فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / نمایندگی پارچه تترون بیمارستانی | توزیع و فروش منسوجات ایرانی و خارجی

نمایندگی پارچه تترون بیمارستانی | توزیع و فروش منسوجات ایرانی و خارجی

نمایندگی پارچه تترون بیمارستانی عرضه کننده انواع این پارچه ها به مراکز درمانی و خدمات بهداشتی می باشد. این مراکز تولیدات کارخانجات مختلف را به مشتریان و خریداران معرفی نموده و به فروش مستقیم محصولات شرکت می پردازند. پارچه های تترون یکی از پر مصرف ترین انواع پارچه در بین کالا های بیمارستانی می باشند که این امر به دلیل ویژگی ها و خصوصیات مثبت آنها می باشد. مثلا از جمله برخی ویژگی های این پارچه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قیمت مناسب
  • تنوع رنگ
  • سادگی طرح
  • لطیف و ظریف
  • خنک بودن
  • تولید در عرض های مختلف
  • عدم تغییر کیفیت در برابر شستشو

موارد فوق مهمترین مزایای این پارچه ها ست که دلیل گستردگی استفاده از آنها شده است.

نمایندگی پارچه تترون بیمارستانی | توزیع و فروش منسوجات ایرانی و خارجی

نمایندگی فروش پارچه تترون بیمارستانی

نمایندگی فروش پارچه تترون بیمارستانییکی از مراکز فروش انواع پارچه تترون بیمارستانی، نمایندگی های فروش می باشند. نمایندگی ها دفاتری هستند که از طریق شرکت یا کارخانه تولید کننده این پارچه ها تاسیس و راه اندازی شده و به فروش تولیدات شرکت به طور مستقیم می پردازند. نمایندگی ها همچنین دارای کاتالوگ تولیدات شرکت هستند که آن را به مشتریان عرضه می دارند. عرضه این کاتالوگ امکان مقایسه نمونه پارچه های مختلف را برای خریداران فراهم می سازد. از طریق مقایسه قیمت پارچه بیمارستانی و کیفیت کالا های تولیدی مختلف مراجعه کنندگان می توانند در مورد انتخاب و خرید مورد مناسب خود تصمیم گیری نمایند.

مرکز تولید و صادرات انواع پارچه تترون

مرکز تولید و صادرات انواع پارچه تترونکارخانه تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به عنوان نوعی مرکز تولید و صادرات این قبیل پارچه ها محسوب می شود. انواع تترون موجود در بازار کاری از تولید کنندگان ایرانی و همچنین برخی کشور های خارجی همچون چین، تایلند و ژاپن می باشند. در این میان تولیدات تولید کنندگان و شرکت های ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار است که زمینه صادرات آن را نیز به دیگر کشور های جهان فراهم نموده است. کشور های همسایه از جمله برخی کشور های وارد کننده انواع تترون ایرانی می باشند. کیفیت تولید و مرغوبیت و قیمت  پارچه تترون بیمارستانی این پارچه مهمترین عامل برای خرید و صادرات این کالا به دیگر کشور ها شده است.

قیمت خرید پارچه تترون بیمارستانی

قیمت خرید پارچه تترون بیمارستانییکی از پرکاربردترین و پر مصرف ترین مکانهایی که انواع پارچه تترون در آن به کار می رود، بخش های بیمارستانی و مراکز درمانی می باشند. لباس کادر اداری و درمانی و پزشکان و پرستاران از این پارچه است که بخش اعظمی از تولید این پارچه به این منظور صورت می گیرد. قیمت خرید پارچه تترون بیمارستانی بستگی به چند مورد دارد که عبارتند از :

  • عرض و تراکم بافت پارچه
  • جنس نخ و مواد اولیه
  • کارخانه و شرکت تولید کننده
  • میزان عرضه و تقاضای بازار
  • نوع و مقدار خرید
  • نوع ماشین آلات بافندگی
  • نوع فروش مثلا از طریق فروش ویژه یا حراجی و با عرضه تخفیف

موارد فوق همگی تاثیر مهم و به سزایی در تعیین نرخ و قیمت این پارچه ها در بازار دارند. در بخش های بیمارستانی علاوه بر پارچه تترون انواع پارچه های یکبار مصرف مانند اسپان باند نیز مورد استفاده قرار می گیرند که توسط کارخانه تولید اسپان باند به بازار عرضه می شوند.

خریداران پارچه تترون بیمارستانی

خریداران پارچه تترون بیمارستانی همان طور که از نامش پیداست خریدار پارچه تترون بیمارستانی، مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشند. واحد های خرید مراکز درمانی از طریق عقد قرار داد خرید این کالا را تامین و به خیاطی ها برای دوخت انواع لباس بیمارستانی تحویل می دهند. لباس پرستاران، پزشکان و همچنین لباس کادر خدماتی در بیمارستان همگی از پارچه تترون با کیفیت های مختلف تولید می شوند. مثلا لباس پرستاران و پزشکان تترون سفید است و لباس کادر خدماتی از تترون رنگی مانند قهوه ای یا طوسی یا دیگر رنگ ها تشکیل شده است. پارچه های تترون به راحتی قابل شتسشو هستند و در این مراکز در اثر تماس با مواد ضد عفونی کننده کیفیت اولیه خود را پس از شستشو از دست نمی دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی در تهران

خرید و قیمت پارچه تترون بیمارستانی اعلا گرم بالا را می توان در رنگ های …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار