فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / کارخانه تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان با کیفیت خوب

کارخانه تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان با کیفیت خوب

کارخانه پارچه اسپان باند بیمارستانی در اصفهان، عرضه کننده پارچه هایی با کیفیت خوب است که تمامی قواعد و قوانین را در خطوط تولید خود رعایت کرده و بازار فروش خوبی دارد.
از نسل جدید پارچه هایی که تازه به بازار فروش راه پیدا کرده است، پارچه اسپان باند توانسته جایگاه بهتری را از آن خود کند. البته پارچه اسپان باند در موارد بسیاری کاربرد داشته و این روزها نمی توان اهمیت آن در بازار فروش را نادیده گرفت.
پارچه اسپان باند در انواع و اقسام مختلفی تولید می شود که هر یک از این گونه ها، کاربردهای خاص خود را داشته و در موارد مشخصی بکار گرفته می شوند.
اسپان باندها تا چند وقت پیش از کشورهای خارجی وارد بازار ایران می شدند. اما امروزه ایران توانسته تکنولوژی تولید پارچه اسپان باند را در اختیار افرادی قرار دهد که قصد راه اندازی کارخانجات تولید پارچه بودند.
در حال حاضر آنقدر سرانه مصرف تولید پارچه اسپان باند زیاد است که بخشی از این تولیدات صرف صادرات به کشورهای خارجی شده و خوشبختانه ایران توانسته از این طریق درآمد خوبی کسب نماید.

اگر می خواهید پارچه اسپان باند خوبی بخرید، بایت ابتدا کارخانه پارچه اسپان باند که محصولی با کیفیت خوب و درجه یک را به بازار عرضه می کند بشناسید و بعد از آنکه با شیوه های خرید آشنا شدید، پارچه اسپان باند را در متراژ مورد نیازتان خریداری نمایید.

کارخانه پارچه اسپان باند

بهترین کارخانه پارچه اسپان باند در اصفهان

اگر بررسی کنید که کارخانه های پارچه اسپان باند در ایران، در کدام مناطق واقع شده اند، به این نتیجه خواهید رسید که بیش از ۸۰% کارخانه ها در اصفهان آغاز به کار کرده اند.
بله درست است. اصفهان اصلی ترین قطب تولید پارچه های اسپان باند در انواع و اقسام مختلف بوده و انصافاً بهترین کیفیت از این پارچه توسط کارخانه پارچه اسپان باند در اصفهان روانه بازار فروش می شود.
اگر می خواهید بدانید بهترین کارخانه تولیدی پارچه اسپان باند در اصفهان، کدامیک از ده ها کارخانه موجود است، تنها کافی است که برخی از نکات را مورد بررسی قرار دهید. مثل:
کیفیت مواد اولیه ای که کارخانه های تولیدی از آن استفاده می کنند، رابطه مستقیمی با کیفیت محصول دارد. کارخانه ای را می توان بهترین تولیدی معرفی کرد که مرغوب ترین الیاف پلی استر ویسکوز را در روند تولید بکار گرفته باشد.
به روز بودن دستگاه ها و جدید بودن آن ها کمک می کند تا عملیات تولید بهتر و سریع تر انجام شود. پس بهترین کارخانه آن کارخانه ای است که دستگاه های مورد نیاز پیشرفته و به روزی را در خطوط تولید استفاده کند.
برای تولید هر نوع پارچه و منسوجاتی، استانداردهایی در سطح جهانی تعریف شده است. برای اینکه کارخانه تولیدی در زمره بهترین ها قرار گیرد، بایستی قواعد، قوانین و استانداردهایی که از قبل تعیین شده را در خط تولید خود رعایت کند.
تجربه کاری و سرد و گرم چشیدن کار باعث می شود تا هم کیفیت محصولات روز به روز بهتر شود و هم بازار فروش رونق پیدا کند. پس اول از هر چیز به دنبال قدیمی ترین کارخانه هایی بروید که در حوزه تولید پارچه اسپان باند فعالیت خود را آغاز کرده اند. زیرا آن ها در حال حاضر بهترین به حساب می آیند.
پس بد نیست برای اینکه متوجه شوید کدام کارخانه بهترین بوده و محصولاتش در بازار خواهان بیشتری دارد، خطوط تولیدی آن را مورد بررسی قرار داده و تحقیقات جامع و کاملی پیرامون آن انجام دهید.

کارخانه پارچه اسپان باند

چرا پارچه اسپان باند مصارف زیادی دارد؟

ممکن است از خود بپرسید که چرا پارچه اسپان باند مصارف زیادی دارد؟ مگر این پارچه دارای چه خصوصیات و ویژگی هایی است؟

باید گفت پارچه اسپان باند، پارچه ای است بدون بافت که الیاف تشکیل دهنده اش چیزی جز الیاف پلی استر ویسکوز نیست و در نوع چند لایه، پارچه ای با نام ملت بلون هم در تولید آن نقش دارد.
این پارچه خصوصیات و ویژگی های مختلفی دارد که در زیر چندی را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم:
این پارچه، پارچه ای نرم و لطیف می باشد. درست است که الیاف تشکیل دهنده بافت فشرده آن الیاف مصنوعی اند، اما بسیار لطیف بوده و زیر دست نرمی دارد.
پارچه اسپان باند، ضد آب یا به عبارتی waterproof می باشد. این پارچه آب را به خود جذب نکرده و به خاطر همین، مصارف متعددی در زمینه های گوناگون دارد.
اسپان باند پارچه ای آنتی باکتریال است. این پارچه ضد میکروب بوده و ساختار آن به گونه ای است که میکروب ها در آن امکان رشد و تکثیر نخواهند داشت.
البته خصوصیات و ویژگی های پارچه اسپان باند زیاد است که مهم ترین و اصلی ترین آن ها را در اینجا بیان کردیم و می توان گفت که اکثراً متوجه شدید که چرا پارچه اسپان باند دارای مصارف زیاد و متعددی است.

عرض ها و گرماژهای پارچه یکبارمصرف برای بیمارستان ها

پارچه اسپان باند، پارچه ای است که چندین بار امکان مصرف و استفاده آن وجود ندارد. البته این مسئله به موارد مصرف پارچه اسپان باند هم مرتبط می شود که در اینجا، پارچه اسپان باند یکبارمصرف بیمارستانی قرار است مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
پارچه اسپان باند بیشتر از هر جای دیگر در بیمارستان ها و مراکز درمانی کاربرد دارد. این پارچه بهترین گزینه برای دوخت لباس فرم بیماران، پرستاران، پزشکان، نیروهای خدمه و … مناسب بوده است.
همچنین این پارچه برای مواردی همچون تجهیزات اتاق عمل، شان و گان بیمارستانی، رو انداز و زیر انداز بیمار، دستمال های تنظیف، گاز، پارچه های ضد عفونی کننده، ماسک، کلاه، روکش و پوشش کفش و … هم مورد استفاده قرار می گیرد.
برای اینکه موارد استفاده از پارچه اسپان باند بیمارستانی بسیار گوناگون و متعدد است، عرض های مختلف و گرماژهای گوناگونی از آن روانه بازار فروش می شود. عرض های پارچه اسپان باند مخصوص مصارف بیمارستانی برابر است با:

  • ۱۰۰ سانتی متر
  • ۱۲۰ سانتی متر
  • ۱۶۰ سانتی متر

منظور از گرماژ پارچه اسپان باند، وزن پارچه در عرض مشخص و طول یک متر می باشد. کلاً پارچه های اسپان باند با وزن های بالای ۱۶ گرم تولید می شوند که از وزن ۲۰ گرم تا ۱۱۰ گرم، وزن و گرماژ به صورت ۵ تایی افزایش پیدا می کند. گرماژی از پارچه اسپان باند که به مصارف بیمارستانی اختصاص پیدا کرده است، گرماژی بین ۳۰ الی ۶۰ گرم می باشد.

هر چه گرماژ پارچه اسپان باند بیشتر باشد، ضخامت آن به مراتب بیشتر می شود. پس می توان نتیجه گرفت که پارچه های سبک تر برای مصارفی همچون شان و گان پزشکی، دستمال های تنظیف و … مورد استفاده قرار گرفته و پارچه های سنگین تر در زمینه دوخت فرم بیمار، پرستار، پزشک، رو انداز، زیر انداز، ماسک و تجهیزات اتاق عمل به کار گرفته می شود.
بهتر است برای دوخت چیزهای پارچه ای کوچک، از عرض های کوچکتر پارچه و برای دوخت چیزهای بزرگ، از عرض های بیشتر آن استفاده کرد. این کار باعث می شود تا میزان ضایعات و دور ریز پارچه اسپان باند به کمترین میزان خود رسیده و هزینه ها بی خود و بی جهت هدر نرود.

کارخانه پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند در دوران کرونا

همانطور که می دانید، ماسک هایی که در حال حاضر به خاطر وجود ویروس کرونا بایستی استفاده کرد، از جنس پارچه های اسپان باند چند لایه بوده و به خاطر بالا رفتن تقاضا و ثابت بودن میزان عرضه، مدتی در بازار کمیاب شد.
همین کمیاب شدن پارچه اسپان باند در دوران کرونا سبب گردید تا قیمت ها به اندازه زیادی افزایش داشته باشند. اما خوشبختانه راه اندازی کارگاه های تولیدی و افزایش میزان عرضه کارخانجات باعث شد تا از این بحران عبور کرده و پارچه اسپان باند با قیمت مناسب تری در اختیار کارگاه های دوخت ماسک قرار گیرد.
البته کارگاه های تولید ماسک می توانند با خرید مستقیم و بی واسطه از کارخانه های تولیدی و مراکز پخش عمده، خرید اسپان باند را با قیمت بسیار کمتری نسبت به بازار انجام دهند.
ناگفته نماند که میزان خرید پارچه اسپان باند هم تاثیر مستقیمی بر روی قیمت خواهد داشت. برای همین است که گفته می شود قیمت عمده پارچه اسپان باند به مراتب کمتر از قیمت خرید فروش آن بصورت خرد و جزئی می باشد.
البته کمتر دیده شده که پارچه اسپان باند مخصوص ماسک و مصارف بیمارستانی به صورت جزئی خریداری شود و همیشه در مقدار بالا و متراژ زیاد به دنبال خرید آن هستند.

چه راهی برای خرید پارچه اسپان باند باکیفیت می شناسید؟

حال که پارچه اسپان باند را شناخته و کمی هم درباره دلیل نوسان قیمت آن مطلع شده اید، بی شک به دنبال راهی برای خرید نمونه باکیفیت و مرغوب آن هستید.
پارچه اسپان باند و یا هر منسوجات دیگری را می توان به شیوه های متعددی خریداری کرد. روش های خرید را می توان از دو جهت دسته بندی کرد:

  1. یکی خرید حضوری یا غیر حضوری
  2. دیگری خرید مستقیم یا غیر مستقیم

خرید حضوری می تواند از کارخانه های تولیدی، نمایندگی های فروش رسمی در سطح کشور، دلالان و عاملان فروش انجام شود. اما خرید غیر حضوری، یک شیوه خرید جدید و نوین است که مدتی است مورد توجه خریداران قرار گرفته. اصولاً کسانیکه شرایط دسترسی به مراکز فروش حضوری را نداشته یا می خواهند هزینه و زمان اضافی هدر ندهند، این شیوه را گزینش می نمایند. خوشبختانه بخش زیادی از پروسه خرید فروش محصولات از قبیل پارچه های اسپان باند و … در ایران به شیوه اینترنتی و غیر حضوری انجام می گیرد.
در دسته بندی دوم، به خرید مستقیم و خرید غیر مستقیم اشاره شده است. خرید مستقیم، خرید از درب کارخانه تولیدی یا نماینده رسمی کارخانجات می باشد. اما خرید غیر مستقیم، خرید از دلالان و واسطه هایی است که برای سود دهی خود، قیمت را نسبت به قیمت اولیه افزایش می دهند. برای کسی که خریدار عمده می باشد، به صرفه است که خرید مستقیم و بدون واسطه را انجام داده و تعداد واسطه های میان خود و تولید کننده تا حد ممکن کاهش دهد.
از میان روش های پیشنهادی، ما به شما خرید اینترنتی را توصیه می کنیم. شاید با خود بپرسید چرا؟
باید بگوییم که مزایای این روش نسبت به روش های حضوری بسیار بیشتر است. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • به حداقل رساندن هزینه هایی که در پروسه خرید صرف می شد.
  • کاهش زمانی که برای رفت و آمد و حضور پیدا کردن در مراکز فروش در نظر گرفته می شد.
  • امکان ثبت سفارش در تمامی ساعات شبانه روز، بدون داشتن ذره ای محدودیت زمانی.
  • برخورداری از بهترین و کامل ترین خدمات نظیر مشاوره فروش به صورت تلفنی یا کتبی.
  • آشنایی هر چه بیشتر با محصول و مقایسه مشخصات آن با مشخصات دیگر محصولات مشابه موجود در سایت.
  • دسترسی آسان و سریع به لیست قیمت روز پارچه و مشاهده نمودار افزایش یا کاهش قیمت ها.

کارخانه پارچه اسپان باند

مرجع رسمی فروش انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان، مرجع رسمی فروش انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی است که در لیست تولیدات آن می توان اسپان باندهای مختلفی را یافت. این اسپان باندها به شرح ذیل می باشند:

  • پارچه اسپان باند تک لایه
  • پارچه اسپان باند دو لایه
  • پارچه اسپان باند سه لایه
  • پارچه اسپان باند چهار لایه

این اسپان باندها در بازار فروش با نام های لاتین هم شناخته شده و هر یک لایه آن ها با حرف s نشان داده می شود. مثلاً پارچه اسپان باند تک لایه، پارچه اسپان باند s، پارچه اسپان باند دو لایه، پارچه اسپان باند ss، پارچه اسپان باند سه لایه، پارچه اسپان باند sss و پارچه اسپان باند چهار لایه، پارچه اسپان باند ssss یا sms نامیده می شود.
اگر بتوانید مستقیم و بدون حضور هیچ واسطه و دلالای از مرجع رسمی فروش انواع پارچه های یکبار مصرف خرید کنید، برد کرده اید. چون هم موفق شده پارچه را با قیمت کمتری خریداری نمایید و هم از کیفیت و میزان مرغوبیت آن مطمئن خواهید بود.
خوشبختانه اکثر مراجع رسمی فروش پارچه اسپان باند در حال حاضر، فعالیت مجازی هم می کنند و این امکان را برای خریداران فراهم کرده تا در

کمترین زمان ممکن، سفارش شان را به صورت اینترنتی ثبت نمایند و پرداخت هزینه را از درگاه های بانکی انجام دهند. بد نیست بدانید مراجع رسمی فروش این روزها برای خریداران عمده شرایط فوق العاده ای در نظر گرفته اند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 1400

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در نمایندگی آنلاین

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازارهای کشور، چه تفاوتی با نمایندگی های فروش آنلاین …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار