فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / عرضه پارچه اسپان باند در تهران بدون واسطه

عرضه پارچه اسپان باند در تهران بدون واسطه

عرضه پارچه اسپان باند در تهران بدون حضور واسطه ها توسط این مجموعه صورت می پذیرد، جهت خرید با کیفیت ترین پارچه های اسپان باند با قیمت مناسب با کارشناسان ما تماس بگیرید.
تولید کننده انواع پارچه اسپان باند بی بافت از چه مواد اولیه استفاده می کند؟
آیا بهترین کارخانجات تولید کننده اسپان باند را می شناسید؟
آیا با پارچه های اسپان باند و موارد استفاده و کاربرد آن در صنایع گوناگون آشنایی دارید؟
پارچه های اسپان باند مناسب برای استفاده در صنعت پزشکی از چه ویژگی هایی برخوردارند؟
بازار عرضه و فروش پارچه اسپان باند در تهران چگونه است؟
در حال حاضر به دلیل استقبال بالا از پارچه های اسپان باند کارخانجات زیادی در این حوزه فعالیت می‌ کنند و اغلب سعی دارند تا با فراهم آوردن تمامی امکانات لازم پارچه های باکیفیت خوب به بازار ارائه دهند، زیرا این پارچه ها از کوچکترین صنایع تا بزرگترین آنها که صنایع تولید اتومبیل و یا نظامی است کاربرد دارند.
جهت آشنایی بیشتر با این پارچه ها و یافتن پاسخ مناسب برای سوالات ذکر شده در بالا تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با برخی از اشتباهات خریداران آشنا شوید و با رعایت نکات مهم خریدهای مقرون به صرفه را از مراکز معتبری که در ادامه به شما معرفی می شوند انجام دهید.

عرضه پارچه اسپان باند در تهران

تولید کننده انواع اسپان باند بی بافت

پارچه اسپان باند جزء پارچه های بی بافت محسوب می ‌شود که در تولیدات عصرجدید قرار می ‌گیرند، معمولاً در روند تولید این پارچه از هیچ گونه الیاف نخ در تار و پود استفاده نمی ‌کنند بلکه به صورت مستقیم الیاف فیلامنت تولید شده از پلیمرهای خاص و کنار هم قرار گرفتن لایه‌ های عنکبوتی توسط دستگاه های باندینگ تولید می کنند.
در بازارهای فروش، پارچه های اسپان باند را به نام‌ های مختلفی مانند پارچه بی بافت، پارچه نبافته، پارچه لایه سوزنی و یا پارچه یکبار مصرف می ‌شناسند و به همین جهت آشنایی با این نام ها نیز به شما خریداران در هنگام خرید کمک می کند.
معمولاً به دلیل استفاده از مواد اولیه پلیمری برای تولید این نوع پارچه ها در صنعت به اختصار به آنها pp گفته می شود این پارچه ها با استفاده از دستگاهی به نام اکسترودر در فرایند ذوب پلیمرها با کمک گرفتن از سوزن های مخصوص موجب ایجاد الیاف فیلامنت می گردد.
الیاف فیلامنت را در کانال هوا سرد کرده و به صورت دینامیکی تحت کشش قرار می دهند تا به صورت الیاف میکروفیلامنت تبدیل شده و مناسب برای بافت پارچه اسپان باند شود.
در حال حاضر تولید کنندگان زیادی در این حوزه فعالیت می کنند، زیرا پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف کاربرد دارد که حذف و یا جایگزینی آن به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.
کارخانجات زیادی در شهرهای مختلف مانند اصفهان، همدان، یزد، کلاردشت، تبریز مشهد، گرگان شیراز و تهران در حال فعالیت هستند که همه این کارخانجات با توجه به استقبال بالا از پارچه های اسپان سعی می کنند تا محصولات باکیفیت بالاتری را ارائه دهند.
کارخانه پارچه اسپان باند تهران یکی از بهترین ها در این حوزه است که با استفاده از مواد اولیه درجه یک و همچنین دستگاه های پیشرفته و به روز مطابق با استانداردهای بین ‌المللی سعی می‌کند تا بهترین محصولات موجود در بازار را ارائه کند.
انواع پارچه های اسپان باند بی بافت در این کارخانجات تولید می شود که هر مصرف کننده مطابق با نیاز خود مناسب ترین نوع را از لحاظ ضخامت، گرماژ، رنگ بندی و همچنین ویژگی واترپروف بودن و یا هیدروفیل بودن بخرد.
معمولا پارچه ‌های اسپان باند با گرماژی بین ۱۰ تا ۴۰۰ گرم تولید می‌ شود که گرماژهای بالا برای تولید کاورهای مختلف و بیشتر در موارد صنعتی خاص استفاده می شود.
همچنین امکان تولید این پارچه و تنوع بالا از لحاظ عرض نیز سبب شده تا برای هر مصرفی عرض مناسب انتخاب گردد که بدین ترتیب هیچ ‌گونه اسراف و دور ریزی به وجود نمی ‌آید.
پلیمرهایی که عملا در تولید پارچه های اسپان باند مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای کیفیت‌ های خوبی هستند و از رنگ پذیری و چاپ پذیری مناسب برخوردار می باشند، به همین سبب کالیته رنگ بندی این پارچه در تنوع بالا است.

پارچه اسپان باند و مصارف آن در صنایع گوناگون

پارچه های اسپان باند جزء مهمترین زیرمجموعه های منسوجات بی بافت به شمار می رود که سبب داشتن ویژگی های خارق العاده و سهم بزرگی از بازار پارچه را به خود اختصاص داده است
از این پارچه در صنایع مختلف به راحتی استفاده می‌ کنند به همین جهت لازم است تا این پارچه با کیفیت خوب و ویژگی های مناسب تولید شود.
در اینجا چند مورد از مهمترین مصارف پارچه های اسپان باند در صنایع گوناگون را بررسی می کنیم:

در صنعت کشاورزی

در بخش ‌های مختلف از صنعت کشاورزی برای بسته بندی برخی از میوه‌ ها مانند مرکبات و بسته بندی کود شیمیایی، همچنین محافظت از یخ زدگی زمین در آبیاری های شبانه، همچنین در ایجاد پوشش مناسب برای گلخانه ها و پرورش قارچ کاربرد دارد.

در صنعت راه و ساختمان

برای تولید انواع قالب های پیش ساخته، دیوار کاذب، کاربرد در تثبیت خاک در راه سازی، روکش مناسب برای ساختمان های نیمه کاره و همچنین در لوله گذاری ها به عنوان نشانه از آن استفاده می کنند.

در صنعت پزشکی

برای تولید انواع دستمال های مرطوب، لباس های مخصوص برای اتاق عمل، زیرانداز و روانداز تخت بیمارستانی، لباس و کلاه برای بیماران و پزشکان و همچنین ماسک های یکبار مصرف، روکش مناسب برای کلیه تجهیزات بیمارستانی به کار می رود.

در صنعت خودروسازی

مناسب جهت کاور صندلی ها، همچنین تولید چادر ماشین، جهت تزیینات داخلی درون ماشین و تولید فیلترهای مخصوص در اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد.

در صنعت تولید فیلتراسیون

مناسب برای تولید انواع فیلترهای صنعتی، در تولید فیلترهای مناسب برای دستگاه های نوشابه سازی و همچنین تولید فیلتر در دستگاه های شیردوش، تولید فیلتر جاروبرقی، چای ساز و قهوه جوش و بسیاری از موارد این چنین می باشد.

در صنعت تولید کاور

جهت بسته بندی تمامی مواد غذایی خشک مانند قند، چای، شکر، برنج و در جهت بسته بندی تمامی لوازم الکترونیکی و الکتریکی و مهم تر از همه برای تولید کاور البسه های مجلسی بانوان و کت و شلوار آقایان مورد استفاده هست.

قیمت پارچه اسپان باند تهران با توجه به کاربردهای گسترده این پارچه دارد کاملاً مقرون به صرفه ارائه می گردد، در صورتی که پارچه را از مراکز معتبر بدون واسطه تهیه کنید.

عرضه پارچه اسپان باند در تهران

مشخصات یک پارچه اسپان باند پزشکی خوب

یکی از صنایع پرکاربرد پارچه اسپان باند، صنعت پزشکی است که از این پارچه در بخش ‌های مختلف آن مانند درمانگاه ‌ها، بیمارستان ‌ها، داروخانه‌ ها و غیره استفاده های زیادی می شود.
تولید پارچه اسپان باند به صورت هیدروفیل و واترپروف سبب شده تا در بخش‌ های مختلف بیمارستان‌ ها بتوان از این پارچه ها متناسب با نوع نیاز استفاده کرد.
ممکن است برای خریداران این سوال به وجود بیاید که مشخصات یک پارچه اسپان باند پزشکی خوب چیست؟
در اینجا قصد داریم تا به چند ویژگی و مشخصات خاص پارچه اسپان باند اشاره کنیم تا با بررسی آنها خریدار بهترین محصول را انتخاب کند؛ که عبارتند از:

  • داشتن خاصیت تنفس پذیری
  • تولید این پارچه به دو فرم هیدروفیل و واترپروف
  • مقاوم در برابر کشش، سایش و هرگونه ضربه و فشار
  • داشتن خاصیت آنتی باکتریال بودن
  • داشتن نرمی و لطافت بالا
  • مقاوم در برابر آنتی uv
  • سازگار بودن پارچه با هر نوع پوست
  • خاصیت چاپ پذیری خوب

در حال حاضر صنعت تولید پارچه های بی بافت امکان تولید پارچه یکبار مصرف به صورت چند لایه را نیز فراهم کرده است و معمولاً پارچه دو لایه و سه لایه در بازار وجود دارد که به راحتی می توان از آنها برای بخش های مختلف مراکز درمانی مانند تولید لباس مخصوص اتاق عمل و یا ماسک استفاده کرد.
برای برخی از مراکز درمانی مهم است که آرم و لوگوی آنها بر روی البسه و سایر منسوجات مختلف هک شود، به همین جهت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی باید با ویژگی چاپ پذیری ارائه شوند.

بازار عرضه پارچه اسپان باند در تهران چگونه است؟

معمولاً خرید پارچه های اسپان باند در هر شهر و مکانی که متقاضیانی برای تهیه داشته باشد انجام می شود، فقط کافیست برای خرید حجم سفارشات خود را مشخص کرده در واحدهای مربوطه که این پارچه ها را ارائه می دهند ثبت کنید.
در حال حاضر به دلیل کیفیت بالای محصولات تولید شده در داخل کشور برخی از خریداران کشورهای دیگر نیز به راحتی سفارشات خود را در مراکز عرضه و فروش ما ثبت می کنند
نکته مهم این است که بازار عرضه پارچه اسپان باند در تهران نسبت به سایر مراکز و شهرهای دیگر شلوغ تر است.
به دلیل اینکه در شهر تهران جمعیت بیشتر متمرکز شده و همچنین کارخانجات و صنایع مختلف در آن وجود دارد که حجم استفاده از پارچه های اسپان باند نیز زیاد تر می‌ شود.
اغلب شهرهایی که در آنجا کارخانجات تولید کننده و یا نمایندگی های عرضه و پخش حضور ندارند برای تهیه این پارچه ها به مراکز پخش و عرضه آن در تهران مراجعه می کنند، زیرا بازارهای عرضه تهران تامین کننده محصول مورد نظر در تمامی کشور هستند.
اغلب پارچه‌ هایی که در بازار عرضه پارچه اسپان باند در تهران ارائه می گردد پس از گذراندن مراحل تست کنترل کیفیت توسط کارشناسان مستقر در محیط کارخانجات این واحدها ارائه می ‌شود به همین جهت با خیال راحت می توانید هر نوع پارچه اسپان باند را باکیفیت مناسب و با قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید.
مراکز درمانی دولتی و خصوصی زیادی در این شهر مستقر هستند که به حجم زیادی از پارچه های اسپان باند نیاز دارندبه همین جهت به راحتی می‌ توانند با قیمت خوب پارچه های اسپان باند باکیفیت بالا را از این مراکز عرضه تهیه کنند.
به طور کلی از مراکز عرضه کننده پارچه اسپان باند در شهر تهران به قیمت های بسیار ارزان، بسته بندی های مناسب، تضمین در عرضه محصولات مختلف و همچنین خدمات پس از فروش را را به دست آورد؛ مهمتر از همه کم بودن هزینه‌ های حمل و نقل می باشد.

۲ اشتباه در خرید پارچه یکبار مصرف که نمی دانید

در هنگام خرید پارچه یکبار مصرف با توجه به تنوع بالایی که این پارچه در بازار دارد باید به تمامی نکات مربوط به این پارچه ‌ها واقف باشید که بتوانید بهترین انتخاب ها را انجام دهید.
خرید عمده پارچه های یکبار مصرف برای راه ‌اندازی کارگاه ‌های تولیدی مختلف و یا استفاده از آن در صنایع خاص است و باید با دقت بیشتری انجام شود، تا نتیجه نهایی آن از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد.
در صورتی که برای خرید پارچه های یکبار مصرف تجربه کافی نداشته باشید ممکن است دچار اشتباهاتی شوید که در طولانی مدت از لحاظ اقتصادی و همچنین نحوه استفاده برای مصرف کننده مشکلاتی را به وجود بیاورید.
دو اشتباه مهم که در خرید پارچه یکبار مصرف نمی دانید برای شما به وجود می ‌آید به شرح ذیل می باشد:

  1. انتخاب نامناسب مراکز عرضه و فروش: نکته مهم در هنگام خرید انتخاب مراکز عرضه و فروش است که در صورت نداشتن اطلاعات کافی ممکن است درگیر واسطه‌ ها شوید، در این صورت بزرگترین اشتباه برای خریداران به وجود می ‌آید که ممکن است پارچه های باکیفیت پایین را با قیمت بالاتری تهیه کنند.
  2. نداشتن آشنایی کامل با مشخصات پارچه یکبار مصرف: تنوع بالایی که پارچه های یکبار مصرف دارند لازم است تا بخوبی با مشخصات و ویژگی‌ های این پارچه ها و نوع نیاز خود آشنا باشید تا در بین این تنوع بتوانید بهترین آنها را مطابق نیاز خود تهیه نمایید.

عرضه پارچه اسپان باند در تهران

سفارش پارچه اسپان باند در تناژ بالا

به دلیل استقبال زیاد از پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف لازم است تا این پارچه در تناژهای بالا خریداری شود.
عرضه پارچه اسپان باند در تهران توسط مراکز مختلفی صورت می پذیرد اما بهتر است تا به مراکز معتبر برای خرید این پارچه ها مراجعه کنید.
این مجموعه یکی از بهترین مراکزی است که با داشتن ارتباط خوب و گسترده خود با کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند سعی می کند تا کلیه سفارشات مشتریان عمده را در کمترین زمان ممکن برای آنها ارسال نماید.
ثبت سفارش پارچه اسپان باند در تناژ بالا در این مجموعه باقیمت کاملا مناسب و مقرون به صرفه به دلیل عرضه پارچه از درب کارخانه به راحتی امکان پذیر است.

اگر شما هم در تناژ بالا به پارچه های اسپان باند نیاز دارید و به دنبال کیفیت خوب و قیمت ارزان هستید بدون صرف وقت و هزینه برای گشت و گذار در بازارها با بخش فروش ما تماس گرفته و پس از دریافت اطلاعات و راهنمایی ‌های کاملاً رایگان توسط مشاورین سفارشات خود را ثبت کنید. اگر به دنبال یافتن تجربه یک خرید مناسب و مقرون به صرفه هستید با یکبار خرید برای همیشه این تجربه را در ذهن خود ثبت کنید و به مشتری دائم ما تبدیل شوید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند + قیمت رقابتی

در نظر داریم تا خرید عمده پارچه اسپان باند به گونه ای باشد که مشتری، …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار