فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت بیمارستانی / لیست قیمت مناسب پارچه فلامنت بیمارستانی

لیست قیمت مناسب پارچه فلامنت بیمارستانی

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی با گرماژ اعلا ۱۶۰ و عرض ۱۵۰ در رنگ صورتی و آبی متری ۲۲۰۰۰ و رنگ های سفارشی ۳۰۰۰۰، طرح دار و چاپی هم متری ۲۵۰۰۰ تومان است.
قیمت پارچه فلامنت پنبه در رنگ های بیمارستانی اش و وزن ۱۷۰ گرم و ۱۵۰ عرض متری ۲۶۰۰۰ و طرح سکه ای و لوزی متری ۲۸۰۰۰، چهارخانه ش هم متری ۳۱۰۰۰ تومان با کیفیت اعلا می باشد.

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی

تولید پارچه فلامنت بیمارستانی

اینکه هر یک از محصولات موجود در بازارها که مورد تقاضای افراد برای خرید می باشد، ابتدا از سوی منابع که صنایع هستند مورد تولید قرار می گیرد امری واضح است که نیاز به توضیح ندارد و بر هیچ کس پوشیده نیست.
در حیطه انواع پارچه نیز این قاعده صادق است و امری جدا نشدنیست.
انواع پارچه های بیمارستانی که یکی از محصولات مورد تولید کارخانه هاست، خود نیز به واحدهای کوچکتر تقسیم بندی می گردد که یکی از شناخته ترین آن ها، پارچه فلامنت بیمارستانی است.

در کارخانه ها، وقتی صحبت از پارچه فلامنت بیمارستانی می شود، همه می دانند که چله این پارچه را از الیاف نازک و باریک فلامنت می بافند که البته هم تار این پارچه باز هم از فلامنت تشکیل شده است هم پودش. چه انتظاری از پارچه ای می رود که هم اجزای تشکیل دهنده اش، لیف نازکی به نام فلامنت است که بر اثر کشش پاره شده و از استحکام خوبی برخوردار نمی باشد که البته با زیرکی، خیاطان می توانند نیاز به کشش را در موقع دوخت برطرف کرده و اندازه ها و الگوها را کمی بزرگتر از سایز موردنظر انتخاب کنند تا دیگر کششی در کار نباشد و مشکلی بابت دوخت و گسستن پارچه نداشته باشند.

پارچه فلامنت بیمارستانی در موقع تولید، گرماژ ۱۴۰ الی ۱۵۰ را دارد و الیاف خالص فلامنت را به گونه ای به دستگاه های نساجی در کنار مواد اولیه دیگر مانند پیگمنت و نرم کننده و…. تزریق می کنند که در نهایت به عنوان محصول نهایی، این پارچه مصرفی و پرکاربرد را برداشت کنند.
به دلیل مصرف خیلی زیاد و گسترده از پارچه فلامنت در مراکز درمانی و بیمارستانی، تعداد تولید کننده گان پارچه فلامنت یکی دو تا نبوده و محدود به چند کارخانه نمی باشند.
در واقع به صورت انحصاری، پارچه ای به نام فلامنت را نساجی ها تولید نمی کنند و این محصول پرتقاضااز سوی تولید کننده گان زیادی، عرضه می شود.

کارخانه پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

در زمان تولید از سوی کارخانه ها، یکسری خصوصیات برای محصولات در نظر گرفته می شود تا آن با بالاترین بازدهی و کیفیت به عنوان محصول خروجی استخراج شود.
دستگاه های تولید انواع پارچه هم، براساس یکسری المان ها و ویژگی هایی که از منسوجات انتظار می رود کالیبره می گردد.
تنظیم این فاکتورها در مورد انواع پارچه های بیمارستانی، حساس تر بوده و با دقت بالاتری انجام می شده تا در نهایت همان پارچه با ویژگی مدنظر تولید شود و در مکان های حساسی مانند مراکز درمانی، مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی از پارچه های بیمارستانی، فلامنت پنبه است که تشکیل شده از ۲ لیف پرمصرف به نام فلامنت و پنبه می باشد که بیشتر چله این پارچه را هم از لیف فلامنت می بافند. تنها تفاوت پارچه فلامنت با پارچه فلامنت پنبه همان لیف مرغوب پنبه ای به کار رفته در آن است که همین تفاوت کوچک، قابل چشم پوشی نیوده و باعث می شود وزن هم افزایش یابد که به مراتب آن، کیفیت هم یک سر و گردن زیادتر می شود و پارچه لطافت بی نظیری را پیدا می کند. شاید به خاطر همین موضوع است که فلامنت پنبه را می توان رقیب قدر تترون دانست که به دلیل قیمت پایین تر، بازی را برده و سبب می شود که مراکز درمانی تمایل به دوخت البسه و وسایل مورد نیازیشان از آن دارند.

پارچه های فلامنت پنبه را به صورت رولی در کارخانه ها آماده می کنند و متراژ این طاقه ها را بیشتر ۱۵۰ متری در نظر می گیرند، اما اگر طاقه فلامنت پنبه را با متراژ ۱۰۰ هم دیدید تعجب نکنید، هستند کارخانه هایی که در اصطلاح برای رضایت مشتربانشان، به سازشان رقصیده و آن را با هر متراژی رول کرده و برایشان می فرستند.
آن چه باعث برتری و پرفروش شدن فلامنت پنبه مورد تولید کارخانه ها است، شامل موارد زیر خواهد بود:

  • بهترین قیمتی که متقاضیان با آن بتوانند پارچه فلامنت پنبه را خریداری کنند
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب در زمان تولید که یکی از مهم ترینش، نخ باکیفیت است
  • نوع بافت که هر چه متراکم تر و یکدست تر باشد، برتری داشته در سمت مقابل هم درشت بافت بودن باعث افت کیفیت ناگهانی خواهد شد
  • رنگ های باکیفیت که موجب ثبات رنگ فلامنت پنبه شده
  • نوع رنگرزی اش که در حمام های ویژه، انجام می شود
  • رول کردن مناسب و بسته بندی محکم که در زمان ارسال و حمل و نقل از آسیب دیدن و کثیف شدن، پارچه را محافظت می کند

بازار فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی

بدون شک در بازارهای امروزی و پر از واسطه ها در حوزه خرید و فروش انواع پارچه بیمارستانی، خرید اینترنتی می تواند نقش مهمی در خرید مطمئن ایفا کند.
خرید مطمئنی که می تواند هم از نظر قیمت مناسب و هم از نظر کیفیت درجه یک و اصل صورت گرفته باشد.
اصطلاح پارچه اعلا در حوزه مصارف بیمارستانی می تواند در افزایش کیفیت منسوجات تولیدی و در نهایت افزایش قدرت فروش نقش مهمی ایفا کند.
در بازار فروش آنلاین پارچه بیمارستانی، لیست قیمت دست اول کارخانه با کیفیت واقعی از انواع پارچه های ذیل عرضه می گردد:

  • پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی
  • پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی
  • پارچه اسپان باند بیمارستانی
  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه ترگال بیمارستانی

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی

پارچه های بیمارستانی ارزان قیمت تر کدام اند؟

در ابتدا باید گفت که اگر خرید پارچه بیمارستانی از مراکز و منابع فروش اصلی صورت گیرد، تمامی پارچه های بیمارستانی قیمت خوبی داشته و ارزان قیمت اند.
اما پارچه های ذیل با قیمت تولیدی ارزان تر از سایر پارچه های بیمارستانی تولید و عرضه می شوند:

  1. پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی
  2. پارچه فلامنت بیمارستانی

پارچه فلامنت از دیگر پارچه های مصرفی در راستای تولید انواع منسوجات بیمارستانی به خصوص لباس بیماران است.
این پارچه به دو صورت از الیاف فلامنت و یا از الیاف فلامنت و پنبه تولید شده و در مدل های ذیل عرضه می گردد:

  • پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی ساده
  • پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی ساده
  • پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی طرح دار
  • پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی طرح دار
این پارچه ها در رنگبندی آبی و صورتی و در طرح های چهارخانه و گلدار، نرخ فروش به مراتب مناسب تری در میان مشتریان دارا هستند.

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی

فروش انواع پارچه فلامنت

پارچه فلامنت به دلیل تنوع بالایی که دارد، فروش خوبی را هم داشته و برای دوخت و دوز وسایل مختلفی استفاده می شود.

انواع پارچه های فلامنت را می شود به ۳ زیر گروه بزرگ تقسیم بندی نمود که البته هر کدام از این گروه ها، خود تفکیک بندی متنوعی خواهند داشت: پارچه فلامنت بیمارستانی که البته پرفروش ترین نوعش خواهد بود و در بازارها و در سوی مقابل از سوی کارخانه ها مورد تولید قرار می گیرد، پارچه فلامنت ورزشی که همان طور که از نامش پیداست برای دوخت لباس های ورزشی کاربرد دارد، پارچه فلامنت پشت پرده ای هم برای پوشش بالاتر و در امان ماندن پرده ها از نور خورشید، اسنفاده می گردد.

نمایندگی ها، فروش انواع فلامنت را به روش متری و کیلویی انحام می دهند، این در حالی می باشد که فلامنت ورزشی به صورت کیلویی مورد معامله قرار می گیرد و فلامنت بیمارستانی و پشت پرده ای به صورت متری.
جدا از کیفیت های متفاوتی که انواع پارچه فلامنت دارد، خصوصیات که شامل وزن و عرض و رنگ و الیاف سازنده هم است، متفاوت می باشد.
عرض پارچه فلامنت بیمارستانی و ورزشی، ۱۵۰ سانتی متر است و عرض فلامنت پشت پرده ای، ۲ و ۳ متر.

مشخصات پارچه فلامنت بیمارستانی

  1. این پارچه با عرض ۱۵۰ سانتی متر عرضه شده و هنگام خرید گرماژ معینی از آن بنا به درخواست مشتریان به فروش می رسد.
  2. نرمی، سبکی و کیفیت ویژه تولیدی، از جلمه ویژگی هایی هست که باید در تولید پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی در نظر گرفته شود.
  3. پارچه فلامنت فلامنت اعلا را مانند سایر پارچه های بیمارستانی، صنایع می توانند به صورت مثبت یا منفی گرماژ ۱۵۰ تولید کنند، به گونه ای که نوسان وزن عموما محدوده ای بین ۵ الی ۱۰ گرم را دارد و خارج از این رنج، مناسب کاربردهای بیمارستانی نیست.
    همان طور که میشود حدسش را زد، افزایش وزن موجب افزایش قیمت و کاهش گرماژ در سوی مقابل، سبب کاهش قیمت می گردد، اما آیا پارچه خیلی نازک یا پارچه خیلی ضخیم به درد مراکز درمانی می خورذ؟
    یکی از خط قرمزهای بیمارستان در کنار کیفیت قابل قبول، وزن متعادل است که شامل وزن بالا و پایین نیست.
    پایین آوردن وزن، سبب نازکی پارچه ها و در نهایت بدن نما بودن آن می گردد که اگر سفارشات را تولیدی ها با این گرماژ بدوزند و تحویل دهند، باید مطمن باشند که حذف شده و یا سفارشات مرجوع و یا دیگر تکرار نمی شوند و خود را یکبار مصرف می کنند و مراکز درمانی در اسرع وقت به دنبال تولیدی های دیگر برای تامین وسایل مورد نیازشان می روند.
    در سوی مقابل، بالا بردن وزن بیش از حد نرمال، قیمت پارچه را شدید بالا برده و صرفه اقتصادی را نه برای تولیدی ها و نه مراکز درمانی، به دنبال نخواهد داشت.
  4. متراژ طاقه های پارچه فلامنت، چه نوع فلامنت فلامنت و چه نوع فلامنت پنبه اش، چه نوع طرح دارش ( با هر طرحی) و چه نوع ساده و بدون طرحش در هر رنگی، اصولی می بایست ۱۵۰ متری باشد و چه بسا در موارد خیلی کم، این دسته از پارچه ها را با متراژ ۱۰۰ هم می پیچند.
  5. نوع طاقه پیچی هم بصورت رولی بوده و مانند تترون، حالت کتابی را نیز مشمول نخواهد داشت.
  6. کیفیت انواع فلامنت، درجه یک است و با رده بندی A از سوی کارخانه ها که محصولاتشان در بازارها، پرفروش است تولید می گردد.

لیست قیمت روز پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

نوع دیگری از پارچه های بیمارستانی که تولید شده از درصد بالایی از الیاف فلامنتی کوتاه می باشد، فلامنت پنبه است.
پارچه فلامنت پنبه در کنار درصد بالای فلامنت، برای کیفیت بیشتر الیاف پنبه ای را در تار و پودش جای داده و همین امر، لطافت بی نظیری را به آن می بخشد.

تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی ساده و طرح دار

تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی ساده و طرح دار

از طرج های بسیار پرفروش فلامنت پنبه که اتفاقا با استقبال بی نظیر بیمارستان ها مواجه گشته و آن ها تمایل به دوخت لباس های مصرفیشان از این پارچه دارند، طرح دایره که به آن سکه ای نیز می گویند و نوع لوزی لوزیش می باشد. پارچه های فلامنت پنبه قابلیت تولید با هر طرحی را دازند به یک شرط که شابلون های آن، آماده بوده یا توسط کارشناسان، قابلگیری شده باشد. در صورت سفارش طرح های منحصر به فرد، حداقل متراژ می بایست ۲۰۰۰ متر بوده تا از سوی کارخانه ها، مورد قبول و انجام باشد، اما خرید طرح های موجود با کمترین مقدار که یک طاقه هم هست، قابل پیگیری و انجام خواهد بود.
اگز بخواهیم به تفکیک و خیلی تمیز، لیست قیمت فلامنت پنبه اعلا را تفکیک کنیم به موارد ذیل می توان اشاره کرد:

  • فلامنت پنبه بیمارستانی ساده و بدون طرح در رنگ های آبی و صورتی، متری ۲۶۰۰۰ تومان
  • فلامنت پنبه سکه ای که نام دیگر این طرح دایره ای می باشد، متری ۲۸۰۰۰ تومان
  • طرح لوزی لوزی یا خشتی، متری ۲۸۰۰۰ تومان
  • طرح چهارخانه یکی از پرفروش ترین و البته گران قیمت ترین، اشکال این پارچه متری ۳۱۰۰۰ تومان

تعیین نرخ قیمت انواع پارچه فلامنت بیمارستانی

شایان ذکر است که تعیین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی با توجه به میزان الیاف بکار رفته در آن، رنگ و گرماژ آن انجام می پذیرد.

به طور کلی پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی که الیاف نرم تر و کیفیت ویژه تر داشته، در عرض و گرماژ یکسان با پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی، قیمت بیشتری دارد.
هم چنین نوع طرح دار و ساده اش هم همین اختلاف قیمت را داشته و از آن پیروی می کند.
تعیین نرخ قیمت انواع پارچه فلامنت بیمارستانی از سوی مبدا که کارخانه های تولید کننده هستند باتوجه به نیاز بازارها، تعیین می شود.
هر ساله با شروع سال کاری، نرخ گذاری انجام می شود و در صورت نوسانات مواد اولیه و مسایل پیش آمده، ممکن است ۲ الی ۳ بار تغییر کند و ثابت نباشد.

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (16 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی با قیمت جدید

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی با قیمت جدید از طریق نمایندگی رسمی خرید و فروش آنلاین …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار