فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی / راهنمای خرید پارچه فلامنت پنبه طرح دار

راهنمای خرید پارچه فلامنت پنبه طرح دار

وجود راهنمای خرید پارچه فلامنت پنبه طرح دار، می تواند به افرادی که قصد خرید این پارچه را دارند، به شدت کمک کننده باشد. چرا که پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی، یکی از پارچه های پرکاربردی است که در زمینه دوخت و دوز البسه و ملحفه های بیمارستانی، مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو، خط تولید گسترده ای داشته و در انواع کیفیت و جنس به تولید می رسد. پس تولیدکنندگان و تاجرانی که قصد خرید این پارچه را دارند، باید اطلاعات کافی را در خصوص این پارچه داشته باشند و مرکز خرید معتبری را انتخاب نمایند تا در آخر، پارچه ای با کیفیت و قیمت مناسبی را تهیه کنند. به همین منظور، سایت پارادا تصمیم بر این دارد که شما را به طور کامل با نکات مهم خرید عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار، آشنا کند و در آخر نیز، بهترین مرکز خرید را معرفی نماید. پس حتما تا انتهای این مقاله، ما را همراهی کنید.

بهترین پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی، چه مشخصاتی دارد؟

بهترین پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی

پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی، دارای بافتی تخت بوده که با عنوان پارچه تخت بافت نیز شناخته می شود. ویژگی و مشخصات این پارچه، سبب شده تا کارایی گسترده ای در دوخت و تولید لباس بیمارستانی داشته باشد. از این رو، اکثر بیمارستانها از این پارچه برای دوخت لباس و ملحفه بیماران، استفاده می نمایند. این پارچه، طرح دار بوده و دارای طرح و نقش های متنوعی می باشد و موجب افزایش تنوع لباس ها می شود. در گذشته از پارچه تترون برای دوخت البسه بیمارستانی استفاده می شد. اما با بالا رفتن یکباره قیمت ها و گران شدن این پارچه، پارچه فلامنت طرح دار بیمارستانی، جایگزین اقتصادی پارچه تترون قرار گرفته است. این پارچه، علاوه بر زیر دست بسیار نرم و لطیفی که دارد، مقاومت و دوام بالایی هم داشته و از عمر طولانی برخوردار است. همچنین، قدرت ارتجاعی عالی هم دارد و موجب آزاد بودن و راحت بودن بدن بیماران می شود.

الیاف به کار رفته در این پارچه، ابدا حساسیت زا نبوده و به همین جهت، مناسب برای تمامی افراد از جمله کودکان و افرادی دارای حساسیت های پوستی هستند نیز، می باشد. پارچه فلامنت پنبه طرح دار، ضد آب بوده و به هیچ عنوان، آبرفت ندارد. در مقابل حرارت نیز مقاوم است. این پارچه از رنگ های متنوعی برخوردار بوده و تمامی این رنگها، کاملا ثابت و غیر قابل تغییر می باشند و تحت هیچگونه شرایطی، مانند شست و شو، قرار گرفتن در معرض آفتاب و اتو کشی، دچار رنگ پریدگی و ترکیب رنگی نخواهد شد.

قیمت پارچه فلامنت پنبه طرح دار چگونه تعیین می شود؟

قیمت پارچه فلامنت پنبه طرح دار با توجه به میزان کیفیتی که دارد، برند پارچه، طرح و رنگ پارچه و درصد الیاف های به کار رفته در پارچه، تعیین می شود و بر اساس همین مقادیر نیز، افزایش یا کاهش خواهد یافت. البته، برخی عوامل دیگر نیز، همچون خرید عمده و سفارش زیاد این پارچه، می توانند در تعیین قیمت نهایی، تاثیر گذار باشند. بنابراین، اگر قصد خرید عمده این پارچه را دارید، حتما به مرکزی مراجعه نمایید که علاوه بر ارائه این پارچه در کیفیتی اعلا، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را برای محصولات خود در نظر بگیرد و امکان خرید بی واسطه را برای شما، فراهم سازد تا شما نیز محصول مورد نظر خود را با قیمتی کمتر، خریداری نمایید.

راهنمای خرید پارچه فلامنت پنبه طرح دار با کیفیت و ارزان

راهنمای خرید پارچه فلامنت پنبه طرح دار با کیفیت و ارزان

مراکز تولید و فروش بسیاری هستند که پارچه فلامنت پنبه طرح دار را به صورت عمده، به فروش می رسانند. اما شما باید توجه داشته باشید که از مرکزی خرید خود را انجام دهید که بیشترین منفعت را کسب نمایید. یعنی، هم پارچه ای با کیفیت و مرغوب را تهیه کنید و هم اینکه قیمت کمتری در مقایسه با دیگر مراکز، بابت این پارچه پرداخت نمایید. این مسئله به خصوص در خرید عمده و فله ای پارچه از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. پس اگر به دنبال بهترین راهنمای خرید پارچه فلامنت پنبه طرح دار هستید، مطالب زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

  • اگر قصد خرید حضوری را دارید، حتما پارچه های موجود در مرکز خرید مورد نظر را به دقت بررسی کرده و سپس اقدام به خرید کنید. اما اگر می خواهید که به طور اینترنتی و آنلاین، پارچه های خود را سفارش دهید، حتما به اعتبار و اصالت پیج یا سایت مورد نظر، دقت داشته باشید و مطمئن شوید که دارای نماد الکترونیکی می باشد.
  • مطمئن شوید که تمامی پارچه های موجود در این مرکز از تولیدکننده اصلی تامین می شود و برند پارچه ها نیز، معروف و با کیفیت هستند.
  • مرکز خرید انتخابی شما، باید توانایی توزیع و فروش عمده و انبوه پارچه را داشته و بتواند که سفارشات را به تمام نقاط ایران، ارسال کند.
  • قبل از خرید، با کارشناسان فروش مرکز مورد نظر مشورت کنید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.
  • مرکزی که قصد خرید از آنجا را دارید، باید قیمتی مناسب و ارزانی را به شما ارائه دهد.
  • پاسخگویی سریع و ارائه به روزترین لیست قیمت از دیگر نکات مهم در انتخاب مرکز خریدی خوب می باشد.

خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار از نمایندگی معتبر

در این مقاله، شما راهنمای خرید پارچه فلامنت پنبه طرح دار را دریافت نموده و با مشخصات این پارچه و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن، آشنا شدید. همانطور که گفته شد، انتخاب مرکز فروش عمده خوب، از مهمترین عوامل در داشتن خریدی موفق به شمار می رود. پس قبل از هر چیز، باید این نکته را در نظر داشته باشید. اما اگر می خواهید که خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار را از یک نمایندگی معتبر انجام دهید، مجموعه پارادا برای شما بهترین گزینه خواهد بود. این مرکز، یکی از معتبرترین مراکز فروش عمده پارچه در ایران بوده و پارچه های خود را مستقیما و بدون واسطه از برترین کارخانجات تولیدی، تامین می کند. از این رو، متقاضیان می توانند خریدی مستقیم و بدون واسطه را در این مرکز، تجربه کنند. حذف واسطه ها، موجب کاهش چشمگیر قیمت ها شده و شما می توانید پارچه مورد نظر خود را با ارزانترین قیمت موجود در بازار، تهیه نمایید. کارشناسان فروش ما، ۲۴ ساعته، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند و شما می توانید برای دریافت مشاوره های بیشتر، با آنها در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی | بازرگانی منسوجات ارزان در کشور

پارچه های بیمارستانی انواع مختلفی دارند که از سوی کارخانه های تولید و همچنین شرکت های تجارتی تولید و وارد می شوند. در ایران شرکت های نساجی عمدتاً در کار تولید این نوع از پارچه ها هستند. پارچه های بیمارستانی نوعی محصول بی بافت به شما می روند که کارایی های زیادی دارند. آن ها را می توان این گونه معرفی نمود:پارچه فلامنت بیمارستانیپارچه اسپان باند بیمارستانی پارچه ترگال بیمارستانیپارچه تترون بیمارستانیدر این میان پارچه فلامنت که از الیاف مصنوعی ساخته می شود، به دو شکل تولید می گردد:پارچه فلامنت پنبه ایپارچه فلامنت در تولید پارچه فلامنت از نخ و ویسکوز استفاده می شود. فروش عمده پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی از سوی شرکت های تولید کننده و واردکننده انجام می شود. البته این نوع از پارچه کمتر وارد کشور می شود؛ چون که کارخانه ها به خوبی از پس تأمین نیاز بازار برآمدند. 

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار