فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / پارچه اسپان باند برای ماسک | تولید کننده بهترین پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند برای ماسک | تولید کننده بهترین پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند برای ماسک و سایر مصارف بیمارستانی مستقیما از درب کارخانجات تولید کننده بهترین پارچه اسپان باند با قیمت منصفانه و رقابتی به عرضه می رسد.
پارچه بی بافت اسپان باند یکی از پارچه های مصرفی در بسیاری از صنایع خصوصا صنایع پزشکی و بهداشتی است که امروزه توسط کارخانجات گوناگونی تولید شده و در بازارهای کشور ما خرید و فروش می گردد.
اگر چه این پارچه قیمت ارزان تری را نسبت به سایر پارچه ها با توجه به پروتکل تولیدی خود داشته، اما ممکن است برخی از عوامل مانند واسطه ها، سبب شوند تا قیمت و حتی کیفیت واقعی این پارچه به دست مشتریان نرسد.

در اینجا بر آن شدیم تا ضمن آشنایی بیشتر مشتریان خود با انواع پارچه اسپان باند و کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، امکان خرید مستقیم از درب کارخانجات معتبر تولیدی را برایشان به آسانی رقم زده باشیم. اگر قصد خرید بهترین پارچه اسپان باند برای مصارف صنعتی و بیمارستانی دارید، کافیست تا پایان این مطلب همراه ما بوده باشید.

پارچه اسپان باند برای ماسک

بهترین تولیدی پارچه اسپان باند

یکی از نخستین گام های که تمامی تولید کنندگان در هر صنعتی جهت خرید نیاز پارچه ای خود برمی دارند، شناخت بهترین کارخانجات و مراکز تولیدی آن پارچه است.
چرا که در درجه اول مطمئن می شوند که کیفیت پارچه خوب است و تنها بایستی نگران قیمت آن پارچه در بازارهایی شلوغ، پر از تبلیغات و واسطه گری های فراوان بوده باشند.
یکی از پارچه هایی که امروزه در درصد زیادی از صنایع، کاربرد خوبی داشته، پارچه اسپان باند است.
پارچه اسپان باند تولید شده از گرانولی به اسم پلی پروپیلن توسط دستگاه های مخصوص بوده که در عرض ها و گرماژهای گوناگون و با متنوع ترین رنگ ها، به شکل رولی در متراژهای گوناگون عرضه می شود.

در مراکز تولیدی پارچه اسپان باند در ایران، این پارچه با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرم تولید شده و پس از رنگرزی روانه بازارهای فروش انواع پارچه می گردد.
این پارچه ها یا به شکل آب دوست تولید شده و یا آب گریز هستند و از دیگری ویژگی های آن ها می توان به آنتی باکتریال بودن، آنتی یو وی بودن و قابلیت چاپ انواع طرح ها را نام برد.
از آنجا که پارچه های اسپان باند از هیچ تار و پودی تشکیل نشده و الیاف پرس دارند و توسط دستگاه های پرس و لمینت پارچه اسپان باند تولید می گردند، با نام پارچه های نبافته اسپان باند، پارچه بی بافت، پارچه سوزنی و پارچه یکبار مصرف در میان عامه و بازاریان محبوب می باشند.

انواع پارچه اسپان باند چند لایه

شایان ذکر است که پارچه های اسپان باند در عرض ها و گرماژهای گوناگون، به شکل تک لایه، دو لایه و چند لایه نیز تولید شده و جهت مصارف گوناگون بکار می روند.
از جمله انواع پارچه های اسپان باند که غالبا مصارف بهداشتی و بیمارستانی دارند، می توان به این پارچه های تولیدی در کارخانجات گوناگون اشاره کرد:

  • اسپان باند ۲۵ گرم ssmms، طاقه ۱۰۰۰ متری
  • اسپان باند ۳۰ گرم، ssmms، طاقه ۴۰۰۰ متری
  • اسپان باند ۳۸ گرم، ss، طاقه ۱۰۰۰ متری
  • اسپان باند ۴۰ گرم، ss، طاقه ۱۰۰۰ متری
  • اسپان باند ۵۰ گرم، لمینت شده، پارت ۲۰۰۰ متری

از هر یک از این پارچه های اسپان باند می توان در تهیه انواع البسه و منسوجات بیمارستانی استفاده به عمل آورد.
در واقع مصارف گوناگون بیمارستانی نشان می دهند که غالبا با پارچه های اسپان باند عرض ۱۶۰ سانتی متر و گرماژهای ۲۵ الی ۶۰ گرم تولید شده اند.
البته ناگفته نماند که جدای از مصارف بهداشتی و بیمارستانی؛ اسپان باندهای با عرض ها و گرماژهای گوناگون، قابلیت استفاده در تولیدات صنایع کاور و بسته بندی، صنعت عمران و راهسازی، صنعت تولید چرم مصنوعی و غیره را دارا هستند.
اما مصرفی ترین استفاده از پارچه های نبافته اسپان باند در همین صنعت پزشکی و بهداشتی بوده و در این حوزه از بازار داغ خرید و فروش برخوردار می باشد.

پارچه اسپان باند برای ماسک

پارچه اسپان باند برای ماسک با گرماژ مناسب

ماسک یکی از مهم ترین تجهیزات بهداشتی است که امروزه خصوصا در شرایطی که ویروس یا بیماری واگیردار زیاد است، از بازار فروش ویژه ای برخوردار می باشد.
در این میان واحدهای تولیدی و دوخت انواع ماسک، به پارچه هایی خوب و مناسبی برای تولیدات خود احتیاج داشته تا انواع ماسک پزشکی و بهداشتی خوب و باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه نموده باشند.
اگر چه این واحدهای تولیدی می توانند از انواع پارچه هایی مانند پارچه تترون، ترگال، نمدی و … جهت تولید ماسک استفاده کنند، اما به جرئت می توان گفت که مناسب ترین و بهترین پارچه برای ماسک، پارچه یکبار مصرف اسپان باند است.
پارچه اسپان باند برای ماسک با عرض ها و گرماژهای گوناگونی قابل استفاده بوده و غالبا در رنگ بندی های آبی و سفید مورد استفاده قرار می گیرد.
آنتی باکتریال بودن پارچه های اسپان باند یکی از مهم ترین ویژگی هایی بوده که در تولید انواع ماسک های پزشکی و بهداشتی حائز اهمیت می باشد.

در حال حاضر انواع پارچه اسپان باند با عرض ۱۶۰ سانتی متر و گرماژهای ۳۰، ۳۸ و ۴۰ گرم، گزینه های مناسب جهت تولید انواع ماسک به شمار می آیند.
اما همچنان این موضوع تبدیل به چالشی جدی برای کارگاه های تولیدی ماسک و سایر مصارف بهداشتی شده که نمی دانند از کجا می توانند قیمت ارزان یا همان قیمت واقعی پارچه اسپان باند را خریداری کنند.
به نظر شما بهترین راهکار خرید پارچه اسپان باند ارزان چیست؟

پارچه اسپان باند برای ماسک

پارچه اسپان باند ارزان از کجا تهیه کنیم؟

در بازارهای امروزی خرید و فروش انواع پارچه، شاهد عرضه انواع پارچه اسپان باند توسط مراکز فروش گوناگونی بوده ایم.
اگر چه قیمت تمام شده تولیدی پارچه های اسپان باند با توجه به مواد اولیه بکار رفته در آن، ارزان بوده و قیمت عرضه آن به بازار نیز باید ارزان باشد، اما عواملی می توانند منجر به عدم ارائه این پارچه با قیمت واقعی گردند.
به عنوان مثال وقتی که نیاز بازار به تولید انواع وسایل بهداشتی و پزشکی یکبار مصرف زیاد می شود، به خودی خود دیده شده که پارچه های اسپان باند با قیمت بیشتر از آنچه که در درب کارخانه عرضه شده، به مشتریان ارائه می شوند.
خب طبیعی است که در میان ممکن است برخی از کارگاه های تولیدی تازه تأسیس که نیاز پارچه ای ندارند، نتوانند پارچه مورد نیاز خود را خرید کرده و با کاهش قدرت تولید و فروش و خسارات مالی گوناگونی مواجه می گردند.
پارچه اسپان باند ارزان که کیفیت خوبی هم داشته باشد، امروزه تنها از طریق نمایندگی رسمی فروش این پارچه که دسترسی مستقیم به کارخانجات معتبر تولیدی داشته، قابل خریداری هست.

نمایندگی پارچه های نبافته اسپان باند

پیدا کردن نمایندگی پارچه های نبافته اسپان باند که مستقیما با تولیدی های این پارچه در کشور ارتباط داشته، می تواند گام مهمی در خرید ارزان این پارچه بوده باشد.
در این نمایندگی های فروش، تمامی واسطه ها میان مصرف کنندگان و تولید کنندگان پارچه اسپان باند حذف شده و خریداران می توانند خرید مستقیم از درب کارخانجات تولیدی را تجربه کنند.
با خرید مستقیم و آنلاین پارچه های اسپان باند از درب کارخانه های تولید کننده پارچه اسپان باند، مانند حریر بافت امیر، پارچه اسپان باند بافتینه و …، خریداران می توانند خرید با قیمت درب کارخانه که کمتر از سایر بازارهای فروش پارچه است را انجام داده باشند.
خوشبختانه گروه بازرگانی پارچه پارادا مفتخر است که توانسته خود را به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش آنلاین انواع پارچه اسپان باند جهت مصارف بهداشتی و پزشکی به تمامی مشتریان که غالبا کارگاه های تولیدی البسه یکبار مصرف پزشکی هستند، شناسانده باشد.

پارچه اسپان باند برای ماسک

خرید پارچه اسپان باند برای مصارف بیمارستانی

پارچه اسپان باند پزشکی از مصرفی ترین نوع پارچه های اسپان باند است که دارای قابلیت کشسانی خوب، آنتی باکتریال، نرم و لطیف است و قیمت قابل قبولی دارد.
پارچه اسپان باند بیمارستانی در گرماژهای ۳۰ تا ۶۰ گرم استفاده های خوبی داشته و به شکل رولی یا طاقه ای در انواع تک لایه و چند لایه عرضه مشود.
مصارف پارچه های اسپان باند بیمارستانی برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها عبارتند از:

  1. تهیه البسه برای بیماران زن و مرد، البته بیمارانی که فقط دو روز در بخش های گوناگون بستری هستند
  2. تهیه البسه مخصوص اتاق های جراحی مانند گان و شان، کلاه و ماسک یکبار مصرف، کاور کفش
  3. تهیه روپوش برای پرستاران و پزشکان در بخش های مراقبت ویژه و آی سی یو
  4. انواع دمپایی یکبار مصرف برای بخش های بستری و رادیولوژی مناسب استفاده مراجعه کنندگان و بیماران به شکل یکبار مصرف

ذکر این نکته ضروری است که اولا قیمت ارزان پارچه های اسپان باند بیمارستانی، توجیه اقتصادی خوبی برای یکبار مصرف بودن هر یک از منسوجات تولیدی از این پارچه می باشد.
ثانیا پارچه های اسپان باند بیمارستانی که یکبار مصرف و دور ریختنی هستند را به شکل قابل بازیافت تولید می کنند تا دوباره به چرخه صنعت تولید پارچه بازگردانده شده باشند.
در کالیته رنگی متنوعی که پارچه نبافته اسپان باند داشته، طیف رنگی آبی، سفید، صورتی و سبز رنگ همواره در دسته پرفروش ترین رنگبندی ها شناخته شده و مورد استفاده کارگاه های تولیدی قرار می گیرند.

فروش مستقیم انواع پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف

در حال حاضر با توجه به مصارف خوبی که پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در مصارف بهداشتی و بیمارستان ها داشته، خریداران باید بدانند که از کجا و چگونه می توانند خرید ارزان و باکیفیت تر را انجام داده باشند.
یکی از مهم ترین راهکارهایی که می توان خرید پارچه یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی را انجام داد، خرید اینترنتی است.
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی می تواند مستقیما از درب کارخانجات تولیدی، بدون هیچ واسطه ای با همان قیمت درب کارخانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری و هزینه های اضافی رفت و آمد صورت پذیرد.
گفتنی است که در این نمایندگی فروش پارچه های بیمارستانی، علاوه بر پارچه اسپان باند به عنوان یک پارچه یکبار مصرف، پارچه های فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی هم با مصارف یکبار مصرف به عرضه می رسند.
پارچه فلامنت بیمارستانی در انواع پارچه فلامنت فلامنت و پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی تولید شده که با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژی معین روانه بازارهای فروش پارچه بیمارستانی می گردد.

پارچه اسپان باند برای ماسک

پارچه فلامنت بیمارستانی با مصارف یکبار مصرف

بله امروزه در کارگاه های تولیدی انواع البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی، از انواع پارچه فلامنت بیمارستانی هم استفاده می کنند.
پارچه فلامنت بیمارستانی همانطور که از نامش مشخص است، از الیاف فلامنت تشکیل شده و با گرماژ ۱۶۵ الی ۱۷۵ گرمی به فروش می رسد.
این پارچه اگر همراه با الیاف طبیعی پنبه نیز تولید شود، با نام پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی مشهور بوده که الیافی نرم تر، منعطف تر و البته قیمت بیشتری را نسبت به پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی دارد.
پارچه های فلامنت بیمارستانی در انواع مدل های ساده، طرح دار و چهارخانه تولید شده و در طیف رنگی آبی، صورتی، سبز و سفید فروش خوبی دارند.
پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه یکی از پرفروش ترین طرح های پارچه فلامنت در مصارف بیمارستانی و به خصوص تولید انواع البسه فرم بیماران بوده است.

پارچه اسپان باند برای ماسک

مراحل خرید پارچه بیمارستانی از نمایندگی رسمی فروش

گفتنی است که خوشبختانه در حال حاضر دسترسی این نمایندگی فروش پارچه های بیمارستانی به کارخانجات معتبر در زمینه تولید پارچه های بیمارستانی، سبب شده تا خریداران بتوانند با کمترین دغدغه و نگرانی از نظر قیمت و کیفیت پارچه ها، خرید خود را انجام دهند.
مراحل خرید انواع پارچه بیمارستانی از طریق این نمایندگی، عبارتست از:

  1. مراجعه به سایت یا کانال تلگرامی یا صفحه اینستاگرامی این مجموعه و انتخاب پارچه مورد نظر
  2. برقراری ارتباط با مشاورین فروش در این نمایندگی و دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون کیفیت، کارخانه تولیدی پارچه و لیست قیمت انواع پارچه بیمارستانی
  3. ثبت سفارش خرید عمده پارچه های بیمارستانی در متراژ، گرماژ و عرض مورد نظر
  4. ارسال سفارشات در کمترین روز کاری به سمت آدرس مشتریان
  5. پیگیری ارسال سفارشات توسط این نمایندگی تا لحظه رسیدن به دست مشتریان

پس کافیست همین حالا اگر می خواهید خرید پارچه های بیمارستانی به خصوص پارچه اسپان باند برای ماسک یا سایر مصارف بیمارستانی را انجام دهید، این نمایندگی رسمی خرید و فروش پارچه های بیمارستانی را انتخاب و برای یکبار هم که شده به آن اطمینان کرده باشید.

خریداران می توانند کیفیت پارچه خریداری شده خود را با سایر پارچه های موجود در بازار مقایسه کرده و متوجه شوند که خرید از طریق این مجموعه، با کسب رضایت صد درصدی برای تمامی مشتریان همراه بوده و هیچ دغدعه و نگرانی برای آنان باقی نخواهد ماند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 1400

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در نمایندگی آنلاین

قیمت و خرید اسپان باند بدون واسطه از تولید کنندگان کیلویی ۸۰۰۰۰ تومان در گرماژ …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار