فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پخش پارچه اسپان باند ارزان در رنگبندی بیمارستانی

پخش پارچه اسپان باند ارزان در رنگبندی بیمارستانی

پخش پارچه اسپان باند ارزان در رنگ بندی های مناسب بیمارستانی توسط این مجموعه انجام می پذیرد. برای خرید پارچه های یکبار مصرف با کیفیت بالا و حذف واسطه ها همین حالا با بخش فروش ما تماس بگیرید.

در بازار انواع مختلفی از منسوجات وجود دارد که در بین این تعداد بالا پارچه های یکبار مصرف از استقبال زیادی برخوردار می گردند. خرید خرید و فروش پارچه های اسپان باند در تناژ های عمده سوالات زیادی را برای خریداران به وجود می‌ آورند.
مواد اولیه مورد استفاده در این پارچه ها کدامند؟ قیمت گذاری پارچه های اسپان باند بر چه اساسی انجام می پذیرد؟ تفاوت بارز پارچه اسپان باند با پارچه های سنتی در چیست؟ به چه دلایلی از پارچه یکبار مصرف در بخش‌ های مختلف بیمارستانی استفاده های زیادی می شود؟ نحوه دسترسی به کیفیت بالای پارچه های اسپان باند چگونه است؟
در حوزه عرضه پارچه های یکبار مصرف و اسپان باند سوالات بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است ذهن خریداران را دچار ابهام کند. تا پایان این مطالب همراه ما باشد تا به پاسخ‌ های مناسبی برای این سوالات و بسیاری از دغدغه های ذهنی خود دست پیدا کنید.

پخش پارچه اسپان باند ارزان

کالیته رنگبندی متنوع پارچه های اسپان باند

در بین منسوجات مختلفی که در بازار پیدا می شود پارچه های یکبار مصرف جزء پراستقبال ترین ها محسوب می گردد زیرا این پارچه به شکل کاملاً خاصی با دیگر پارچه های سنتی تفاوت پیدا می کند.
پارچه های یکبار مصرف که در واقع نام علمی تخصصی آنها اسپان باند است به دلیل ویژگی و تنوع بالا طرفداران بی شماری دارد و از آن در صنایع زیادی استفاده می کنند.
با توجه به پیشرفت های تکنولوژی امکان تولید پارچه های اسپان باند در تنوع بسیار بالا از لحاظ ضخامت گرماژ و همچنین عرض پارچه وجود دارد. اما نکته مهم تنوع بالای کالیته رنگ بندی این مجموعه از پارچه ها است.
به دلیل نوع مواد اولیه و پلیمرهای با کیفیت بالایی که برای تولید پارچه های اسپان باند مورد استفاده قرار می گیرند رنگ‌ پذیری این پارچه ها بسیار زیاد می باشد به همین جهت تولید آنها در تنوع رنگ بندی به راحتی امکان پذیر است.
تولید پارچه اسپان باند رنگی به دو صورت امکان پذیر است، بدین شکل که می توان ابتدا مواد رنگی را به پلیمرهای در حال ذوب اضافه کرده و با تولید الیاف فیلامنت رنگی اقدام به تولید پارچه های اسپان باند کرد، که در این روش باید نسبت اضافه کردن رنگ به مواد را کاملاً مورد بررسی قرار داد زیرا بلورهای رنگی با رنگ الیاف تولید شده چند درجه اختلاف دارند.
روش دیگر به این صورت است که پس از تولید الیاف فیلامنت و بافت پارچه های اسپان باند آنها را به واحدهای رنگرزی انتقال می دهند و در این واحدها به هر رنگ مورد نظر می توان پارچه ها را تبدیل کرد.
امکان تولید پارچه های اسپان باند در رنگ بندی های بسیار زیادی وجود دارد که در اینجا چند رنگ مهم و پرکاربرد آن را بیان می کنیم از جمله رنگ آبی و صورتی رنگ سبز و آبی تیره رنگ طوسی رنگ های مشکی قهوه ای کرم قرمز زرد و چندین رنگ پرطرفدار دیگر که دست خریداران را در انتخاب نوع مناسب باز می گذارد
استفاده از کالیته رنگ بندی پارچه های اسپان سبب می شود تا به راحتی با استفاده از رنگ های خاص برخی از مشاغل و وظایف را مشخص کرد
در بخشهای مختلف صنعت پزشکی از پارچه های اسپان باند استفاده می شود بیشتر از پارچه های رنگی برای تولید انواع ماسک، لباس بیمار،گان و شان جراحی استفاده می کنند.

چرا اسپان باند پرفروش است؟

پارچه های اسپان باند جزء منسوجاتی است که در اکثر صنایع به راحتی می ‌توان از آنها استفاده کرد، به همین جهت حجم خرید و فروش پارچه اسپان باند بسیار زیاد می باشد.
ممکن است این سوال برای هر فردی به وجود بیاید که چرا پارچه اسپان باند پرفروش است؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که این پارچه از خصوصیات و ویژگی‌ های خاصی تولید می شود و سبب شده تا از آن بتوان به راحتی در بخش‌ های مختلف صنعت استفاده کرد.
همچنین وجود تنوع بالا در این پارچه ها از لحاظ مشخصات فنی و خصوصیات مختلف دیگر سبب شده تا برای هر کاربردی بتوان یک گزینه از این پارچه ها را انتخاب کرد.
شیوه تولید پارچه های اسپان باند که به صورت مستقیم از الیاف فیلامنت تهیه می شوند و برای تولید این پارچه ها نیاز به صرف وقت و زمان طولانی نمی باشد یکی از دلایلی است که این پارچه ها را در بین مصرف ‌کنندگان محبوب تر کرده است.
هر چه مدت زمان آماده سازی برای یک پارچه کمتر باشد و الیاف مورد استفاده در روند تولید آن ارزان‌ تر، در نتیجه پارچه ارائه شده با قیمت های کاملا اقتصادی عرضه می گردد.
توجه به تمامی موارد گفته شده از جمله تنوع در ویژگی های پارچه های اسپان باند و همچنین سرعت آماده سازی و استفاده از الیاف ارزان قیمت در روند تولید و بازیافت پذیری این پارچه ها سبب شده تا به پرفروش ترین منسوجات موجود در بازار تبدیل شود.

پخش پارچه اسپان باند ارزان

قیمت پارچه اسپان باند چگونه تعیین می گردد؟

یکی از مشکلات بزرگی که در بازارهای خرید و فروش منسوجات مختلف وجود دارد و مشخص کردن قیمت های محصولات می باشد. از آنجا که در سال‌ های اخیر بازارها با نوسانات شدیدی مواجه هستند قیمت ها به طور مداوم در حال تغییر می باشند.
خوب است که با با توجه به اهمیت موضوع از طریق مراکز معتبر اقدام به تهیه قیمت درست پارچه های اسپان باند نمایید، البته این نکته مهم است که با توجه به تنوع بالای پارچه های اسپان باند در بازارهای عرضه با قیمت های بسیار مختلفی روبرو می گردید.
قیمت پارچه اسپان باند با توجه به فاکتورهای بسیار مهمی که بر ویژگی های این پارچه ها تاثیر مستقیم دارند و از لحاظ فنی جزء ویژگی‌ های خاص این پارچه ها محسوب می گردند تعیین می شود.
ممکن است که برخی از عوامل اقتصادی نیز بر قیمت این محصولات تاثیراتی داشته باشد در اینجا به چند عامل مهم و تاثیر گذار در قیمت پارچه یکبار مصرف اشاره می‌ کنیم از جمله:

  • گرماژهای پارچه های اسپان باند هرچه بالاتر باشد طبیعتاً قیمت آن با گرماژ های پایین تر متفاوت هست.
  • عرض پارچه های اسپان باند نیز جز عوامل موثر است و هرچه بیشتر باشد در نتیجه مواد اولیه بیشتری مورد استفاده قرار گرفته است.
  • ویژگی واترپروف بودن پارچه اسپان باند و هیدروفیل بودن آن موجب ایجاد تفاوت های بارزی در قیمت ‌گذاری این پارچه ها می شود.
  • تولید پارچه های اسپان باند به صورت کاملاً آنتی باکتریال نیز ممکن است در تغییرات قیمت این منسوجات موثر باشد.
  • نوع پلیمرهای مورد استفاده در تولید پارچه های اسپان باند نیز جزء عوامل خاص و فنی محسوب می شود، زیرا برخی از پلیمرها خاصیت بازیافت ندارند.
  • نوع برند و کارخانجات تولید کننده پارچه ها هرچه معروف تر و محبوب تر باشد در نتیجه محصولات خود را با قیمت‌ های بالاتر ارائه می دهد.
  • حجم سفارش برای خرید پارچه های اسپان باند هر چه بیشتر باشد امکان تهیه این پارچه ها با قیمت های مناسب تر به وجود می آید.

پخش پارچه اسپان باند ارزان

تفاوت های پارچه اسپان باند با سایر پارچه های صنعت نساجی

برای تولید پارچه ها در صنعت نساجی به طور سنتی از الیاف تار و پود استفاده می ‌شود که صرف زمان زیادی لازم است تا الیاف طبیعی و یا مصنوعی تبدیل به نسخه های مورد استفاده در روند تولید پارچه‌ های سنتی شود و پس از آماده سازی این نخ ها باید با کمک دستگاه های بافندگی و انجام تنظیمات لازم الیاف تار و پود در همدیگر تنیده شده و پارچه ‌های مختلف به وجود بیایند.
برای تولید این پارچه ها زمان بسیار زیادی صرف می شود تا مواد اولیه و همچنین روند تولید آنها طی شود.
اما پارچه های اسپان باند جزء الیاف مهندسی شده هستند که روند تولید آنها کاملاً با تولید پارچه‌ های سنتی متفاوت است، الیاف به دست آمده از پلیمرهای خاص به شکل مستقیم در کنار یکدیگر قرار گرفته و با کمک گرفتن از روش های مکانیکی، شیمیایی و حرارتی این الیاف به یکدیگر اتصال پیدا می کنند و پارچه های اسپان باند تولید می گردد.
به دلیل استفاده از روش‌ های جدید و نوآورانه هر روز پارچه های اسپان باند جدیدتر با فناوری‌ های روز به بازار ارائه می گردد تا حدی که سبب چالش در تولید پارچه ‌های سنتی شده است.
با ذکر این توضیحات مختصر دریافتیم که پارچه های اسپان باند و سایر منسوجات کاملاً با یکدیگر تفاوت پیدا می کنند. زیرا پارچه های یکبار مصرف با استفاده از ترکیبات مختلف مواد اولیه و همچنین استفاده از ساختارهای شبکه ای می تواند پارچه های جدید تر را به وجود بیاورد که عملکردهای بسیار زیادی برای هر کدام از منسوجات بدون بافت وجود دارد.
اما در پارچه های منسوجات سنتی به راحتی نمی توان این تغییرات را اعمال کرد و باید به شکل قانونمندی با استفاده از تخصص های مهندسین نساجی تغییرات جزئی انجام بگیرد.

استفاده از پارچه اسپان باند در مصارف بیمارستانی

استفاده از پارچه های اسپان باند در بخش‌ های مختلف بیمارستانی سبب شده تا بسیاری از کارها و انجام فعالیت‌ ها آسان ‌تر شود.
با یک نگاه به مراکز درمانی و بیمارستانی در می یابیم که این پارچه نقش بسیار مهمی در حوزه های مختلف ایفا می کند که حذف آن به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.
در اینجا به چند مورد از مهمترین کاربردهای پارچه های اسپان باند در بیمارستان ها اشاره می کنیم:

  • استفاده از این پارچه ها در تولید کلاه یکبار مصرف، پوشش مناسب برای کفش ها
  • برای تولید لباس بیمار در بخش های مختلف
  • تولید گان و شان جراحی و سایر منسوجات پر کاربرد در اتاق عمل
  • برای تولید تشک های پرکاربرد در اتاق نگهداری نوزادان نارس
  • به عنوان کاورهای مناسب جهت پوشش دهی های آزمایشگاهی
  • تولید انواع روپوش های مناسب برای ورود به بخش های ایزوله
  • تولید انواع ماسک پرستاری و پزشکی، سه بعدی و فیلتردار
  • برای تهیه روانداز و زیرانداز در بخش های مراقبت های خاص و همچنین اورژانس

پارچه اسپان باند ۲۵و ۴۰ گرم آبی و صورتی

پارچه های اسپان باند ۲۵ و ۴۰ گرمی آبی و صورتی برای تولید انواع ماسک و همچنین لباس های بیمار استفاده می شود.
پارچه های اسپان باند ۲۵ گرمی را در عرض ۱۶۰ سانتی متر تهیه می کنند و با استفاده از دستگاه های برش لیزری به نوارهای مناسب برای تولید ماسک تقسیم بندی می نمایند. از این گرماژ پارچه به صورت چند لایه اقدام به تولید ماسک های فیلتردار، سه بعدی و ماسک های پرستاری می نمایند.
از پارچه های ۴۰ گرم با رنگ های آبی و صورتی بیشتر برای تولید لباس بیماران آقا و خانم در بخش‌ های مختلف بیمارستان استفاده می شود.
آنتی باکتریال بودن این نوع از پارچه اسپان باند سبب شده تا دیگر نیاز به استفاده از دستگاه های اتوکلاو نباشد و به راحتی بتوان از آن استفاده نمود.

پخش پارچه اسپان باند ارزان

پخش پارچه اسپان باند ارزان عمده و باکیفیت

پخش پارچه اسپان باند ارزان و عمده سبب می‌ شود تا افراد زیادی در پی تهیه این محصولات قرار بگیرند اما نکته مهم در هنگام این نوع حرکت ها توجه ویژه به کیفیت محصولات ارائه شده می باشد.
در صورتی که در هنگام فروش پارچه اسپان باند و پخش آن به شکل عمده به فاکتورهای مهم دقت داشته باشید می توانید در این حوزه به شکل کاملاً موفق عمل کنید.
عوامل مختلفی مانند اینکه پارچه اسپان باند چند لایه هستند و یا این پارچه ها به صورت آنتی باکتریال تولید شده باشند و مشخصات خاص پارچه اسپان باند از لحاظ آب دوست بودن و یا مریض بودن و همچنین کالیته رنگی و چاپ پذیری بالا در این پارچه ها اهمیت زیادی پیدا می کند.
به طور کلی خوب است که مراکز پخش با توجه به تمامی شرایط گفته شده و فاکتورهای دیگری که ممکن است برای خریداران مورد توجه باشد، اقدام به عرضه این محصولات با کیفیت های بالا تر نماید که هر خریدار می تواند متناسب با نوع نیاز خود از این محصولات استفاده کند.
توصیه ما به خریداران عمده این است که حتماً به دنبال مرکز پخش معتبر و بدون واسطه برای خرید پارچه های اسپان باند باشند تا بتوانند از کیفیت بالای این پارچه ها بهره مند گردند، در ادامه به معرفی یکی از بهترین مجموعه های عرضه کننده پارچه اسپان باند می ‌پردازیم.

مزیت های خرید پارچه های یکبارمصرف بیمارستانی از مجموعه پارادا

مجموعه پارادا پارچه یکی از بهترین مراکز عرضه پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی است که تلاش می کند تا تمامی محصولات خود را در بالاترین سطح کیفیتی ارائه دهد.
خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از این مجموعه پارادا می‌ تواند مزیت های بسیار زیادی برای خریداران به دنبال دارد. با توجه به اهداف بلند مدیریت این مجموعه، می توانید با اطمینان کافی از قیمت به دنبال خرید محصول مورد نظر خود باشید.
این مجموعه با ایجاد خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف این امکان را برای مشتریان خود در اقصی نقاط کشور فراهم آوردند که بدون صرف وقت و هزینه های اضافی بتوانند محصول مورد نیاز خود را با اطمینان از کیفیت بالا و قیمت مناسب سفارش دهند.
در اینجا به چند مورد از مزیت های خرید و پخش پارچه اسپان باند ارزان و عمده توسط این مجموعه اشاره می کنیم:

  1. ارائه ارزان ترین قیمت‌ ها به نسبت دیگر بازارها
  2. بسته بندی های کاملاً مناسب و بهداشتی پارچه ها
  3. امکان ثبت سفارش و تحویل آن در کمترین زمان ممکن
  4. دسترسی به تنوع بالای پارچه های اسپان باند مرغوب و با کیفیت تضمینی
  5. پرداخت هزینه های حمل و نقل کاملاً مناسب و اقتصادی
  6. امکان ارسال محصولات در همان روز ثبت سفارش
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند + قیمت رقابتی

در نظر داریم تا خرید عمده پارچه اسپان باند به گونه ای باشد که مشتری، …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار