فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه اسپان باند قیمت جدید با خرید مستقیم

پارچه اسپان باند قیمت جدید با خرید مستقیم

پارچه اسپان باند قیمت  جدید را با خرید مستقیم از نمایندگی های عرضه این محصول می توانید تهیه نمایید. برای خرید پارچه اسپان باند با قیمت های مناسب تر با بخش فروش این نمایندگی تماس بگیرید.

تولید انواع پارچه های اسپان باند بی بافت

تولید انواع مختلف پارچه های اسپان باند بی بافت در سال‌های اخیر به بخش مهمی در صنعت نساجی تبدیل شده است که به دلیل تحولات فوق العاده خاص در بخش فنی پلیمرها امکان تولید این پارچه ها نیز با کیفیت های بالاتر  وجود دارد.

پلیمرهای مختلفی که در روند تولید پارچه های اسپان باند مورد استفاده قرار می گیرند با داشتن قابلیت چسبندگی، خاصیت کششی و مقاومت در برابر سایش و همچنین قابلیت رنگرزی و چاپ پذیری بالا موجب شده تا پارچه های اسپان باند در سطح کیفیت بهتری تولید شوند.

معمولاً در روند تولید پارچه های اسپان باند بی بافت از هیچ گونه الیاف نخ استفاده نمی‌ کنند و تمامی مراحل تولید را با کمک الیاف فیلامنت تولید شده از پلیمرهای نفتی انجام می دهند.

در کارخانه با کمک گرفتن از دستگاه اکسترودر، دستگاه فیدر و دستگاه های کشش مخصوص امکان تولید پارچه های اسپان باند در گرماژهای ۸ تا ۳۸۰ گرم وجود دارد و به همین سبب تنوع این پارچه ها موجب شده تا کاربردهای گسترده تری نیز برای آنها به وجود بیاید.

در حال حاضر می‌ توان پارچه های اسپان باند را به صورت چند لایه نیز تولید کرد. که چند لایه بودن پارچه اسپان باند و ویژگی های آن مانند جلوگیری از عبور میکروب، ویروس و باکتری و همچنین عبور مایعات و خون اهمیت زیادی پیدا می ‌کند.

معمولاً پارچه های اسپان باند را در عرض های بسیار متنوع تولید می کنند تا با توجه به کاربردهای گسترده بتوان از این پارچه به راحتی استفاده کرد.

این پارچه ها  از عرض ۶۰ سانتی متر تا عرض ۳ متر و در برخی از مواقع عرض ۴ متر نیز این تولید می شوند، اما پرکاربردترین  عرض، ۱۶۰ سانتی متر است که برای تولید انواع لباس بیمار در مصارف بیمارستانی کاربرد دارد.

پارچه اسپان باند بافتیران و ویژگی های آن

پارچه اسپان باند جزء مهم ترین زیر مجموعه‌ هایی است که در صنعت نساجی ایران تولید می ‌شود، به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است.

معمولا در بازار به این پارچه ها به اختصار PP نیز گفته می شود. زیرا این پارچه ها را از پلیمر های پلی اتیلنی تولید می کنند.

به طور کلی در روند تولید آنها از هیچ گونه الیاف نخ استفاده نمی شود و تماما از الیاف فیلامنت 

کارخانجات زیادی مشغول تولید پارچه های اسپان باند هستند که هرکدام تلاش می ‌کنند تا این محصول را در بالاترین سطح کیفیت ارائه نمایند.

پارچه اسپان باند بافت ایران یکی از محصولات با کیفیت بالایی است که در کارخانه با کمک گرفتن از دستگاه ‌های پیشرفته و به روز و تهیه مواد اولیه با کیفیت بالا تولید می ‌شود.

به طور کلی پارچه اسپان باند بافتیران دارای ویژگی ‌های خاصی است که در اینجا برخی از آن را نام می بریم از جمله:

  • این پارچه به عنوان یک فیلتر خوب در برابر عبور ذرات عمل می کند.
  • در روند تولید آن از هیچ گونه ماده حساسيت زا استفاده نمی‌ شود و به صورت کاملاً سالم و غیر سمی هستند.
  • در برابر عبور خون مقاومت خوبی دارد.
  • به عنوان یک پارچه دفع کننده الکل و ضد استاتیک محسوب می شود.
  • تنفس پذیری راحت با کمک این پارچه موجب استفاده های متعدد از آن شده است.
  • در برابر ساییدگی مقاومت خوبی دارد.
  • به شکل کاملاً آنتی باکتریال تولید می شود.

این پارچه ها به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در برابر خوردگی دارند به عنوان یک عایق صوتی مناسب در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

پارچه اسپان باند قیمت

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی و مشخصات آنها

در محیط‌ های بیمارستانی به دلیل وجود خون، میکروب، آلودگی های مختلف از منسوجات گوناگونی استفاده می‌شود که باید به طور مرتب مورد شستشو و استریل قرار بگیرند.

در حال حاضر با تولید پارچه های اسپان باند در بیشتر موارد از این محصول استفاده می کنند که دیگر نیاز به شستشو و استریل کردن نباشد.

استفاده از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در برخی از بخش ها بیشتر می باشد مانند:

  • برای تولید لباس فرم بیماران کرونایی
  •  استفاده از این پارچه برای تولید روتختی و روبالشی در بخش ‌های مختلف
  • به عنوان لباس و روپوش فرم پرستاران و پزشکان برای ورود به بخش ‌های عفونی خاص
  • در تولید انواع لباس های ایزوله برای بخش های مراقبت ویژه
  • تولید گان و شان جراحی
  • برای تولید ماسک کاور کفش کلاه یکبار مصرف و بسیاری از موارد دیگر

در حال حاضر به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا استفاده از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی گسترش زیادی پیدا کرده است و در بخش‌ های مختلف بیمارستانی به راحتی از این پارچه ها می توان استفاده نمود.

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی دارای مشخصات و ویژگی های خاصی است که موجب شده تا موارد استفاده و کاربرد آنها گسترش پیدا کند.

در اینجا به برخی از ویژگی های مهمی که این پارچه ها به همراه دارند اشاره می‌ کنیم از جمله:

  • ویژگی قابل تنفس بودن پارچه های اسپان باند از تعریق زیاد جلوگیری می کند.
  • به عنوان یک سد دفاعی مقاوم در برابر نفوذ مایعات قرار می گیرد.
  • در برابر نفوذ باکتری ها مقاومت بالایی دارد.
  • بدون هیچ گونه مواد سمی تولید می‌ شود و در حین استفاده برای افراد ایجاد حساسیت نمی کند.
  • توانایی حفظ دمای بدن را دارد.
  • امکان نگهداری استریلیزاسیون راتاچندروز دارند.

مهمترین مزیت و ویزگی سازگار بودن این پارچه ها با محیط زیست می باشد و به همین جهت استفاده از آن بدون نگرانی صورت می پذیرد، زیرا قابل بازیافت می باشند. 

چگونه پارچه اسپان باند درجه یک را بشناسیم؟

می دانیم که موارد استفاده و کاربرد پارچه های اسپان باند بسیار زیاد است و برای همه افرادی که قصد تهیه پارچه در حجم های عمده را دارند خرید این پارچه در کیفیت درجه یک اهمیت زیادی پیدا می‌ کند.

چگونه پارچه اسپان باند درجه یک را بشناسیم؟

 این سوالی است که معمولاً خریداران در حین خرید پارچه های اسپان باند برای آنها به وجود می آید.

برای یافتن پاسخ این سوال باید گفت که در حین خرید پارچه های اسپان باند به طور کامل با مشخصات و ویژگی های این پارچه آشنا بوده تا در بین تنوع این محصول در بازار بتوان نوع درجه یک آن را تهیه کرد.

در اینجا به چند مورد مهم که باید مورد بررسی قرار بگیرد اشاره می‌کنیم از جمله:

  • رنگ پارچه های اسپان باند اهمیت زیادی دارد در هنگام خرید باید از بین طاقه های پارچه به شکل رندوم انتخاب کرده و پس از باز کردن طاقه های پارچه رنگ در همه قسمت های پارچه به صورت یکنواخت قرار گرفته باشد.
  • ضخامت و گرماژ پارچه نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. نحوه شناسایی این ویژگی نیز به همین شکل است که باید از بین طاقه های پارچه یک نمونه را باز کرده و ضخامت پارچه را در طول متراژ طاقه مورد بررسی قرار داد که کاملاً یکسان باشد.
  • همچنین بهتر است تا به کیفیت تراکم بافت پارچه ها نیز توجه ویژه کرد و با کشیدن الیاف پارچه به راحتی از هم گسسته نشوند.
  • انتخاب برندهای برتر و محبوب نیز یکی دیگر از راه های تشخیص پارچه های با کیفیت بالا و درجه یک می باشد.

پارچه اسپان باند قیمت

نکات مهم قبل از خرید پارچه های اسپان باند

پارچه اسپان باند قیمت های مختلفی در بازار دارد. برای تهیه و خرید پارچه های اسپان باند با توجه به نکات و موارد مختلف می توان خرید مقرون به صرفه انجام داد.

تعداد موارد استفاده از پارچه های اسپان باند موجب می شود تا در حین خرید حساسیت بیشتری داشته باشید زیرا باید این پارچه ها را به صورت عمده تهیه کرد.

در اینجا برخی از نکات مهم قبل از خرید پارچه های اسپان باند باید به آنها توجه شود را اشاره می کنیم تا با مد نظر گرفتن این نکات در حین خرید بتوانید یک خرید مقرون به صرفه انجام دهید.

نکات مهم قبل از خرید پارچه های اسپان باند عبارتند از

  • مشخص کردن نوع پارچه مورد نیاز به صورت هیدروفیل یا واترپروف مطابق با کارکرد پارچه ها انجام می شود
  • انتخاب تعداد لایه های پارچه های اسپان باند زیرا این پارچه از یک لایه تا پنج لایه قابلیت تولید دارد، به همین سبب بهتر است تا مطابق با نوع مصرف این پارچه انتخاب گردد.
  • ضخامت و گرماژ پارچه مورد توجه می باشد زیرا این پارچه ها در تعدد گرماژ تولید می‌ شوند که هر کدام مناسب برای مصارف خاص هستند.
  • تنوع و رنگ بندی پارچه های اسپان باند بسیار زیاد است و باید مطابق با کارکرد و مورد مصرف خود این رنگ ها را انتخاب کنید.
  • انتخاب نوع مراکز عرضه جزء مواردی است که باید در حین خرید به آن توجه ویژه کرد.

 

اقتصادی ترین شیوه تهیه پارچه اسپان باند کدام است؟

از آنجا که پارچه های اسپان باند مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند شیوه‌ های مختلفی برای تهیه این پارچه وجود دارد.

اما اغلب خریداران عمده این محصول ترجیح می ‌دهند تا از روش‌ هایی برای خرید آن استفاده کنند که خریدی کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه را به دنبال داشته باشد.

اقتصادی ترین شیوه تهیه پارچه اسپان باند کدام است؟

برای یافتن پاسخ این سوال باید گفت که بهترین و مناسب ترین شیوه تهیه پارچه های اسپان باند خرید به شکل مستقیم و بدون واسطه می باشد.

اما خریدهای مستقیم و بدون واسطه نیز به روش های مختلفی امکان پذیر است از جمله:

  • خرید از طریق مراکز پخش و نمایندگی های معتبر به صورت حضوری به دلیل حذف واسطه ها، امکان خرید اقتصادی را به وجود می‌ آورد.
  • خرید به صورت آنلاین از طریق نمایندگی‌ های معتبر یکی دیگر از روش‌ های مناسب و اقتصادی برای خرید پارچه های اسپان باند است، زیرا در این روش علاوه بر حذف واسطه ها بسیاری از هزینه‌های جانبی نیز کاهش پیدا می ‌کند.

 

شرکت پخش عمده بهترین پارچه های اسپان باند پزشکی

در کشور ما کارخانجات متعددی اقدام به تولید انواع مختلف پارچه های اسپان باند پزشکی کرده‌اند با توجه به موارد استفاده متعدد این پارچه ها بخصوص در حال حاضر لازم است تا این پارچه ها به شکل مناسب در اقصی نقاط کشور عرضه شود.

معمولاً هر کارخانه تولیدی برای عرضه محصولات خود در اقصی نقاط کشور و دریافت سود مناسب تر اقدام به ایجاد نمایندگی های معتبر برای پخش می کند.

شرکت پخش عمده پارچه های اسپان باند پزشکی می تواند به شکل گسترده با کارخانجات مختلف ارتباط برقرار کرده و انواع محصول با کیفیت بالا را به صورت یکجا در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

با انتخاب این شرکت پخش عمده بهترین پارچه های اسپان باند پزشکی را به صورت یکجا و با حذف واسطه ها می توانید با قیمت های مناسب تر تهیه کنید.

پارچه اسپان باند قیمت

پارچه اسپان باند قیمت مناسب با خرید از کارخانه

پارچه اسپان باند قیمت های مختلفی در بازار دارد که موجب سردرگمی خریداران شده است.

معمولاً خریداران عمده این پارچه به دنبال تهیه مناسب ترین قیمت برای خرید هستند تا بتوانند منسوجات تولیدی خود را نیز با قیمت‌ های بهتری به بازار عرضه کنند.

پارچه اسپان باند قیمت مناسب را می توانید با خرید از کارخانه به دست بیاورید.

اما از آنجا که کارخانجات در شهرهای خاصی قرار دارند و امکان رفتن به کارخانه برای همه مصرف کنندگان وجود ندارد باید به دنبال راه های بهتری برای خرید پارچه اسپان باند به قیمت کارخانه باشند.

انتخاب این مرکز فروش می‌ تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید پارچه های اسپان باند به قیمت درب کارخانه صورت بگیرد.

 زیرا این مرکز با عرضه محصولات خود به شکل مستقیم و بدون واسطه همچنین ارتباطات خوبی که با کارخانه‌ های تولید کننده دارد بهترین محصولات را تهیه کرده و با قیمت مناسب و سود کمتر به بازار عرضه می کند.

مرکز فروش با هدف دریافت سود کمتر و فروش بیشتر به فعالیت خود ادامه می دهد.

در صورتی که قصد خرید عمده پارچه اسپان باند قیمت کارخانه را در آسان ترین شکل ممکن را دارید با بخش فروش این مرکز ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت راهنمایی و مشاوره های رایگان از طریق کارشناسان زبده حاضر در این مرکز سفارشات خود را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند + قیمت رقابتی

در نظر داریم تا خرید عمده پارچه اسپان باند به گونه ای باشد که مشتری، …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار