فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / راهنمای خرید پارچه اسپان باند | قیمت روز اسپان باند

راهنمای خرید پارچه اسپان باند | قیمت روز اسپان باند

راهنمای خرید پارچه اسپان باند کمک می‌ کند تا در بین تنوع بالا این پارچه را متناسب با نوع نیاز خود تهیه کنید. این مجموعه ضمن ارائه راهنمایی و مشاوره قیمت روز اسپان باند را بسیار مناسب ارائه می دهد.

همه آنچه از ویژگی های پارچه اسپان باند نمی دانید؟

راهنمای خرید پارچه اسپان باند

 

در بازار پارچه های بسیار زیادی را مشاهده می کنید، که هر کدام برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه های اسپان باند در بین این تنوع از استقبال بیشتری برخوردار می باشند؛ زیرا این پارچه ها کاربردهای بسیار زیادی در صنایع گوناگون دارند.
ویژگی های خاص پارچه اسپان باند موجب شده، تا این محصول در بین سایر منسوجات موجود در بازار متمایز گردد.
همه تصور می کنیم که جهت بافت پارچه احتیاج به الیاف نخ ریسندگی است، که با کمک دستگاه های بافندگی به صورت تار و پود در یکدیگر تنیده شود.
اما با بررسی مراحل تولید پارچه اسپان باند به طور کل هر آنچه در ذهن افراد است از بین می ‌رود؛ زیرا تولید پارچه اسپان باند به هیچ عنوان به شیوه سنتی صورت نمی گیرد و در روند تولید از الیاف تار و پود استفاده نمی کنند.
با بررسی دقیق تاریخچه صنعت اسپان باند در می یابیم که شیوه اصلی بافت این پارچه ها قدمت دیرینه دارد و به دوران تولید نمد برمی گردد؛ اما در حال حاضر با استفاده از تکنولوژی های عصر جدید، پارچه اسپان باند به یک منسوج کاملاً تجاری تبدیل شده و به طور کل سرعت تولید آن به نسبت نمد افزایش چشمگیری دارد.
در حال حاضر کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند در داخل کشور ما بسیار زیاد هستند؛ زیرا مصارف این پارچه نیز بالا است و برای پاسخگویی به نیاز بازار داخل لازم است، تا همه تولید کنندگان پارچه، یک خط تولید اسپان باند نیز در کارخانجات خود راه اندازی کنند.
در شهرهای مختلف مانند: همدان، تهران، جلفا، تبریز، اصفهان و کلاردشت مهمترین کارخانجات مطرح در حوزه تولید اسپان باند فعالیت می نمایند، که اکثراً تولیدات خود را به شکل عمده به بازار ارائه می دهند و حتی گاهی اوقات این محصولات مناسب برای ارائه به بازارهای صادراتی نیز می باشد.
پارچه های اسپان باند که در صنعت به پارچه های pp شهرت پیدا کرده ‌اند، را از پلیمرهایی تولید می‌ کنند که به شکل مستقیم از پالایشگاه ‌های نفتی به دست می آید.
مهمترین پلیمرهایی که می‌ توانند در روند تولید این پارچه مورد استفاده قرار بگیرند عبارتند از: پلیمر پلی پروپیلن، پلیمر پلی اتیلن، پلیمر پلی استر و پلیمر پلی آمید که همه این پلیمرها از خاصیت ذوب و ویسکوزیته متوسط و بالا برخوردار می باشند.
این خاصیت ویسکوزیته کمک می ‌کند تا با حجم کمی از پلیمر، متراژ بالایی از پارچه اسپان باند را تولید کنند؛ به همین سبب از لحاظ اقتصادی و همچنین از لحاظ بهداشتی به صرفه است که از این نوع پلیمرها در جهت تولید پارچه استفاده شود.
معمولاً این پارچه ها در تنوع بالایی از رنگ و چاپ پذیری تولید می شوند؛ زیرا خاصیت این پلیمرها به گونه ‌ای است که به آسانی هم در ابتدای تولید فیلامنت ها و هم پس از پایان تولید پارچه می توان آنها را مورد رنگرزی قرار داد.
شیوه ‌های تولید اسپان باند، تنوع در پلیمرها سبب شده تا این پارچه با دو ویژگی خاص هیدروفیل و واترپروف تولید شود؛ که پارچه های هیدروفیل جاذب آب با قدرت مناسب هستند و پارچه های واتر پروف به هیچ عنوان اجازه عبور قطرات آب را نمی دهند.
همچنین این پارچه ها را به صورت یک لایه و چند لایه نیز تولید می ‌کنند، که معمولاً از اسپان باند های چند لایه در جهت تولید ماسک، گان و شان جراحی استفاده می شود. در بازار به پارچه های اسپان باند چند لایه، پارچه ‏sms می گویند، که این علامت m به دلیل وجود یک لایه ملت بلون در بین لایه های اسپان باند است.

 

مهم ترین مصارف پارچه اسپان باند کدام است؟

راهنمای خرید پارچه اسپان باند

 

پارچه های اسپان باند در کلیه محیط اطراف ما و صنایع مختلف کاربرد دارند؛ اما اغلب افراد این پارچه را در بیمارستان ها و مراکز درمانی دیده اند و ممکن است با شنیدن نام پارچه اسپان باند یا یکبار مصرف ناخداگاه به یاد مصارف بیمارستانی آن بیفتند.
اما خوب است بدانید که با توجه به خصوصیات و فاکتورهای بسیار مهمی که در روند تولید پارچه های نبافته مورد توجه قرار می گیرد، این پارچه مناسب برای استفاده در کلیه صنایع تولید می گردد.
اگر به محیط پیرامون خود دقت کنید به طور حتم پارچه های اسپان باند را می بینید به طور مثال بر روی لباس ها به عنوان لایه چسب، به عنوان فیلتر چای کیسه ای، فیلتر دستگاه قهوه جوش، کیسه جاروبرقی و بسیاری از موارد دیگر که در محیط زندگی بسیار ملموس می باشد.
اما بیشتر معروفیت پارچه های اسپان باند به دلیل قابلیت استفاده آنها در صنایع بسیار بزرگ است، که در اینجا سعی می کنیم به مهمترین مصارف این پارچه بپردازیم:

  • مصارف پزشکی و بهداشتی

به عنوان دستمال های خیس و مرطوب، لباس اتاق عمل و جراحی، لباس بیمار، زیرانداز و روانداز، کاور کفش و کلاه، تولید تجهیزات مختلف بیمارستانی، تولید انواع مختلف ماسک و غیره

  • مصارف کشاورزی

در جهت بسته بندی کود و بسته بندی برخی از محصولات و مرکبات، پوشش گلخانه ها، جلوگیری از سرمازدگی زمین و محصولات کشاورزی در هوای سرد، پرورش قارچ و همچنین بخش ‌های مختلف دامداری ‌ها و مرغداری ‌ها

  • مصارف صنعت اتومبیل سازی

برای تزئینات داخلی کابین خودرو، جهت دوخت کاور و چادر در خطوط رنگرزی و همچنین به عنوان عایق صدا

  • مصارف راه و ساختمان

در جهت تولید دیوارهای کاذب، تثبیت خاک در راه سازی، به عنوان کاور و محافظ در لوله گذاری، روکش ساختمان های نیمه ساز

  • مصارف صافی و فیلتر

انواع فیلترهای صنعتی، فیلترهای دستگاه های نوشابه سازی، دستگاه های شیردوش و همچنین مصارف خانگی مانند فیلتر جاروبرقی، فیلتر قهوه ساز
مصارف بسته بندی و تولید کاور

  • مصارف توریستی و گردشگری

در جهت تولید انواع ملحفه تشک، روکش بالش و همچنین در تولید چادرهای صنعتی، چادرهای مسافرتی و دمپایی های یکبار مصرف هتلی، تولید زیرانداز های مختلف و بسیاری از موارد دیگر

 

عرض و گرماژ پارچه های اسپان باند جهت مصارف بیمارستانی

راهنمای خرید پارچه اسپان باند

 

می دانیم که یکی از مهمترین موارد استفاده و کاربرد پارچه های اسپان باند در بخش ‌های مختلف مراکز درمانی و بیمارستانی است، همچنین از این پارچه ها در موارد بهداشتی نیز استفاده می کنند.
معمولاً پارچه های اسپان باند از گرماژی بین ۸ گرم تا ۳۸۰ گرم تولید می‌ شود که به آسانی می ‌توان از تنوع بالای این گرماژها در مصارف مختلف استفاده نمود.
همچنین امکان تولید این پارچه نیز از عرض های بسیار کم تا عرض ۳ متر به راحتی در کارخانجات وجود دارد و برای هر نوع مصرفی می توان عرض مناسب با آن را انتخاب کرده که از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه باشد.
با توجه به اینکه تنوع موارد استفاده و کاربرد پارچه اسپان باند در مصارف بیمارستانی بسیار زیاد است و از این پارچه به عنوان لباس بیمار، تولید گان و شان جراحی، تولید انواع ماسک، به عنوان زیرانداز و روانداز و دستمال های مرطوب، کاور کفش و کلاه و بسیاری از موارد دیگر استفاده می ‌شود.
لازم است تا برای هر کدام از این مصارف از پارچه های اسپان باند با عرض و گرماژ مناسب استفاده گردد، تا هم از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد و هم اینکه بتوان از این پارچه بهترین بهره را برد.
پرمصرف ترین گرماژ پارچه های اسپان باند در محیط های درمانی شامل پارچه اسپان باند با گرماژ ۱۷ تا ۲۵ گرم در جهت تولید زیرانداز و ملحفه، پارچه های اسپان باند با گرماژ ۲۵ تا ۳۵ گرم در جهت تولید انواع مختلف ماسک و پارچه اسپان باند با گرماژ بین ۳۸ تا ۵۰ گرم در جهت تولید البسه مناسب بیمار و همچنین، پارچه اسپان باند با گرماژ ۳۸ گرم به صورت سه لایه برای تولید انواع گان و شان جراحی استفاده می ‌شود.
پرمصرف ترین عرض پارچه های اسپان باند در بیمارستان ها هم شامل عرض ۶۰ سانتی متر، عرض ۸۰ سانتی متر، عرض ۱۲۰ سانتی متر و عرض ۱۶۰ سانتی متر است که در کلیه مصارف از این عرض ها بیشترین استفاده را می برند
کارخانه تولید پارچه اسپان باند بافتیران یکی از معتبرترین تولیدکنندگان است که اغلب محصولات مورد نیاز برای بخش های مختلف بیمارستانی را تولید و به بازار ارائه می ‌دهد و تولید کنندگان می توانند از طریق این کارخانه تمامی نیازهای خود را با اطمینان از کیفیت مناسب تامین نمایند.

 

راهنمای خرید پارچه اسپان باند باکیفیت و ارزان

راهنمای خرید پارچه اسپان باند

 

معمولاً اغلب خریداران عمده پارچه اسپان باند دغدغه های زیادی در هنگام تهیه این پارچه ها دارند، که با استفاده از راهنمای خرید پارچه اسپان باند می توانند تا حد زیادی خریدهای خود را هوشمندانه تر انجام دهند.
در صورت استفاده از راهنمایی درست و مناسب می توان پارچه اسپان باند باکیفیت خوب و ارزان قیمت تهیه کرد.
از دو جنبه نیاز است که خریداران راهنمایی های مختلف را از افراد کارشناس و خبره در این حوزه دریافت کنند تا در نهایت از خرید خود رضایت کافی داشته باشند.
جنبه اول مربوط به انتخاب ویژگی های پارچه اسپان باند از لحاظ گرماژ، ضخامت، رنگبندی، نوع مواد اولیه و مواردی از این قبیل است که با توجه به مصارف این پارچه می ‌توانید در بین انواع مختلف پارچه های اسپان باند مناسب ترین ها را تهیه کنید.
اما جنبه دوم که به نسبت مهمتر می باشد، شامل موارد مختلفی است که در اینجا به اختصار آنها را مورد بررسی قرار می ‌دهیم:

  • یکسان بودن سطح پارچه از لحاظ گرماژ و ضخامت در تمام طول طاقه که با انتخاب رندوم، طاقه های پارچه و بررسی آنها امکان پذیر است.
  • چک کردن کیفیت رنگ پارچه ها و رنگ ندادن آن با استفاده از دست و یا یک پارچه نمناک سفید رنگ ممکن می شود.
  • چک کردن لبه های پارچه اسپان باند و صاف بودن و یکدست بودن لبه ها با بررسی برخی از طاقه ها به صورت تصادفی می تواند اطمینان را در خریدار به وجود بیاورد.
  • دقیق بودن عرض های اعلام شده از پارچه های اسپان باند نیز نقش تاثیرگذاری در مراکز تولیدی و نحوه الگو کشی آنها دارد.

استعلام لیست قیمت روز پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

راهنمای خرید پارچه اسپان باند

 

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید پارچه یکبار مصرف مدنظر خریداران می باشد، قیمت عمده این پارچه است.
قیمت عمده پارچه اسپان باند هر چقدر که به قیمت درب کارخانه نزدیک تر باشد، برای خریداران از لحاظ اقتصادی مناسب تر می گردد.
جهت دریافت و استعلام لیست قیمت روز پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بهتر است تا از طریق مراکز عرضه و فروش مستقیم اقدام نمایید.
معمولاً مناسب ‌ترین لیست را کارخانجات ارائه می‌ کنند و پس از آنها مراکز پخش مستقیم که این پارچه ‌ها را از کارخانجات تهیه کرده و به صورت عمده عرضه می نمایند.
معمولا برای همه خریداران امکان حضور در کارخانجات و دریافت لیست قیمت روزانه وجود ندارد، اما می ‌توانند از طریق مراکز پخش مستقیم اقدام نمایند که به دو روش می ‌توان از طریق این مراکز لیست قیمت را دریافت کرد:

  1. مراجعه حضوری به نمایندگی ها و مراکز پخش عمده
  2. استفاده از سایت های آنلاین معتبر و دریافت لیست قیمت روزانه

 

سایت فروش مستقیم بهترین پارچه اسپان باند نبافته

راهنمای خرید پارچه اسپان باند

 

در حال حاضر روش های زیادی برای خرید پارچه اسپان وجود دارد تا این محصول پر استفاده در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد؛ اما هر کدام از این روش ها ممکن است با مزایا و معایبی همراه باشد.
در بین تنوع مراکز عرضه و فروش، خرید اینترنتی پارچه اسپان باند را می توان یکی از بهترین و اقتصادی ترین روش ها دانست؛ اما در صورتی که سایت های معتبر را برای خرید انتخاب نمایید.
این سایت فروش مستقیم عرضه کننده بهترین پارچه اسپان باند نبافته است؛ زیرا به شکل مستقیم از کارخانجات تولیدکننده مطرح، پارچه‌های یکبار مصرف را برای خریداران ارسال می کند.

حذف کامل واسطه ها و داشتن ارتباط مستقیم با تولید کنندگان سبب شده از افزایش قیمت های بی دلیل جلوگیری کرده و همچنین امکان دسترسی به تنوع بالای این پارچه ها را برای خریداران آسان تر کرده است. با دریافت راهنمای خرید پارچه اسپان باند از مشاوران حاضر در سایت نیز می توانید استفاده کرده و بهترین پارچه را متناسب با نوع فعالیت های خود تهیه کنید
.

به این مطلب امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند + قیمت رقابتی

در نظر داریم تا خرید عمده پارچه اسپان باند به گونه ای باشد که مشتری، …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار