فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران | شرکت پارچه پارادا

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران | شرکت پارچه پارادا

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران جزء کارخانجاتی است که محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را عرضه می ‌کند. شرکت پارچه پرادا با عرضه این محصولات امکان دسترسی آسان تر به آنها را فراهم کرده است.

از پارچه های اسپان باند چه می دانید؟

می‌ دانیم که پارچه های اسپان باند جزء پرفروش ترین محصولات صنعت نساجی در حال حاضر می باشد این پارچه ها به شیوه های خاصی تولید می‌ شود و در روند تولید آنها هیچ گونه الیاف تار و پودی مورد استفاده قرار نمی گیرد.
خوب است بدانیم که در روند تولید این پارچه ها از الیاف طبیعی استفاده نمی کنند، بلکه مواد اولیه مورد نیاز این پارچه ها انواع پلیمرهای مختلفی است که از پالایشگاه های پتروشیمی به دست می آیند.
مناسب ترین نوع پلیمر که می‌ تواند در روند تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار داد، پلیمر هایی با دمای ذوب ویسکوزیته بالا می باشد. زیرا با دمای بالا خاصیت پوشش دهی بیشتری را به وجود می آورند.
چند نوع ماده اولیه که در روند تولید این پارچه ها کاربرد گسترده تری دارند و پارچه‌ هایی با ویژگی‌ های بهتر تولید می کنند عبارتند از:

  • پلیمر پلی استر: که جزء گرانترین پلیمر های موجود در بازار است و پارچه هایی که توسط این نوع پلیمر تولید می‌ شود از خاصیت کششی بیشتری برخوردار می باشند. به دلیل این که این پلیمر قابلیت بازیافت ندارد قیمت آنها نیز بیشتر است.
  • پلیمر پلی اتیلن: این نوع پلیمر در دسته پلیمر های پرطرفدار است و پارچه‌ هایی با ویژگی‌ های خوب تولید می کند.
  • پلیمر پلی پروپیلن: این نوع پلیمر خاصیت پوشش‌ دهی سطح زیادی را دارند و به همین جهت جزء بهترین پلیمرهایی است که در روند تولید پارچه های اسپان باند می‌ توان از آنها استفاده کرد.
  • پلیمر پلی آمید: این پلیمر با دارا بودن ویژگی های خاص و منحصر به فرد امکان تولید پارچه هایی با مقاومت و استحکام بسیار بالا را به وجود آورده، که سازندگان آن بر این باورند که به راحتی می ‌توان از این نوع پارچه ها در زندگی روزمره و برای پوشش و لباس های مختلف استفاده کرد.

حال که با برخی از مواد اولیه این نوع پارچه ها آشنا شده اید خوب است تا در این مرحله با نحوه تهیه و تولید این پارچه به اختصار در کارخانجات نیز آشنا گردید به این صورت که:

  • پس از تهیه پلیمرها به شکل مستقیم و بدون واسطه آنها را به کارخانجات منتقل کرده و در دیگ های ذوب قرار می دهند.
  • با کمک گرفتن از هیتر برقی حرارت می دهند تا پلیمرها به شکل کاملا مذاب تبدیل شوند.
  • با کمک فشار هوا مواد مذاب وارد سوزن‌ های سرنگ‌ شکل می گردند و در این قسمت با کمک گرفتن از دستگاه اکسترودر مواد مذاب از این سوزن ها به شکل الیاف رشته ای نازک خارج می‌ شود.
  • در هنگام خروج این مواد مذاب از وزش باد گرم با فشار استفاده کرده تا الیاف به صورت نازک و رشته ای گردد.
  • الیاف تولید شده را بر روی نوار نقاله های مخصوص قرار می‌ دهند و آن ها را تحت کشش به شکل کاملاً یکدست و نازک می ‌کنند.
  • پس از این که الیاف آماده شد با کمک دستگاه های تحت وب و استفاده از روش های مکانیکی، شیمیایی و حرارتی به راحتی می توان این الیاف را در کنار یکدیگر قرار داده و پارچه های اسپان باند را تولید کرد.
  • استفاده از هر کدام از روش های ذکر شده در مراحل پایانی تولید پارچه اسپان باند منجر به تولید پارچه ای با ویژگی های منحصر به فرد می شود.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

اما به طور کلی خوب است تا با برخی از ویژگی‌ های خاص پارچه های اسپان باند آشنا گردید از جمله:

  1. این پارچه ها کاملا سبک و لطیف تولید می ‌شوند.
  2. قابلیت تنفس پذیری بالایی دارند.
  3. در دو نوع هیدروفیل و واترپروف تولید می‌ گردد.
  4. از مقاومت و استحکام خوبی برخوردار هستند و در برابر ضربه و فشار الیاف آن از هم گسسته نمی شود.
  5. انعطاف پذیری بالایی دارد و براحتی قابل شکل پذیری است.
  6. در برابر اشعه یو وی خورشید مقاومت خوبی دارد.
  7. تولید این پارچه به صورت کاملا آنتی باکتریال امکان ‌پذیر است.

بدانید که در کارخانجات تولید پارچه های اسپان باند این پارچه ها را به صورت چند لایه نیز تولید می‌ کنند که تعداد هر لایه را در کنار آن با علامت S مشخص می نمایند.
معمولا از پارچه های چند لایه برای تولید محصولات خاص که نیاز است تا مقاومت بالاتری داشته باشند استفاده می کنند، امکان تولید پارچه های اسپان باند از یک لایه تا ۵ لایه وجود دارد.

پرفروش ترین عرض و گرماژ پارچه اسپان باند کدام اند؟

یکی از صنایعی که استفاده زیادی از پارچه های اسپان باند دارند صنعت پزشکی و بهداشتی می باشد.
در بخش های مختلف مراکز درمانی و بیمارستانی از پارچه های اسپان باند برای کاربردهای گوناگون استفاده می کنند.
می‌ دانیم که پارچه های اسپان باند گرماژی بین ۸ تا ۳۸۰ گرم دارد و وجود تنوع در این گرماژ ها استفاده از آنها را در بخش‌ های مختلف صنایع آسانتر کرده است.
پارچه های اسپان باند در تنوع بالایی از لحاظ عرض تولید می شوند که چند عرض پرطرفدار آن عبارتند از ۶۰ سانتی متر، ۱۰۰ سانتی متر، ۱۲۰ سانتیمتر، ۱۶۰ سانتیمتر و تا ۳ متر دربازار قابل دسترس می باشد.
برای اینکه بتوان از این پارچه ها به شکل بهتری استفاده کرد لازم است تا آنها را در عرض ها و گرماژ های مختلف تهیه کرد.
در اینجا به برخی از پرفروش ترین گرماژهای پارچه های اسپان باند اشاره می‌ کنیم از جمله:

  • گرماژ بین ۱۷ تا ۲۵ گرم که به عنوان ملحفه و تولید کلاه و محافظ کفش کاربرد دارند.
  • گرماژ بین ۲۵ تا ۳۸ گرم برای تولید ماسک مورد استفاده است.
  • گرماژ ۳۸ تا ۴۰ گرم که مناسب برای دوخت گان و شان جراحی است.
  • گرماژ ۴۰ تا ۵۰ گرم برای دوخت انواع لباس بیمار کاربرد دارد.
  • گرماژ بین ۷۰ تا ۹۰ گرم به‌ عنوان پرده و روکش دستگاه‌های خاص پزشکی به کار می رود.

خوب است تا با چند عرض پرفروش و پر استفاده از این پارچه ها نیز آشنا گردید از جمله: عرض ۶۰ سانتی متر، عرض ۱۰۰ سانتی متر و عرض ۱۶۰ سانتی متر جزء پرکاربردترین های موجود در بازار می باشد.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

صنایع مصرف کننده پارچه های یکبار مصرف بی بافت

می‌ دانیم که پارچه های اسپان باند در صنعت محصولات بی بافت، جزء بهترین ها می باشد که کاربردهای گسترده ای دارد.
از آنجا که تولید این پارچه ها در حال حاضر جزء صنایع نوآورانه و خلاق می باشد با کمک گرفتن از فناوری های جدید این پارچه ها تولید می شوند.
استفاده از آنها در صنایع مختلف چالش‌های مهمی را به وجود آورده است.
با توجه به ویژگی های خاصی که پارچه های اسپان باند دارند، صنایع مصرف کننده پارچه های یکبار مصرف بی بافت بسیار گسترده شده است.
در صورتی که به بررسی دقیق صنایع مصرف کننده پارچه های بی بافت بپردازیم درمی‌ یابیم که این پارچه نه تنها در حوزه بهداشت و پزشکی بلکه در صنایع بزرگ مانند ارتش، خودروسازی و بسیاری از صنایع دیگر قابل استفاده می باشد.
البته ذکر این نکته مهم است که بدانید با استفاده از بکارگیری فناوری های خاص در روند تولید این پارچه ها موارد استفاده و کاربرد آن ها گسترده شده اند.
در اینجا به برخی از صنایعی که از این پارچه ها به در حجم های عمده استفاده می کنند اشاره می کنیم از جمله:

  1. استفاده در صنعت خودروسازی به عنوان یک پوشش مناسب در قسمت های داخلی خودرو به عنوان کفپوش صندلی و کف خودرو و همچنین به عنوان فیلتر هوای کابین ماشین و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد که پارچه های مورد استفاده به صورت لایه سوزنی هستند که با پیوند حرارتی تولید شده‌ اند.
  2. در صنعت پزشکی که موارد استفاده از این پارچه بسیار گسترده می باشد و از پارچه هایی که با کمک روش های مختلف مکانیکی و شیمیایی تولید شده‌اند می توان در این بخش استفاده کرد.
  3. در صنعت کشاورزی و باغداری برای محافظت از بذر گیاهان، همچنین کنترل علف های هرز و یک پوشش مناسب در آبیاری های شبانه و جلوگیری از یخ زدگی زمین همچنین برای ایجاد محوطه سازی و یا سایبان های مناسب برای گلخانه ها از این پارچه که به شکل لایه سوزنی تولید شده است استفاده می شود.
  4. در صنعت ساختمان سازی به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی و همچنین برای مانع نفوذ هوا به داخل و در بخش تولید قالب های بتنی، همچنین محافظت از خاک در زهکشی های جاده سازی کاربرد گسترده‌ ای دارند. که بهترین پارچه ها در این زمینه اسپان باند های حرارتی می‌ باشند.
  5. در صنعت فیلتراسیون برای تولید فیلترهای مناسب اتومبیل، دستگاه های صنعتی و همچنین دستگاه های پزشکی نیز کاربرد دارد و از پارچه هایی که به روش های حرارتی، همچنین لایه سوزنی تولید شده‌ اند استفاده می‌ کنند.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

بهترین کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

با توجه به استقبال روزافزون از پارچه های اسپان باند تعداد کارخانه جات تولیدی بسیار گسترده می باشد.
اما نکته مهم این است که تمامی کارخانجات محصولات با کیفیت یکسان تولید نمی کنند و برخی از آنها محصولات بهتر و مرغوب تری را به بازار ارائه می دهند.
بهترین کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران با استفاده از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه تلاش می‌ کند تا پارچه های اسپان باند را در بالاترین سطح کیفیتی به بازار عرضه کنند.
در اینجا به چند دلیل مهم که پارچه های تولید شده در این کارخانه جزء بهترین ها محسوب می‌ شود اشاره می‌ کنیم از جمله:

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا
  • تهیه دستگاه های پیشرفته و به روز مطابق با استانداردهای بین المللی
  • استفاده از مهندسین و متخصصین ماهر و زبده
  • به کارگیری کارگران مجرب و ماهر برای رسیدگی به دستگاه ها و خط تولید
  • ایجاد آزمایشگاه های تشخیص کیفی برای سنجش کیفیت پارچه ها

چالش های خرید پارچه اسپان باند خوب در شهرهای بزرگ

معمولاً پارچه های اسپان باند در تمامی مناطق کشور و شهرهای مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند.
اما این پارچه ها در شهرهای بزرگ موارد استفاده و کاربرد های بیشتری دارند، زیرا در شهرهای بزرگ مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین مراکز گردشگری و هتل ها بیشتر هستند و نیاز این مراکز به پارچه های اسپان باند حجم های گسترده تری را می طلبد.
در نتیجه خریداران عمده پارچه های اسپان باند برای تهیه بالاترین سطح کیفیت در شهرهای بزرگ معمولاً با چالش‌ هایی روبرو می گردند.
یکی از بزرگترین چالش هایی که ممکن است خریداران دچار آن شوند واسطه ها و دلالان می باشند.
واسطه ها و دلالان نقش تاثیرگذاری در بالاتر رفتن قیمت این پارچه ها بدون هیچ دلیل منطقی دارند.
همچنین در شهرهای بزرگ تنوع بیشتری از این پارچه ها وجود دارد که ممکن است خریداران در انتخاب نوع مناسب دچار چالش گردند.
برای رفع این چالش ها و تهیه پارچه های مناسب بهتر است تا از طریق مراکز معتبر که به شکل مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را ارائه می نمایند اقدام به خرید کنند.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

تولید انواع البسه و منسوجات بیمارستانی با پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند نقش بسیار گسترده ‌ای در تولید البسه و منسوجات بیمارستانی دارد که در بخش‌ های مختلف مراکز درمانی به راحتی این منسوجات به چشم می خورد.
از این پارچه برای تولید انواع لباس بیمار در بخش ‌های مختلف بیمارستانی مانند بخش اورژانس، بخش های ارتوپدی و بخش ام آر آی استفاده می کنند.
یکی دیگر از موارد پر استفاده پارچه های اسپان باند تولید انواع گان و شان جراحی می باشد که به دلیل ویژگی ‌های خاص این پارچه جزء انتخاب های اول قرار می گیرد.
همچنین برای دوخت انواع لباس های ایزوله برای ورود به بخش‌ های عفونی خاص نیز به راحتی از پارچه های اسپان باند می توان استفاده کرد.
اما نکته مهم برای تهیه و تولید تمامی این موارد استفاده باید دقت کافی به نوع گرماژ، عرض و رنگ بندی این پارچه ها داشته باشید.
روش های خرید بهترین پارچه اسپان باند و انتخاب راهکار اقتصادی تر
پارچه های اسپان باند جزء منسوجاتی است که حجم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده و خرید و فروش آن در بازار رونق خوبی دارد.
روش های زیادی برای خرید پارچه های اسپان باند وجود دارد که هر فرد بنا بر موقعیت و نیاز خود می تواند با بررسی این روش ها مناسب ترین راه را برای خرید پارچه اسپان باند انتخاب کند.
در بین تنوع روش های خرید، بهترین پارچه اسپان باند و انتخاب راهکار اقتصادی تر به خرید آنلاین پارچه ها می رسیم.
با انتخاب روش های آنلاین و اینترنتی برای خرید این پارچه ها به راحتی می توانید از منسوجات هر کارخانه که مد نظر شما باشد انتخاب کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.
در بین تنوع کارخانجات تولید کننده کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران یکی از بهترین و مرغوب ترین پارچه ها را تولید می کند که به راحتی از روش‌ های خرید اینترنتی می توانید این پارچه ها را در حجم های مورد نظر خود سفارش دهید.
در خریدهای اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها و حذف بسیاری از هزینه‌ های جانبی امکان خرید اقتصادی تر پارچه های اسپان باند وجود دارد.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

مزایای خرید عمده پارچه اسپان باند از شزکت پارادا

در بین تعدد مراکز عرضه پارچه اسپان باند بهتر است تا در پی انتخاب مراکز معتبر برای تهیه این محصول باشید.
شرکت پارادا یکی از بهترین مراکزی است که برای خرید عمده پارچه های اسپان باند می توانید اقدام کنید.
مزایای زیادی در خرید عمده پارچه اسپان باند از شرکت پارادا وجود دارد که در اینجا برخی از آن را به اختصار بیان می کنیم از جمله:

  • دسترسی راحت تر به تنوع بالای محصولات کارخانجات مختلف
  • خرید پارچه های اسپان باند بدون صرف وقت و هزینه در هر زمان و مکانی
  • تنوع بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ گرماژ، رنگبندی و عرض
  • ارسال محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن
  • پرداخت هزینه ‌های کمتر به دلیل ارتباطات گسترده این شرکت با کارخانجات و حذف واسطه ها
این شرکت فروش با داشتن ارتباط مستقیم با کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران ،مرغوب ترین پارچه های اسپان باند را با قیمت های مناسب تر عرضه می کند. برای خرید پارچه اسپان باند و ثبت سفارشات خود همین حالا با کارشناسان بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند + قیمت رقابتی

در نظر داریم تا خرید عمده پارچه اسپان باند به گونه ای باشد که مشتری، …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار