت
  • پارچه پرس شده
  • پارچه های سوزنی و….

در زمان خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی از فروشگاه های عرضه کننده، متوجه خواهید شد که قیمت این پارچه رنجی ۱/۴ برابر قیمت یا کمتر با پارچه های بیمارستانی دیگر را دارد و اختلاف در زمینه قیمت در مورد پارچه های یکبار مصرف و دیگر پارچه ها، عدد فاحشی بوده و بسیار بزرگ می باشد.

خرید پارچه اسپان باند

انواع پارچه اسپان باند مرغوب در بازار

پارچه های اسپان باند مرغوب در بازار ایران یک تعریف بسیار خوب دارد.
پارچه های اسپان باند مرغوب باید بتواند بدلیل یکبار مصرف شدن البسه و وسایل دوخته شده از آن توسط تولیدی ها، موجب انتقال کوچکترین آلودگی نگردد.
در سمت مقابل باید جلوی انتشار میکروب ها و آلودگی ها را هم بخوبی بگیرد.
به دلیل تولید پارچه های یکبار مصرف از مواد اولیه کاملا بهداشتی و خالص، باید به آن اعتماد بالایی کرد و از این پارچه در بیمارستان ها، بسیار زیاد با خیال راحت و با آسودگی کامل، استفاده نمود.

نمونه های بسیار باکیفیت و مرغوبی از پارچه های اسپان باند در بازارهای ایران عرضه می گردد که تولید صنایع داخلی بوده و تماما مراحل تست کنترل کیفیت را به درستی پشت سر گذرانده اند و همین موضوع، مبحث صادرات به کشورهای دیگر را برای تولیدات داخلی باز نموده است.

خرید پارچه اسپان باند

تولید کنندگان عمده پارچه اسپان باند

بزرگترین قطب تولید پارچه های اسپان باند در کشور، کارخانجاتی هستند که در شهرهای ذیل قرار دارند:

  • تهران
  • ملایر
  • مشهد
  • تبریز
  • جلفا

هر یک از این تولید کنندگان با برند خاص و ویژه ای به تولید پرداخته و مراجعه کنندگان می توانند در زمان خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی و صنعتی اش بر اساس شناختی که از آن ها دارند، تولیدات خاص یک شرکت را انتخاب کنند.

تولید کننده های بزرگ پارچه اسپان باند را می توان به کارخانجاتی محدود دانست که در تهران و ملایر قرار داشته که البته بسیار هم زیاد در امر صادرات، خوش درخشیده اند.
تولید عمده پارچه های اسپان باند به رنگ های ذیل اختصاص دارد:

  • سفید
  • خودرنگ
  • آبی
  • سبز
  • صورتی

و در کل هر رنگی از این پارچه که مصارف بیمارستانی داشته و بیشتر از مصرف درصنایع در مراکز درمانی، کاربرد دارند.

خرید پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی درجه یک

در زمان خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی، اطلاع از قیمت این پارچه به یک دغدغه آن هم بزرگ برای مراجعه کنندگان و خریداران بدل گشته است.
آن ها شاهد این هستند که در سال های اخیر، قیمت بسیار زیاد افزایش و کاهش پیدا کرده و بالا و پایین شده است.
علت این تغییر قیمت ها هم تغییر مواد اولیه هست.

خرید مواد اولیه برای تولید پارچه های یکبار مصرف از سوی کارخانجات به صورت ماهیانه و بیشتر هفتگی انجام می شود. شرکت ها توانایی خرید و انباشته شدن گرانول را که مواد اولیه برای تولید است در حجم بالا و بصورت عمده نداشته و بهمین دلیل نیز، قیمت های فروش خود را تغییر می دهند.

خرید پارچه اسپان باند

نمایندگی فروش مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی

راه بسیار ساده ای برای گذر از قیمت های بالا در زمان خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی وجود دارد.

این روش، خرید مستقیم از کارخانجات و یا مراجعه به نمایندگی هایی است که به فروش اینترنتی پرداخته و قیمت فروش خود را مطابق با قیمت اصلی کارخانجات تعیین می نمایند.

مراکر فروش اصلی در شهرهای مختلف برای دسترس پذیر بودن وجود داشته و خریداران می توانند باتوجه به شهری که در آن هستند، یک فروشگاه مناسب را انتخاب و به آن مراجعه نمایند.
پیروی از این راهکار باعث می شود که ارزان ترین قیمت پارچه های یکبار مصرف در برابر کیفیت بالا در اختیار خریداران گذاشته شده و هم چنین اطلاع درستی از قیمت های روز همیشه و در تمامی حالت، متقاضیان داشته باشند.

به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 1400

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در نمایندگی آنلاین

قیمت و خرید اسپان باند بدون واسطه از تولید کنندگان کیلویی ۸۰۰۰۰ تومان در گرماژ …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار