فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت پارچه اسپان باند ۱۴۰۱ در نمایندگی آنلاین

قیمت پارچه اسپان باند ۱۴۰۱ در نمایندگی آنلاین

قیمت پارچه اسپان باند ۱۴۰۱ در نمایندگی آنلاین به نسبت مرکز عرضه و فروش حضوری، مناسب تر ارائه می گردد. در این مجموعه شرایط خرید پارچه اسپان باند به صورت مستقیم و بدون واسطه مهیا گردیده است.
پارچه اسپان باند جزء منسوجات پراستفاده بوده که در شرایط مختلف به عنوان جایگزین پارچه های سنتی کاربرد دارد. به همین دلیل دسترسی به لیست قیمت پارچه اسپان باند قیمت پارچه اسپان باند ۱۴۰۱ برای خرید مقرون به صرفه لازم و ضروری است.
با انتخاب نمایندگی پارچه اسپان باند به بهترین شرایط خرید پارچه های یکبار مصرف دست پیدا می کنید. زیرا با خیال راحت می توانید هر نوع پارچه اسپان باند با گرماژ مناسب را با اطمینان از قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید.

چقدر پارچه های اسپان باند را می شناسید؟

راهنمای خرید پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند جزء پارچه های مرغوب و با کیفیت بالایی است که در سال های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. حضور این پارچه ها در تمام بخش های زندگی، گسترده بوده و ممکن است به دلیل آشنایی نداشتن آنها را تشخیص ندهیم.
پارچه های یکبار مصرف، پارچه های اسپان باند، پارچه های نبافته، پارچه های لایه سوزنی و بسیاری از نام های دیگر را ممکن است برای این پارچه در بازار بشنوید. همه این نام ها متعلق به یک پارچه بوده و بر اساس شیوه تولید در بازارهای مختلف با نام‌ های متفاوت معرفی می گردد.
در شرایط حال حاضر که بیماری ‌های زیادی شیوع پیدا کرده و استفاده کردن از ماسک، تأثیر زیادی در جلوگیری از انتقال این بیماری ها دارد، محبوبیت پارچه یکبار مصرف در بین مراکز تولیدی افزایش می یابد. به همین سبب باید کارخانجات تولید کننده به صورت حرفه ای تر وارد عمل شده، تا نیاز بازار را تأمین کنند.
از ویژگی های منحصر به فرد این پارچه ها استفاده نکردن از هیچگونه الیاف طبیعی مانند پنبه و پشم در روند تولید این پارچه ها است. همچنین از هیچ الیافی به صورت سنتی به شکل نخ در تار و پود آن هم به کار نمی برند.
همین ویژگی سبب شده تا پارچه های یکبار مصرف با سرعت بالایی تولید شوند. همچنین در روند تولید آنها از حجم بسیار کمی مواد اولیه استفاده می‌ کنند تا متراژ زیادی از پارچه را ببافند.
شیوه بافت این پارچه ها بدین صورت است که پس از ذوب پلیمرها در دستگاه اکسترودر، الیاف فیلامنت تولید می ‌شود. این الیاف را بر روی نوارهای نقاله حرکت می دهند، تا کاملاً سطح آن ها صاف و یکدست گردد.
الیاف آماده شده را توسط دستگاه کلندر در کنار یکدیگر قرار داده و با استفاده از شیوه های پرس و حرارت این الیاف را به یکدیگر متصل می کنند. امکان تولید این پارچه ها در عرض های مختلف وجود داشته و همین سبب برای هر نوع محصول می توان از عرض مناسب استفاده کرد.

معرفی متداول ترین رنگ بندی های پارچه اسپان باند

برای آشنایی بیشتر با پارچه اسپان باند، بهتر است بدانید که این پارچه ها را از پلیمرهای بدست آمده از پالایشگاه ها تولید می کنند. تفاوتی که در گرانول های مورد استفاده در روند تولید این پارچه ها وجود دارد، سبب شده، تا پارچه ها از لحاظ ویژگی های ظاهری با یکدیگر تفاوت پیدا کنند.
در کارخانجات تولید پارچه اسپان باند، امکان تولید این پارچه ها در رنگبندی های مختلف وجود دارد. زیرا گرانول ها خاصیت رنگ پذیری بالایی داشته و به راحتی به هر رنگ دلخواه مدنظر در می آیند.
در خطوط تولید پارچه های اسپان باند، معمولاً پارچه ها را در دو مرحله رنگ آمیزی می کنند. در مرحله اول پس از ذوب شدن پلیمرها در دستگاه اکسترودر رنگ های مورد نیاز را به مواد مذاب اضافه می کنند. در این روش الیاف فیلامنت به صورت خود رنگ تولید شده که با کنار هم قرار گرفتن الیاف رنگی، پارچه هایی در رنگ بندی های مناسب و مطابق با نیاز بازار تولید می گردد.
گاهی اوقات هم الیاف فیلامنت را از مواد مذاب بدون اضافه کردن رنگ تولید می ‌کنند و با کنار هم قرار گرفتن این الیاف پس از تولید پارچه، به صورت کامل آنها را به خطوط رنگرزی انتقال داده و در آنجا مورد رنگ آمیزی قرار می دهند.
کیفیت رنگی که در روش اول به دست می آید، بسیار بالاتر است و به هیچ عنوان در حین استفاده رنگ آن بر روی پوست بدن باقی نمی ماند. اما در برخی از صنایع هم نیاز است که از روش دوم استفاده کرده و پارچه ‌ها را به دو صورت آماده کنند. گاهی اوقات هم بدون اضافه کردن هیچگونه رنگی پارچه اسپان باند تولید و به بازار ارائه می گردد که به این پارچه ‌ها اسپان باند شفاف می گویند.
معمولاً در هنگام رنگرزی این پارچه ها، به صنایعی که قرار است این پارچه در آن مورد استفاده قرار بگیرد، توجه می کنند. به عنوان مثال در صنعت پزشکی چند رنگ متداول تر است:

رنگ سفید

رنگ سفید را بیشتر برای تولید ماسک و انواع ملحفه به کار می برند.

رنگ آبی

رنگ آبی برای دوخت البسه بیمارستانی مناسب آقایان کاربرد دارد.

رنگ صورتی

رنگ صورتی بیشتر برای دوخت لباس مورد استفاده خانم ها در بخش های بستری موقت به کار می رود.

رنگ سبز

رنگ سبز را برای تولید و آماده سازی گان و شان جراحی به جهت جلوگیری از انحراف چشم پزشک جراح و دستیارانش استفاده می کنند.

اما از این پارچه ها به غیر از صنعت پزشکی در صنایع دیگر هم استفاده می شود که متناسب با محیط و فضا نیاز است که در رنگ بندی های متنوع تر تولید گردد، تا پاسخگوی همه صنایع باشد. از پراستفاده ترین رنگ های موجود در بازار می توان به رنگ کرم، رنگ زرد، رنگ مشکی، رنگ قهوه ای، رنگ قرمز، رنگ بنفش، رنگ سرخابی و رنگ نارنجی اشاره کرد.

کاربردهای پارچه اسپان باند ۶۰ گرم

راهنمای خرید پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند در گرماژهای مختلفی تولید می شوند که هر گرماژ برای بخش خاصی از صنعت کاربرد دارد. در واقع تنوع در این پارچه ها سبب شده تا دیگر دغدغه نازک بودن یا کلفت بودن پارچه وجود نداشته باشد.
هر چقدر که ضخامت یک پارچه افزایش پیدا می ‌کند، در نتیجه مواد اولیه بیشتری در روند تولید استفاده می شود. با درک این مطلب به این نتیجه می رسیم که قیمت پارچه اسپان باند ۱۴۰۱ ارتباط مستقیم به قیمت پلیمرهای بدست آمده از پالایشگاه ها پیدا می کند.
قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم به نسبت کیفیت بالا و موارد استفاده متعدد مناسب ارائه می گردد، تا خریداران عمده بدون دغدغه بتوانند این پارچه را تهیه کنند. زیرا در حال حاضر این پارچه از مصارف خانگی گرفته، تا صنایع مختلف به کار می رود.
برخی از کاربردهای پارچه اسپان باند ۶۰ گرمی که بدون وجود این پارچه میسر نمی گردد، یا به سختی انجام می شود، عبارتند از:

استفاده در صنعت تبلیغات

از این پارچه در صنعت تبلیغات استفاده گسترده ای می کنند، برای نوشتن بنرهای مختلف تبلیغاتی، بنرهای تبریک و موارد مختلف دیگر به عنوان بهترین گرماژ محسوب می شود. همچنین از آن جهت ساخت ساک های تبلیغاتی برندهای مختلف که عموما در مراکز پزشکی از این نوع تبلیغات استقبال می‌ شود، به کار می برند.

برای دوخت نظم دهنده های کمد

در داخل کمدها انواع مختلف نظم دهنده و ارگانایزر و بقچه قرار دارد که برای دوخت هرکدام از این موارد پارچه اسپان باند ۶۰ گرم مناسب ترین متریال محسوب می ‌شود. زیرا هم ایستایی خوبی داشته و هم به دلیل لطافت بالا به راحتی شکل و فرم می گیرد.

برای تولید محصولات مسافرتی

برای تولید پک های مسافرتی که در هتل ها، مسافرخانه ها و حتی بیمارستان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد، معمولاً در این پک ها یک قطعه ملحفه یکبار مصرف، ملحفه برای متکا و همچنین دمپایی های یکبار مصرف قرار دارند و در نهایت از این پارچه جهت ساک قرارگیری این لوازم نیز استفاده می شود.

برای دوخت کاورهای مختلف

در برخی از مراکز، دستگاه‌ های الکترونیکی خاصی قرار دارد که نیاز است در زمان خاموش بودن دستگاه از آن در برابر نفوذ گرد و غبار مراقبت شود. این پارچه مناسب ترین متریال برای دوخت چنین کاورهایی است که اغلب در محیط های بیمارستانی و کارخانجات صنعتی از این پارچه استفاده می کنند.

بهترین نمایندگی پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند 1400

تمامی تولیدی هایی که به حجم عمده از پارچه های اسپان باند برای دوخت و دوز البسه بیمارستانی یا موارد دیگر نیاز دارند، ترجیح می دهند تا این پارچه ها را از مراکز عرضه و فروش مستقیم آن تهیه کنند. چرا که خریداران عمده به دنبال پیدا کردن راه حل هایی هستند، تا هزینه های نهایی خود را کاهش بدهند.
قیمت پارچه اسپان باند ۱۴۰۱ از مواردی بوده که در خریدهای عمده مراکز تولیدی تأثیر می ‌گذارد. زیرا هر چقدر افزایش قیمت در پارچه ایجاد گردد، در نهایت تولیدات این مراکز نیز با افزایش روبرو می شود.
برای اینکه نیاز همه خریداران عمده و مراکز تولیدی برطرف شود، کارخانجات برای ارائه محصولات خود در شهرهای مختلف اقدام به ایجاد نمایندگی پارچه اسپان باند می کنند. نمایندگی ها می توانند با حذف واسطه ها، این پارچه ها را با کیفیت اصلی و قیمت تضمینی به دست مصرف کننده نهایی برسانند.
حضور یک نمایندگی فعال در مناطق مختلف که محصولات کاملا ایرانی با کیفیت خود را به دست مشتریان برساند، موجب می شود تا اعتماد بین خریداران عمده و کارخانجات تولید کننده داخل بیشتر شود. با استقبال بالا از تولیدات داخل جلوی خروج ارز را تا حد زیادی می گیرند.
معمولاً بهترین نمایندگی از مشخصات و ویژگی های خاصی برخوردار است که در ادامه به برخی از آن می پردازیم:

  • امکان ارائه قیمت های برابر با درب کارخانه تولید کننده
  • ارسال پارچه ها با بسته بندی های مناسب و باکیفیت برای جلوگیری از هرگونه آسیب و آلودگی در طی مسیر
  • فراهم آوردن امکان بارگیری سفارشات در همان روز ثبت برای ارسال سریعتر
  • فراهم آوردن امکان خرید در هر حجم و کاربردی برای مشتریان
  • تحویل محصول خریداری شده در کمترین روز کاری به خریداران
  • ضمانت در کیفیت محصولات فروخته شده
  • دریافت کمترین میزان هزینه حمل و نقل برای ارسال به اقصی نقاط کشور به دلیل استفاده از مراکز معتبر

کارخانه بافتینه یکی از کارخانجات معتبر بوده که برای ارائه هرچه بهتر محصولات خود به بازار اقدام به راه اندازی نمایندگی های متعدد کرده است. برای دسترسی به مناسب ترین قیمت اسپان باند بافتینه با انتخاب یک نمایندگی معتبر می توانید تا حد زیادی در این مسیر راحت تر عمل کنید. چرا که در نمایندگی معتبر ضمن دسترسی به کیفیت بالا و اصل، قیمت مقرون به صرفه تری نیز ارائه می گردد.

قیمت پارچه اسپان باند سال ۱۴۰۱ چگونه تعیین می گردد؟

در ابتدای شروع هر سال، خریداران عمده دچار این دغدغه می شوند که قرار است قیمت محصولات مختلف چگونه تغییر پیدا کند. تجربه در سال ‌های گذشته نشان داده که هیچگاه در ابتدای شروع سال قیمت ‌ها کاهش پیدا نمی کند و معمولاً رو به افزایش است.
قیمت پارچه اسپان باند سال قیمت پارچه اسپان باند ۱۴۰۱ نیز از این قضیه مستثنی نبوده و در ابتدای سال با تغییراتی روبرو می گردد. معمولاً کارخانجات با در نظر گرفتن بسیاری از عوامل و شرایط سعی می ‌کنند تا کمترین میزان افزایش قیمت را بر روی محصولات خود داشته باشند. اما در نهایت نیاز است که این تغییرات اعمال گردد.
عوامل زیادی وجود دارد که می ‌تواند بر نرخ پارچه یکبار مصرف در بازار تأثیر بگذارند که شناخت این عامل ها کمک می کند تا با انتخاب های بهتر بتوانید هزینه های مربوط به کارگاه های خود را تا حد زیادی کاهش دهید:

تغییر قیمت مواد اولیه

قیمت مواد اولیه یک عامل بسیار مهم در تعیین نرخ پارچه ها در سال جدید است؛ زیرا اغلب مواقع نرخ مربوط به مواد اولیه افزایش پیدا می کند.

تغییر دستمزد نیروهای کار

در ابتدای شروع هر سال دستمزد نیروهای کار درصدی افزایش دارد که این افزایش دستمزد را با افزایش قیمت پارچه ها هماهنگ می کند.

تغییر هزینه های مربوط به کارخانجات

هزینه های مربوط به کارخانجات برای نگهداری دستگاه ها، تعمیرات آنها و بسیاری از موارد دیگر مطابق تغییرات در سایر بخش های جامعه صورت می پذیرد.

تغییر و نوسان در ارز

تغییرات و نوساناتی که در بازار ارز و دلار به وجود می آید، از عامل های بسیار مؤثر در افزایش قیمت پارچه ها است.

معتبرترین مرکز خرید پارچه اسپان باند آنلاین

قیمت پارچه اسپان باند

در حال حاضر شیوه های مختلفی برای خرید پارچه اسپان باند وجود دارد که انتخاب هر کدام از این روش ها در، دسترسی به کیفیت و قیمت پارچه ها تأثیر دارد. پس افرادی که قصد خرید عمده برای راه اندازی کارگاه های تولیدی خود را دارند، بیشتر به این بخش توجه نمایند.
انتخاب یک مرکز خرید پارچه اسپان باند به صورت آنلاین موجب می ‌شود تا به طور کامل واسطه ها از پروسه خرید حذف گردند. به همین سبب انواع مختلف پارچه اسپان باند از لحاظ عرض، گرماژ، رنگبندی و حتی مشخصات و ویژگی ها نیز به راحتی در دسترس خریداران قرار می گیرد.
این مجموعه به عنوان معتبرترین مرکز خرید پارچه اسپان باند آنلاین معرفی می شود که تمامی پارچه های خود را از درب کارخانه برای خریداران ارسال می کند. برای دریافت قیمت پارچه اسپان باند ۱۴۰۱ کافیست با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید، تا معتبرترین لیست برای نرخ این پارچه ها را دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران | شرکت پارچه پارادا

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران جزء کارخانجاتی است که محصولات با کیفیت بالا و …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار