فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / فروش پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ ارزان

فروش پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ ارزان

فروش پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ و گرماژ اعلا ۱۷۰ با قیمت دست اول متری ۳۶۰۰۰ در رنگ های روشن از کارخانجات بصورت مستقیم انجام می گیرد.
ساده ترین کاری که کارخانه ها برای افزایش مشتریان خود که سود بالاتر و فروش بهتر را به دنبال، برایشان خواهد داشت، فروش مستقیم به خریداران است که البته رضایتمندی آن ها را هم به ارمغان می آورد.
فکرش را بکنید تولید کننده گان محصولات مختلف که در اینجا منظور پارچه تترون است، همیشه به دنبال ابداع راه هایی برای فروش بیشتر هستتند، از آن سو نیز تولیدی ها و اشخاص، به دنیال خرید با پایین ترین قیمت می باشند، به همین دلیل مراجعه به نمایندگی های دست اول کارخانجات همیشه در تیررسشان بوده و هست که البته جلب رصایت خریداران، رونق فروش کارخانه ها را نیز به دنبال دارد.
فروش پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ با ارزان ترین قیمت موجود در بازار توسط سایت پارچه بخر، به شکل عمده در کمترین زمان ممکن به تمامی مشتریان انجام می گردد.
پارچه تترون تولیدی از الیاف پلی استر ویسکوز است که امروزه به سبب مشخصات و ویژگی هایی که داشته، از مصارف خوبی در تهیه انواع البسه و پوشاک در حوزه های گوناگون برخوردار می باشد.
با توجه به کیفیت و مشخصات خوبی که پارچه تترون تولیدی اصفهان داشته، اغلب خریداران پارچه تترون، به دنبال تولید کنندگان درجه یک پارچه تترون بوده تا خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنند.
فروش پارچه تترون به دو شکل طاقه ای و عدلی توسط نمایندگی ها و فروشگاه های گوناگون نجام می پذیرد.
اما شناخت نمایندگی های معتبر فروش که دو اصل قیمت و کیفیت را به عرضه می رسانند؛ از اهمیت جدی برخوردار بوده است.

در حال حاضر این امکان فراهم شده تا خرید پارچه تترون بیمارستانی در متنوع ترین عرض ها و گرماژها توسط سایت فروشگاهی پارچه بخر انجام گردیده باشد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

شناخت بیشتر پارچه تترون

پارچه تترون هم از دسته پارچه های تولیدی از الیاف پلی استر ویسکوز بوده که در تنوع رنگبندی های گوناگون تولید و در عرض ها و گرماژهای متنوعی به فروش می رسد.
این پارچه از نرمی و ظرافت مثال زدنی برخوردار بوده و می تواند در لمس با دست، کاملا این مشخصات آشکار باشد.
پارچه های تترون در انواع ذیل تولید شده و به فروش می رسند:

  1. پارچه تترون ساده
  2. پارچه تترون طرح دار
  3. پارچه تترون کشی
  4. پارچه تترون چاپی

در این میان پارچه تترون ساده به سبب خارج نشدن از مد جامعه، همواره از فروش بیشتری برخوردار بوده است و در تنوع رنگی خیلی زیادی به عرضه می رسد.
پارچه تترون طرح دار هم دارای طرح هایی از قبیل چهارخانه، گلدار، راه راه و عروسکی بوده که در عرض ها و گرماژهای گوناگون، مصارف خاص خودش را دارا می باشد.
پارچه های تترون با عرض های ۹۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متر و ۲ یا ۳ متر با گرماژهای متغیر از ۱۰۰ الی ۳۸۰ گرم در طیف رنگی ذیل آماده فروش هستند:

  • آبی
  • سبز
  • سفید
  • صورتی
  • نارنجی
  • زرد
  • یاسی و …

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مصارف پارچه تترون

همانطور که متوجه شدید پارچه های تترون در مدل های ساده و طرح دار، در بالاترین کیفیت امروزه در کارخانجات نساجی ایران به خصوص شهر اصفهان، تولید و روانه بازارهای کشور می گردند.
اگر چه امروزه شاهد وجود برندهای خارجی از انواع پارچه تترون بوده ایم، اما به سبب قیمت و کیفیت مناسب تری پارچه های تترون ایرانی، مصارف و فروش این پارچه ها بیشتر است.
از مصارف ویژه پارچه های تترون می توان به این موارد اشاره کرد:

  • تولید انواع پیراهن های مردانه و زنانه
  • تولید انواع پیراهن های مدرسه ای
  • انواع ملحفه به خصوص ملحفه بیمارستانی
  • تهیه روپوش فرم پرستاران و پزشکان در بیمارستان ها
  • تهیه انواع البسه فرم بیماران خردسال و بیماران بزرگسال
  • تولید انواع مقنعه های کوتاه و بلند مخصوص اداره جات، مدارس و حتی پرسنل خانم بیمارستان ها

با توجه به اینکه مهم است تا از چه کیفیت پارچه جهت مصارف بیمارستانی استفاده می شود، پارچه تترون به سبب مشخصات منحصربفردی که داشته، می تواند از گزینه های مناسب جهت مصارف بیمارستانی باشد که در خطوط فوق به مصارف این پارچه پرداخته شد.
آیا می دانید که پارچه تترون بیمارستانی با پارچه تترون معمولی چه تفاوتی داشته و با چه عرض ها و گرماژهایی به عرضه می رسد؟
کافیست تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی و مشخصات آن

گفتنی است که پارچه تترون بیمارستانی همان پارچه تترون معمولی است که از نظر قیمت و شفافیت رنگ با آن تفاوت داشته و در طیف رنگی مخصوص بیمارستان ها تولید می گردد:

  • آبی
  • سبز
  • سفید
  • صورتی

این رنگبندی از پرفروش ترین رنگبندی های موجود در کالیته رنگی پارچه های تترون بیمارستانی هستند که در عرض ها و گرماژهای ذیل ارائه می شوند:

  1. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۹۰ سانتی متری با گرماژ ۱۰۰ الی ۱۲۰ گرم
  2. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متری با گرماژ ۱۶۰ الی ۲۰۰ گرم
  3. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۸۰ سانتی متری با گرماژ ۲۳۰ الی ۲۶۰ گرم
  4. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۲ متر با گرماژ ۲۶۰ الی ۳۰۰ گرم
  5. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر با گرماژ ۳۰۰ الی ۳۸۰ گرم
در این میان پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متر با گرماژهای ۱۶۰ الی ۱۹۰ گرم، از پرفروش ترین عرض ها و گرماژهای این پارچه می باشند. این پارچه از گزینه های مناسب جهت دوخت البسه فرم بیماران خردسال و بزرگسال بوده و در دو کالیته رنگی آبی و صورتی فروش خوبی دارد.

چگونه بهترین پارچه تترون بیمارستانی بخرم؟

اگر به دنبال بهترین پارچه تترون بیمارستانی موجود در بازارهای کشور هستید، باید با مشخصات بهترین پارچه های تترون بیمارستانی نیز آشنا باشید.
یک پارچه تترون بیمارستانی درجه یک دارای مشخصات ذیل بوده است:

  • نرمی زیر دست بالا
  • ظرافت و لطافت عالی
  • خنک و سبک وزن
  • عدم ایجاد کننده حساسیت های پوستی
  • دارای ثبات در رنگ
  • قابلیت شست و شوی چندین باره
  • تراکم بافت استاندارد
  • عرض دقیق پارچه ها

اینچنین ویژگی هایی از یک پارچه تترون بیمارستانی تنها توسط نمایندگی هایی عرضه می شوند که مستقیما با کارخانجات معتبر تولیدی در ارتباط بوده و واسطه ها را حذف نموده اند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی اعلا ۱۷۰ گرم

اولین رکنی که در کارخانه ها برای تولید پارچه تترون آن هم بخصوص، نوع بیمارستانی اش در نظر می گیرند، اعلا بودنش است.
حال معنای اعلا در مورد پارچه تترون به چه معناست؟
پارچه تترون بیمارستانی اعلا، این خصوصیات را به خوبی در خود جای داده:

  1. گرماژ متناسبی را دارد، به گونه ای که این رقم بین ۱۶۰ گرم تا ماکزیمم ۱۸۰ متغیر است که اگر بخواهند وزن را بالاتر ببرند، قیمت تمام شده دیگر به صرفه نبوده و چنین تترونی، اصلا مناسب مصرف بیمارستان ها نیست و پرمصرفترینش، گرماژ ۱۷۰ می باشد
  2. شاهد نداشتن نوسان وزن در تمام طول ظاقه پارچه ها باشیم و این طور نباشد که ابتدای طاقه ها، نازک تر بوده و انتها، ضخیم تر یا بالعکس
  3. از نرمی و لطافت خوبی برخوردار بوده، به این معنی که زبر و خشن نباشد و در کنار آن، نرمی کافی را داشته باشد
  4. تناژ رنگی اش، ثابت باشد و نوسان رنگ را در متراژهای یک طاقه و یا یک عدل، نبینیم
  5. گلوله های رنگی کوچک هم به اندازه یک نقظه در طاقه ها، قابل قبول نیست
  6. اضافه کردن مواد ریتایدرها که یک نوع نرم کننده است به تترون، باعث نگردد که ثبات رنگ کاهش یافته و حتی در برابر شوینده های ضعیف، مقاومت رنگ خود را از دست دهد
  7. باز هم نداشتن نوسان عرض، مثلا اگر تترون با عرض ۱۵۰ خریداری شد، این عرض در تمام طاقه ها حفظ شود که حتی نوسان عرض یک یا دو سانتی نیز، مورد قبول نخواهد بود
  8. در موقع رنگرزی از رنگ های باکیفیت استفاده گردد و طوری نباشد که بوی بد از طاقه ها، استشمام شود
  9. نخ کش شدن، پارچه تترون اعلا به هیچ وجه ندارد.

مقصود از پارچه تترون بیمارستانی ارزان چیست؟

غالبا مشتریان خرید پارچه تترون بیمارستانی، به دنبال پارچه تترون بیمارستانی ارزان قیمت اند.
مقصود از فروش پارچه تترون بیمارستانی ارزان قیمت، کیفیت پایین این پارچه ها نبوده، بلکه مقصود این است که این پارچه با قیمت متناسب با کیفیت در برخی از نمایندگی های معتبر فروش عرضه می شود.
آیا می دانید که پارچه های تترون بیمارستانی ارزان قیمت را از طریق کدام مراکز فروش می توانید خرید کنید؟

قیمت پارچه تترون بیمارستانی دست اول کارخانه

لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی

در سال جاری، شاهد نوسانات قیمت پارچه تترون بیمارستانی بوده ایم، همان طور که این اتفاق در سال های گذشته هم رخ می داد و نرخ قیمت در چندین برهه از سال، تغییر می کرد.
تلاش همیشه بر این پایه استوار بوده تا قیمت پارچه تترون بیمارستانی به صورت عمده و به روز در اختیار مشتریان و بازرگانان و تولیدی ها قرار بگیرد تا آن ها هم بتوانند معاملات و قراردادهای پرسودی را داشته و به سرانحام برسانند.
از آن سو هم قیمت دست اول کارخانه ها، همیشه ارزان ترین رنج را داشته و از واسطه ها، کمتر می باشد.

نرخ پارچه تترون بیمارستانی براساس پارامترهای مختلفی مانند قیمت نخ، رنگ و اساس افزایش حقوق کارگران مورد بررسی و ارزیابی از سوی کارخانه ها قرار می گیرد تا در مرحله بعد به خریداران اعلام گردد تا آن ها نیز بتوانند با استناد به آن، برنامه کاری خود را تنظیم نمایند. همیشه استعلام قیمت پارچه تترون بیمارستانی در عرض ۱۵۰ و ۳ متز صورت می پذیرد، این در حالی می باشد که شاید ۱ درصد، پارچه تترون را با عرض ۲ متر تقاضا می کنند که البته به خاطر حجم تولید کمتر پارچه تترون عرض ۲، قیمتش هم کمی بالاتر و نامنطق تر از عرض ۱۵۰ و ۳ می باشد.
برای داشتن پرتی کمتر، توصیه به خرید عرض ۱۵۰ تترون می باشد تا عرض ۳ که البته میزهای برش تولیدی ها نیز برای عرض ۱۵۰، مناسب سازی بیشتر گشته است.

کارخانه تولید پارچه تترون بیمارستانی

تنوع پارچه هایی که در کارخانه ها تولید می شوند، بسیار زیاد هستند که اگر بخواهیم این تولیدات را به بخش های کوچکی تقسیم بندی نمود، می توان انواع پارچه های بیمارستانی را برشمرد.
جالب است بدانید خود انواع پارچه های بیمارستانی باز هم در تقسیم بندی کوچکتر نیز، پارچه های زیادی را همچون اسپان باند، فلامنت، فلامنت پنبه، ترگال و کجراه و ضدوایتکس که به آن آبژاول می گویند و هم چنین تترون را در بر می گیرند.
باز هم در تقسیم بندی با جزییات بیشتر، وزن ها و رنگ ها و طرح ها و عرض ها را اگر دخیل دانست، این مجموعه گسترده تر خواهد شد.
آن چیزی که عیان است این موضوع واضح هست که الیاف در کارخانه ها به عنوان محصول، تبدیل به پارچه ای خواهد شد که خام است و پس از آن، نیازمند به مراحل دیگری به نام تکمیل و رنگرزی و طاقه پیچی و بسته بندی و لیبل زنی دارد.
پارچه های تترون بیمارستانی در گرماژ و عرض و کیفیت اگر تفاوت های فاحشی داشته باشند، ممکن است مصرف را هم چنین تغییر دهند و به درد دوخت کالاهای دیگر مانند روتختی، پیراهن، کالای خواب، لباس پرسنل و حتی لباس فرم نیز بخورند که نیاز به ظرافت و متبحر بودن دوزنده ها هم دارند.
در کارخانه پارچه تترون بیمارستانی، پایداری رنگ و البته مناسب بودن قیمت تمام شده و گاها لطافت خوب، مهم است که اگر این اصول در کنار قیمت مناسب رعایت شود، شاهد فروش خوب کارخانه خواهند بود.
به این ترتیب می بینید چقدر تنوع حتی خود پارچه های بیمارستانی در کارخانه تولید کننده زیاد است و می توان خرید را براساس سفارش که البته پرتی کمتر در آن دخالت زیادی دارد انجام داد.

بر چه اساسی پارچه تترون به یکی از پرفروش ترین محصولات کارخانه های پارچه بافی تبدیل شده است؟

بر چه اساسی پارچه تترون به یکی از پرفروش ترین محصولات کارخانه های پارچه بافی تبدیل شده است؟

مشخص است که تعداد سفارشات و درخواست های زیاد رسیده به کارخانه ها، حجم تولید پارچه تترون را بالا برده، به گونه ای که عرض ۱۵۰ این پارچه را بیشتر برای دوخت لباس و از عرض ۳ برای دوخت روتختی و روبالشتی استفاده می کنند. اما هیچوقت فراموش نشود که خیاطان ماهر از تجربه خود استفاده کافی را برده و می توانند با استفاده از علم خود، الگوی حتی روبالشتی و ملحفه را در عرض ۱۵۰ در آورند به گونه ای که کوچکترین پرتی و ضایعات نداشته باشند. در این زمینه هنر خیاطان و کارفرمایان دخالت زیادی دارند.

نمایندگی فروش پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰

در نمایندگی فروش پارچه های بیمارستانی که با کارخانجات برند در این حوزه ارتباط داشته، فروش پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ و سایر عرض ها و گرماژها، با قیمت درب کارخانه صورت می پذیرد.
این موضوع سبب می شود تا تمامی مشتریان خرید پارچه تترون بیمارستانی؛ تجربه ی خریدی ارزان قیمت و کاملا مقرون به صرفه را داشته باشند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی تولید اصفهان با عرض های گوناگون و گرماژهای متغیر، در کالیته رنگی زیاد به شکل طاقه ای و عدلی با متراژ طاقه ۴۰ متر انجام می گیرد. شما هم یکی از خریداران بهترین پارچه تترونبیمارستانی باشید.
برخلاف آن چیزی که در اذهان عموم مردم وجود دارد، خربد پارچه نیاز به دقت زیادی دارد که در گام اول نیازمند یکی مرکز معتبرست که پارچه تترون را در زمان مقرر به دستشان برساند که دیرکرد در این زمینه، باعث از دست دادن مشتریانشان و لغو سفارش می شود.

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4.57 (7 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون بیمارستانی با بهترین قیمت

خرید پارچه تترون بیمارستانی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، کاملا بدون واسطه می تواند …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار