فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / شرکت های تولید کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی | صادرکننده برتر پارچه یکبار مصرف

شرکت های تولید کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی | صادرکننده برتر پارچه یکبار مصرف

شرکت های تولید کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی در کشور کم نیستند و در بیشتر شهرهای بزرگ و کوچک مشغول به کار هستند. پارچه های اسپان باند تولید شده در شهرهای همدان، ملایر، تبریز، اصفهان، و تبریز و کلاردشت بیشتر معروف هستند و اکثر تولیدات خود را به صورت عمده  به فروش  می رسانند.
حتما شما هم که به دنبال خرید پارچه اسپان باند یا پارچه یکبار مصرف بوده، مصارف عمده ای از این پارچه خصوصا در صنعت پزشکی و بهداشتی داشته اید.
امروزه با توجه به میزان تقاضای بالا از انواع پارچه اسپان باند پزشکی، دغدغه ها پیرامون چگونگی خرید پارچه اسپان باند با قیمت و کیفیت متناسب با هم، بیشتر و بیشتر شده است.
بیشترین خریداران این نوع پارچه بیشتر مراکز پزشکی و بهداشتی  است. امروزه به دلیل کاربرد بالای منسوجات و پارچه های اسپان باند بازار خرید و فروش پارچه اسپان باند یا پارچه های نبافته و لایه سوزنی بسیار داغ است.
از جستجوهای مختلف سایت گوگل، جدول قیمت خرید و فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی، دستگاه تولید اسپان باند، فروش عمده  اسپان باند در تهران، و بازار پارچه اسپان باند تهران، می‌توان دریافت که کاربران زیادی در جستجوی این پارچه پرمصرف هستند.
همچنین پارچه های اسپان باند ممکن است ویژگی های زیر را داشته باشند:

  • آبگریز
  • آب دوست
  • ضد آب یا واتر پروف
  • چاپ دار یا ساده
  • آنتی uv
  • لطافت

از مصارف این نوع پارچه ها می‌توان به مصارف پزشکی و بهداشتی، مصارف کشاورزی، مصارف صنایع اتومبیل سازی، صنعت راه و ساختمان، صافی های صنعتی، بسته بندی و کاور، محیط زیست و موارد متفرقه  اشاره نمود.
پس تا به اینجا متوجه شدید که اغلب بازار هدف پارچه های اسپان باند، مربوط به بخش مصارف بهداشتی و بیمارستانی بوده است.
به نوعی که تمامی کارگاه ها و واحدهای تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی، به دنبال خرید بهترین پارچه اسپان باند در حجم و تناژ بالا هستند.
امروزه که ویروس منحوسی با نام کووید ۱۹ در جهان فراگیر شده، بیش از گذشته شاهد تولیدات منسوجات یکبار مصرف در ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها، به سبب رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی هستیم.
پس به خودی خود می طلبد که در درجه اول، شرکت های تولید کننده پارچه اسپان باند توانسته باشند ظرفیت های تولیدی خود را افزایش داده و در طرف مقابل، مراکز فروش عمده این پارچه، فعالیتی بیش از پیش را تجربه کرده باشند.
ارسال مستقیم پارچه اسپان باند از درب کارخانجات تولیدی این پارچه به دست تولیدی های منسوجات بیمارستانی، یکی از مهم ترین نکاتی هست که قبل از خرید، مورد توجه خریداران قرار می گیرد.
آیا شما هم به عنوان یک تولید کننده در زمینه منسوجات بیمارستانی، با برترین شرکت های تولید کننده پارچه های اسپان باند، آشنایی دارید؟
آیا می دانید که چگونه می توان ضمن شناخت نمایندگی های معتبر پخش عمده پارچه یکبار مصرف، این پارچه را مستقیما از درب کارخانه، با همان کیفیت و قیمت واقعی خریداری کرد؟

بازرگانی پارادا پیشنهادات ویژه ای برای تمامی خریداران پارچه اسپان باند دارد، پس کافیست تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

شرکت های تولید کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی

شرکت های تولید کننده پارچه اسپان باند در کشور

همانطور که متوجه شدید، بنظر می رسد که در بازارهای پر از تبلیغات و واسطه گری امروزی خصوصا در حوزه فروش پارچه اسپان باند، بهتر است تولیدی های مصرف کننده از این پارچه، ضمن شناخت شرکت های معتبر تولیدی پارچه یکبار مصرف، خرید مستقیم را در دستور کار خود قرار داده باشند.
در کشورمان ایران شرکت ها و کارخانجات گوناگونی در زمینه تولید انواع پارچه اسپان باند با عرض ها و گرماژهای گوناگون فعالیت داشته اند و توانسته این پارچه را در ضخامت های مختلف به فروش برسانند.
در حال حاضر در شهرهایی مانند ملایر، همدان، تبریز، رشت، کلاردشت، تهران و اصفهان، شاهد وجود کارخانجاتی فعال در حوزه تولید منسوجات بی بافت و پارچه های اسپان باند نبافته هستیم.
پارچه اسپان باند تولید شده، همان پارچه ی تولیدی از گرانولی با نام پلی پروپیلن است که با استفاده از دستگاهی به نام اکسترودر، تهیه و تکمیل شده و سپس مورد طاقه و رول پیچی قرار می گیرد.
نداشتن هیچگونه الیافی در تار و پود پارچه های اسپان باند، منجر به مشهور شدن این پارچه با نام هایی همچون پارچه نبافته، پارچه لایه سوزنی، پارچه بی بافت و غیره، در میان بازاریان و عامه، شده است.

شایان ذکر است که کارخانجاتی مانند حریر بافت امیر و بافتینه، دو برند مشهور و پرآوازه در تولید انواع پارچه اسپان باند درجه یک و مرغوب شناخته شده که اغلب خریداران، به دنبال محصولات این کارخانجات هستند.
رمز موفقیت کارخانجات بزرگ و معتبر در زمینه تولید و پخش عمده پارچه های اسپان باند، استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک، دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته و کادری مجرب در خط تولید پارچه یکبار مصرف می بوده هست.
همانطور که در ابتدای این مطلب بیان شد، کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند می توانند این پارچه ها را با ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی هم تولید کنند.
در واقع پارچه های اسپان باند می توانند آب گریز یا آب دوست بودن، چاپ دار یا ساده باشند و یا از نرمی ریر دست و خاصیت کشسانی خوبی هم برخوردار شوند.
یکی از مهم ترین ملاک هایی که در زمینه تولید پارچه اسپان باند پزشکی برای شرکت های تولیدی این پارچه اهمیت دارد، آنتی باکتریال بوده آنهاست.
در این کارخانجات، پارچه های یکبار مصرف با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری برش نخورده و با گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرمی با متنوع ترین طیف رنگبندی، تولید و روانه بازارهای فروش می گردند.
در واقع دارا بودن عرض ها و گرماژهای متنوع و طیف رنگی زیاد، سبب شده تا پارچه های اسپان باند سوزنی، در اغلب صنایع از مصارف عمده ای برخوردار باشند.
اگر بخواهید بدانید که در خارج از کشور ایران کدام کشور در زمینه تولید پارچه اسپان باند فعالیت داشته، می توانیم بگوییم که روسیه اولین بازار آنلاین پارچه الگو و نظامات دوخت است که با همکاری تامین کنندگان کارخانجات و طراحان بزرگ در صدد است تا نیاز جامعه به پارچه های اسپان باند را رفع نماید.
از تمامی این موارد بگذریم، باید گفت که آیا می دانید که اولا لیست قیمت پارچه اسپان باند به چه فاکتورهایی وابسه است؟
آیا قیمت ارزان پارچه اسپان باند نشان از کیفیت پایین این پارچه می باشد؟
چطور امکان آن وجود داشته تا بهترین و مناسب ترین کیفیت و قیمت پارچه یکبار مصرف را همزمان با هم خریداری کرد؟
آیا خرید اینترنتی پارچه اسپان باند می تواند خریدی مطمئن و امن باشد؟

شرکت های تولید کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی

لیست قیمت انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی

حتما شما هم می دانید که در میان انواع پارچه های موجود در صنعت نساجی کشور، پارچه های اسپان باند، ارزان قیمت تر اند.
شاید این شاعبه در میان برخی از تازه واردان به عرصه پارچه و تولیدات لباس و پوشاک ایجاد گردد که قیمت ارزان پارچه اسپان باند رابطه ای با کیفیت پایین این پارچه دارد! اما این موضوع کاملا اشتباه است.
در تولید هر پارچه ای، قیمت مواد اولیه نقش فزاینده ای در تعیین قیمت نهایی آن پارچه دارد. باید گفت که مواد اولیه بکار برده شده در تولید پارچه های یکبار مصرف و منسوجات بی بافت، کاملا ارزان قیمت اند.
پس در واقع قیمت ارزان مواد اولیه در تولید پارچه اسپان باند سبب شده تا این پارچه قیمت ارزان تری را در بازارهای خرید و فروش پارچه داشته باشد.
اما این موضوع را هم باید گفت که پارچه های اسپان باند نیز با توجه به یک سری فاکتورها، می توانند قیمت متفاوتی را در برخی از نمایندگی ها و مراکز فروش داشته باشند.
می توان به این صورت گفت که فاکتور هایی که انواع پارچه های اسپان باند را از یکدیگر متمایز می کند شامل موارد زیر است:

  1. وزن
  2. رنگ بندی
  3. عرض
  4. طول هر رول
  5. کیفیت در تولید

این موارد مستقیما در تعیین قیمت نهایی پارچه های اسپان باند نقش اساسی داشته اند. در واقع هر چه گرماژ یا وزن پارچه های اسپان باند بیشتر باشد، می توان گفت که قیمت این پارچه نیز بیشتر است.
یا در طرف مقابل هر چه عرض پارچه و یا کیفیت پارچه اسپان باند بیشتر باشد، طبیعی است که آن پارچه گران قیمت تر بوده هست.
در مورد طیف رنگی هم می توان گفت که برخی از طیف های رنگی پرتقاضا، گران تر اند. به طور کلی در کالیته رنگی پارچه های اسپان باند طیف رنگی زیر را می توان دید:

سفید

  • آبی
  • سبز
  • صورتی

این رنگبندی ها پرفروش ترند و بیشترین استفاده را در صنعت پزشکی، بهداشتی و بیمارستانی داشته اند.
ناگفته نماند که از دیگر فاکتورهای موثر بر قیمت خرید پارچه های یکبار مصرف، می توان به نوع و مدل خرید نیز اشاره داشت.
شما خریداران به طور عمده، ۲ راهکار اساسی برای خرید و انتخاب پارچه اسپان باند مورد نظر خود دارید:

  1. راهکار اول که به ذهن همگان می رسد، مراجعه به مراکز فروش عمده و بنکداران پارچه در بازار است.
  2. راهکار دوم که به نوعی راهکاری هوشمندانه در عصر امروزی تلقی می گردد، خرید اینترنتی پارچه می باشد.

بنظر می رسد که در راهکار اول، حضور واسطه ها و دلالان پارچه که اجتناب ناپذیرین بخش بازار پارچه بوده، سبب افزایش قیمت ناگهانی و بیخودی پارچه اسپان باند شده است.
اما این نکته را هم باید گفت که خرید اینترنتی پارچه اسپان باند هم دغدغه های خاص خود را داشته، اما اگر با کمی تحقیق و جست و جو یک نمایندگی معتبر برای خرید پیدا شود، قطعا خریدی مطمئن در انتظار خریداران خواهد بود.
بازرگانی پارچه پارادا با در ارتباط بودن با معتبرترین شرکت های تولید کننده پارچه اسپان باند در کشور، توانسته قیمت و کیفیت واقعی از این پارچه را به دست تمامی تولیدی های مصرفی از آن پارچه برساند.

شرکت های تولید کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی

نمایندگی فروش پارچه اسپان باند در کشور

اگر شما هم به دنبال خرید عمده و در تناژ بالا از انواع پارچه های اسپان باند جهت مصارف غیر پزشکی و پزشکی هستید، می توانید نمایندگی فروش پارچه پارادا را برای خرید انتخاب کنید.
این نمایندگی پخش عمده پارچه اسپان باند در کشور، با ثابت نگه داشتن نرخ قیمت ها حتی در دوران کرونا، سعی داشته تا در راحتی خرید و اقتصادی بودن آن به تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی، کمک شایانی نموده باشد.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی در این مرکز فروش، با گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرم و همان عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر با قیمت درب کارخانه عرضه می گردند.
فروش عمده پارچه های اسپان باند بیمارستانی، جهت بکارگیری در تولیدات ذیل به صورت طاقه ای و عدلی انجام می گردد:

  1. تولید انواع لباس یکبار مصرف برای بیماران مورد بستری
  2. تولید انواع گان و شان بیمارستانی
  3. انواع ماسک های جراحی، کلاه یکبار مصرف و کاور کفش برای اتاق عمل و بخش های مراقبت ویژه بیمارستان ها
  4. تولید انواع لباس یکبار مصرف برای بخش هایی رادیولوژی و ام آر آی
  5. انواع دمپایی یکبار مصرف مخصوص بیماران
  6. تولید رو تختی، رو بالشتی و انواع ملحفه های یکبار مصرف
  7. زیر انداز مخصوص بیماران بخش بستری عادی و آی سی یو

عرضه کننده پارچه اسپان باند به سراسر ایران

عرضه کنند پارچه اسپان باند تولیدی کارخانجات معتبر در کشور، امکان ارسال انواع پارچه های اسپان باند در عرض و گرماژهای مختلف به سراسر ایران را دارا می باشد.
خریداران می توانند با انجام مشاوره های رایگان و لازم قبل از خرید، خریدی مطمئن از کیفیت پارچه و لیست قیمت پارچه اسپان را در بازارهای امروزی تجربه کرده باشند.
ارائه دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم از پارچه های اسپان باند توسط این مجموعه، سبب شده تا پارچه پارادا، در میان مشتریان نامی ماندگار شود و مشتریان ثابت، تبدیل به مشتریانی با ایمان گردند که با خود مشتری هم می آورند.

شرکت های تولید کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی

بازار فروش پارچه بیمارستانی اسپان باند در تهران

تهران یکی از مراکز اصلی و قطب مهم در فروش انواع پارچه به خصوص پارچه اسپان باند به شمار می آید.
در حال حاضر واسطه های زیادی در تهران وجود داشته که اجازه خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت پارچه های اسپان باند را به مشتریان نمی دهند.
فروش پارچه بیمارستانی اسپان باند در تهران از طریق سایت پارچه بخر و مجموعه بازرگانی حاضر، این نوید را به مشتریان می دهد که می توانند تولیدات ارزان و مقرون به صرفه ای را انجام دهند.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی عرضه شده در این مجموعه، مستقیما از درب کارخانجات معتبر به سمت بازار تهران و دیگر شهرهای کشور روانه شده اند و دیگر نگرانی و دغدغه ای برای خریداران در راستای کیفیت و قیمت باقی نمی ماند.

پس اگر قصد خرید در تناژ بالا از انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی را دارید، می توانید همین حالا سفارش آنلاین خود را هر کجا که هستید ثبت کرده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 1400

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در نمایندگی آنلاین

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازارهای کشور، چه تفاوتی با نمایندگی های فروش آنلاین …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار