فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / پارچه های تترون بیمارستانی | فروش پارچه مخصوص البسه بیمار

پارچه های تترون بیمارستانی | فروش پارچه مخصوص البسه بیمار

پارچه های تترون بیمارستانی مخصوص تولید البسه بیماران زن و مرد در کالیته رنگی آبی و صورتی، با نازلترین قیمت و تضمین در کیفیت به فروش عدلی و طاقه ای می رسند.
تترون یکی از پارچه های نرم و لطیف و با ظرافت بالایی است که در کشور ما خصوصا در شهر اصفهان با کیفیت بی بدیلی تولید و در راستای مصارف گوناگون در صنعت بیمارستانی و حتی تولید انواع البسه و پوشاک روانه بازارهای فروش می گردد.
به سبب شهرت زیاد و مصارف مختلفی که پارچه تترون داشته، می توان سیر صعودی هجوم دلالان اقتصادی را به سمت این پارچه زیاد تلقی گردد.
این موضوع سبب شده تا کارگاه های تولیدی و خیاطانی که قرار است از پارچه تترون استفاده کنند، کمی با چالش و نگرانی پیرامون نحوه خرید تترون درجه یک و مرغوب آن هم با قیمت مناسب مواجه شوند.
در حال حاضر یکی از کاربردهای پرفروش پارچه های تترون در زمینه تولید البسه و منسوجات بیمارستانی بوده و به همین سبب کارخانجات نساجی پارچه تترون، تناژ بالایی از پارچه های تترون بیمارستانی را به تولید می رسانند.
پارچه های تترون بیمارستانی همان پارچه تترون معمولی اند که با طیف رنگی مخصوص بیمارستان ها ارائه می گردد و می تواند در کیفیت و قیمت و یا حتی روشنی و تیرگی رنگ با پارچه تترون معمولی کمی تفاوت داشته باشد.
در این نمایندگی پخش عمده پارچه های بیمارستانی، متقاضیان خرید عمده پارچه های تترون بیمارستانی قادر خواهند بود تا در کمترین روز کاری، سفارشات خود را از درب کارخانه تحویل بگیرند.
در ادامه ضمن آشنایی بیشتر با انواع پارچه تترون تولیدی و پارچه های تترون بیمارستانی، راز خرید بهترین جنس و کیفیت و حتی بهترین قیمت این پارچه را به شما خواهیم گفت.
پس تا پایان این مطلب ما را از همراهی خود بی نصیب نگذارید.

پارچه های تترون بیمارستانی

انواع پارچه تترون تولیدی

همانطور که متوجه شدید از پارچه های پرفروش و مصرفی در حوزه های گوناگون می توان به پارچه تترون اشاره داشت.
طبیعی است که شناخت هر چه بهتر و بیشتر پارچه تترون قبل از خرید، می تواند کارگاه های تولید کننده انواع البسه و پوشاک در هر زمینه ای را در راستای انتخاب درست و بجا، کمک شایانی کرده باشد.
امروزه در کارخانجات تولید کننده و نساجی پارچه تترون، این پارچه از الیاف پلی استر ویسکوز تهیه و تکمیل می گردد و بعد از آن به سالن های رنگرزی رفته و با متنوع ترین رنگبندی و با بیش از ۸۵ طیف رنگی در کالیته خود طاقه بندی و به بازار عرضه می گردد.
در این کارخانجات تولیدی، با توجه به متنوع بودن عرض و گرماژ پارچه های تترون، این پارچه جهت مصارف گوناگون می تواند در دسته بندی های متفاوتی قرار گیرد:

  • پارچه تترون پیراهنی با عرض ۱۵۰ سانتی متر
  • پارچه تترون مقنعه ای با عرض ۹۰ سانتی متر
  • پارچه تترون ملحفه ای با عرض ۲ و ۳ متر

این پارچه ها می توانند در مدل های ساده و طرح دار و یا از جنس بافت ساده و کشی تولید شده و مناسب استفاده در هر یک از موارد فوق باشند.
به عنوان مثال پارچه تترون چهارخانه یکی از گزینه های مناسب جهت دوخت پیراهن های مردانه و زنانه بوده و یا پارچه تترون عروسکی می تواند در تولید البسه کودکان و حتی تولید انواع ملحفه و رو تختی برای کودکان مناسب باشد.
جدای از این موارد، به پارچه های تترونی که با طیف رنگی مخصوص بیمارستان ها تولید می گردند هم می توان اشاره کرد که با نام پارچه تترون بیمارستانی در بازار مشهور بوده اند.
در حقیقیت با توجه به خصوصیات و مشخصاتی که پارچه های تترون بیمارستانی داشته اند، می توان گفت که این پارچه ها از فروش بسیار بالایی برای مصارف بیمارستانی برخوردار هستند.
اما آیا این مشخصات را می دانید؟
هر یک از عرض ها و گرماژهای پارچه تترون بیمارستانی برای چه مصارفی مناسب هستند؟
اصلا چگونه می توان به شکل تضمین شده از نظر کیفیت و قیمت پارچه تترون بیمارستانی، این پارچه را به صورت عمده در عرض ها و گرماژهای گوناگون سفارش خرید داد؟
پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

پارچه های تترون بیمارستانی و مشخصات آنها

همانطور که در خطوط فوق اشاره شد یکی از انواع مصرفی ترین پارچه های تترون، تترون بیمارستانی می باشد که از الیاف پلی استر ویسکوز تولید شده و طیف رنگی متنوع در عرض ها و گرماژهای گوناگون دارد.
پارچه های تترون بیمارستانی دارای مشخصات و ویژگی های منحصربفردی بوده که توانسته اند از شهرت زیادی در مصارف گوناگون بیمارستانی برخوردار باشند.
از جمله مهم ترین دلایل شهرت پارچه های تترون بیمارستانی، می توان به این ویژگی ها اشاره کرد:

  • قابلیت شست و شو و استفاده چندین باره
  • نرمی زیر دست فوق العاده
  • ظرافت و لطافت مثال زدنی
  • راحت و سبک وزن
  • بدون ایجاد حساسیت پوستی
  • قیمت ارزان
  • رنگبندی متنوع
  • یک دست بودن رنگ در تمامی پارچه
  • شفافیت رنگ پارچه
  • ثبات در رنگ و کیفیت بافت
  • بدن نما نبودن
  • تراکم بافت استاندارد
  • بسته بندی خوب طاقه ها
  • عرض دقیق پارچه

در حقیقت این موارد فوق را می توان از مشخصات بهترین جنس و کیفیت پارچه های تترون بیمارستانی نامید که اگر چنین نباشد باید در انتخاب آن پارچه تترون شک کرد.
شایان ذکر است که یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب پارچه تترون بیمارستانی خوب می تواند کمک کننده باشد؛ براق نبودن پارچه است.
چرا که براق بودن پارچه تترون حاکی از آن است که درصد فلامنت یا درصد پلاستیک آن بالاتر از درصد الیاف نخ بوده است و این موضوع می تواند از مرغوبیت پارچه تترون کاسته باشد.
پس پارچه های تترون بیمارستانی مرغوب، دارای شفافیت کمتری نسبت به نوع نامرغوب این پارچه ها بوده و هم اکنون توسط کارخانجات نساجی در کالیته رنگی متنوع ذیل به فروش می رسند:

  1. صورتی
  2. سبز
  3. آبی
  4. سبز سیر
  5. سبز مغز پسته ای
  6. سفید
  7. شیری
  8. یاسی
  9. لیمویی

گفتنی است که رنگبندی های دیگری هم از پارچه های تترون وجود داشته که کاربرد کمتری دارند مانند، آبی کاربنی، گلبه ای، سبز چمنی، فسفری و غیره.
این پارچه ها غالبا در عرض های ۹۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متری و با گرماژهای ۱۰۰ الی ۳۸۰ گرمی به دو شکل طاقه ای و عدلی عرضه می گردند.
پارچه های تترون بیمارستانی اگر چه مصارف گوناگونی از قبل تولید مقنعه بیمارستانی، انواع رو تختی و ملحفه و روپوش فرم پرستاران و … را دارند، اما به سه دلیل ذیل مناسب ترین گزینه برای تهیه البسه فرم بیماران می باشند:

  • سبک، راحت و خنک است.
  • نرم، لطیف و بدون ایجاد کننده حساسیت پوستی می باشد.
  • بدن نما نیست.

امروزه اغلب کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی، از پارچه تترون آبی برای البسه بیماران مرد و از پارچه تترون صورتی برای البسه بیماران زن و از انواع پارچه تترون های طرح عروسکی برای البسه بیماران خردسال استفاده می کنند.
شایان ذکر است که در میان عرض های گوناگون پارچه تترون، عرض یک و نیم متر و سه متری، بیشتری استفاده را در تولید البسه بیماران داشته و استفاده از عرض سه متر می تواند مقرون به صرفه تر باشد.

پارچه های تترون بیمارستانی

چگونگی خرید تضمینی پارچه تترون بیمارستانی

از آنجا که پارچه های تترون بیمارستانی محبوبیت زیادی در میان کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی دارند، ممکن است بازار فروش این پارچه ها همراه با تقلب و حضور واسطه ها و افراد سودجو نیز باشد.
به همین دلیل اغلب کارگاه های تازه تأسیس همواره نگران بوده که چگونه می توانند در بازارهای با شرایط این چنینی، بهترین قیمت و کیفیت پارچه های تترون را خریداری کنند؟
آیا شما می دانید که بهترین راهکار خرید تضمین پارچه تترون بیمارستانی از نظر کیفیت و جنس پارچه و علی الخصوص قیمت این پارچه چیست؟
خرید تضمینی پارچه شاید در بازارهای مراجعه حضوری با درصد کمتری امکان پذیر باشد، چرا که غالبا فروشگاه های پارچه فروشی خودشان واسطه بوده و گاها از کیفیت پارچه هم اطلاع چندانی ندارند و متأسفانه فقط می خواهند تا فروش کنند و پولی به جیب بزنند!
این امر می تواند نگرانی خریداران پارچه تترون بیمارستانی به عنوان یک تولید کننده السه و منسوجات بیمارستانی را دو چندان تر کرده باشد، چرا که کیفیت پارچه با کیفیت منسوجات تولیدی رابطه مستقیمی دارد.
آیا می دانید در دنیای الکترونیکی امروزی یکی از بهترین، اقتصادی ترین و امن ترین خرید تضمینی پارچه تترون بیمارستانی؛ خرید از نمایندگی های کارخانجات معتبر است که خرید مستقیم از درب کارخانه را در دستور کار خود قرار داده اند؟
این نمایندگی ها با حذف واسطه ها، امکان دست شدن پارچه را کاهش داده و انواع پارچه تترون بیمارستانی را با همان کیفیت و قیمت واقعی به عرضه می رسانند.
پس شما مشتریان می توانید بدون هیچ نگرانی، خرید تضمینی پارچه تترون بیمارستانی را از همین نمایندگی ها انجام دهید.
خریدی که مساوی است با خرید بی واسطه، با کمترین قیمت ممکن و در کمترین زمان ممکن که می تواند آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری و با کاهش هزینه های رفت و آمدی باشد.
مجموعه پارچه بیمارستانی پارادا یکی از این نمایندگی هاست که توانسته مشتریان گوناگونی از سراسر کشور داشته و خریدی مطمئن را برای درصد بالایی از خریداران و مشتریان خود رقم بزند.

پارچه های تترون بیمارستانی

نمایندگی فروش عمده پارچه تترون بیمارستانی

در نمایندگی فروش پارچه بیمارستانی، اغلب خریداران انتظار این را دارند تا امکان خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی با همان کیفیت خرید طاقه ای و جزئی صورت گرفته باشد.
چرا که متأسفانه برخی از عرضه کنندگان عمده پارچه تترون بیمارستانی، کیفیت خوبی از تمامی طاقه ها را عرضه نمی کنند و در بار ارسالی آنان طاقه هایی با کیفیت درجه دو و سه نیز وجود داشته است.
یک نمایندگی فروش عمده پارچه تترون بیمارستانی بایستی توانسته باشد:

  1. تمامی طاقه ها و عدل های پارچه را از درب کارخانه و بی واسطه عرضه کند.
  2. لیست قیمت عمده فروشی بسیار کمتر از قیمت جزئی فروشی و حتی زیر قیمت بازار باشد.
  3. مشاوره های لازم جهت انتخاب عرض و گرماژ را به مشتریان داده تا در صورت خرید عمده و در حجم زیاد پارچه، با انتخاب درست، پارچه بدون استفاده نماند و در واقع حیف و میل نگردد.
متقاضیان خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی می دانند که می توانند با قیمت کمتری خرید پارچه های مصرفی خود را انجام داده و در طرف مقابل با قیمت تمام شده تولیدی ارزان تر و مقرون به صرفه تر می توانند قدرت فروش بالاتری را هم تجربه کرده باشند.
اما آیا می دانید که لیست قیمت پارچه های تترون بیمارستانی به چه معیارهایی بستگی داشته است؟
آیا با سایر پارچه های مخصوص البسه بیمارستانی آشنایی داشته و تفاوت آنها با پارچه تترون بیمارستانی را می دانید؟
چه تضمینی وجود داشته تا خرید آنلاین پارچه های البسه بیمارستانی با قیمت و کیفیت واقعی صورت گیرد؟

پارچه های تترون بیمارستانی

لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی در عرض های مصرفی

جدای از کیفیت پارچه های تتروون بیمارستانی، لیست قیمت این پارچه ها نیز برای کارگاه های تولیدی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است.
باید گفت که لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی رابطه مستقیمی با عرض این پارچه داشته و هر چقدر عرض پارچه بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.
اما به طور کلی توصیه مشاورین فروش پارچه تترون بیمارستانی به اغلب خریداران این است که پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متز را خریداری کنند تا خریدی اقتصادی تر را تجربه کنند.
پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر می تواند تمامی مصارف سایر عرض های این پارچه را در بر گرفته باشد و در اینجاست که واحدهای تولیدی می توانند با میزان عرض بیشتر، تولیدات بیشتری را با برش های گوناگون داشته و از آنها استفاده خوبی نموده باشد.
از دیگر فاکتورهایی که در تعیین لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی نقش فزاینده داشته، این موارد را می توان نام برد:

  • گرماژ پارچه
  • رنگ پارچه
  • کیفیت پارچه

گرماژهای سبک تر از قیمت کمتری برخوردار بوده اند و گفتنی است که غالبا برای تولید انواع البسه فرم بیماران از گرماژهای ۱۶۰ الی ۱۹۰ گرمی استفاده می شود.
نکته جالب توجه اینکه اگر چه این گرماژها سبک هستند اما به هیچ وجه بدن نما نبوده و این موضوع یکی از مشخصه های کلیدی پارچه های تترون بیمارستانی می باشد.
گرماژ سبک پارچه تترون مخصوص البسه بیماران، می تواند راحتی، خنکی و آسایش بیشتر را برای بیماران به خصوص بیمارانم کهنسال رقم زده باشد.

در حال حاضر با خرید آنلاین انواع عرض ها و گرماژهای مصرفی پارچه تترون بیمارستانی با لیست قیمت درب کارخانه، می توانید تولیدات ارزان تر و کاملا مقرون به صرفه تری داشته باشید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون بیمارستانی با بهترین قیمت

خرید پارچه تترون بیمارستانی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، کاملا بدون واسطه می تواند …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار