فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه اسپان باند ۴۰ گرمی با بهترین قیمت فروش

پارچه اسپان باند ۴۰ گرمی با بهترین قیمت فروش

پارچه اسپان باند ۴۰ گرمی را می توانید در بهترین کیفیت و قیمت فروش با استفاده از روش آنلاین و به شکل عمده از همین مرکز فروش خریداری نمایید و مورد استفاده قرار بدهید.

روش های تولید پارچه های یکبار مصرف اسپان باند

منسوجات یکبار مصرف اسپان باند از جمله پارچه هایی هستند که در واقع بدون هیچ گونه بافتی مورد تولید قرار می گیرند.
در حقیقت الیاف موجود در آن ها، در هم آمیخته می شوند و بر روی آن ها عملیات اتصال صورت می گیرد.
هم اکنون می توانیم بگوییم که چیزی در حدود ۳۰ درصد از منسوجاتی که در جهان وجود دارند، به صورت بی بافت می باشند و این تعداد به شکل روزانه نیز افزایش پیدا می نماید.
در تولید پارچه های یکبار مصرف اسپان باندی، الیاف به صورت های متفاوتی در کنار هم قرار می گیرند و با روش های مختلفی همانند روش سوزن زنی، حرارتی، با استفاده از چسب و یا بایندر به یکدیگر متصل می شوند و یک سطح کامل به شکل پارچه را مورد تولید قرار می دهند.

اسپان باندها در گرماژهای متفاوتی تولید می شوند و هر کدام کارایی جداگانه ای دارند که در این میان پارچه اسپان باند ۴۰ گرمی نیز بالاترین میزان مصرف و در عین حال تقاضا را دارد و از آن در تولید موارد گوناگونی بهره برده می شود. بسته به این که چه کارخانه ای و در چه شهر و کشوری در حال فعالیت می باشد، این روش های تولید با هم تفاوت دارند.

پارچه اسپان باند 40 گرمی

آشنایی با عرض ها و گرماژهای پارچه اسپان باند

همان طور که متوجه شدید، بیان نمودیم که پارچه های اسپان باند را در گرماژهای مختلفی تولید می نمایند و این مورد بستگی به این دارد که قرار است با آن پارچه چه نوع محصولی را تولید کنند.
همچنین برای آماده سازی تمامی پارچه ها از عرض های مختلفی استفاده می کنند که نوع محصولی که قرار است با آن پارچه تولید شود، به عرض آن ها بستگی دارد.
بنابراین دو نکته مهم در هنگام خرید اسپان باند وجود دارد که می بایست قبل از خرید به آن ها توجه داشته باشید که چه بسا عدم توجه به آن ها می تواند، عدم کارایی پارچه را در پی داشته باشد که همان مبحث گرماژ و عرض پارچه های یکبار مصرف می باشد.
البته که این مقدار عرض وگرماژ، عددهای ثابتی هستند و فرد خریدار بر اساس همان کالیته و توضیحات شرکت تلوید کننده می تواند درخواست خود را مطرح نماید و برای وی امکان انتخاب وجود دارد وگرنه خودش نمی تواند به عنوان مثال گرماژی را به صورت جداگانه سفارش بدهد به این صورت که گرماژ تا ۴۰۰ گرم وجود دارد و فرد بخواهد اسپان باندی با گرماژ ۵۰۰ گرم داشته باشد.
البته که اگر درخواست و سفارش خود را به صورت پیشنهادی بیان نماید و کارخانه با بررسی های لازم آن ها را چک کند، شاید بتواند محصول مورد نظر را تولید کند و در اختیار مشتری قرار دهد اما در حال حاضر شرایط سفارش آن به راحتی وجود ندارد.
پارچه اسپان باند ۴۰ گرمی در این میان از شهرت بالایی برخوردار است و از آن محصولاتی را تولید می نمایند که استفاده فراوانی دارد.

پارچه اسپان باند ۴۰ گرمی پلی پروپلینی

قابل توجه است که بیان نمودیم، پارچه های اسپان باند را در گرماژهای متفاوتی مورد تولید قرار می دهند که در این میان برخی از آنها کارایی بیشتری دارد و یا این که موارد مصرف ان ها در حال حاضر بیشتر از سایر پارچه های اسپان باند مصرفی می باشد.
پارچه اسپان باند ۴۰ گرمی را می توانید در بهترین کیفیت و رنگبندی های مختلفی که دارا می باشد و تا حداکثر عرض ۳۲۰ گرم خریداری کنید و از آن در تهیه انواع ماسک های بهداشتی و همچنین لباس های مخصوص و یکبار مصرف بیماران بهره ببرید.
پارچه های اسپان باند از مواد اولیه ای با نام پلی پروپلین تولید شده اند و در کارخانه های متفاوتی در شهرهای مختلف می توانید آن ها را بیابید و با توجه به نیاز خود، مورد سفارش قرار بدهید.
همان طور که متوجه شدید، کاملا بروشور آماده ای وجود دارد که در آن تعیین شده است مثلا برای تولید فلان محصول باید از این گرماژهای پارچه با فلان عرض استفاده شود و فرد مشتری نیز با توجه به همان موارد، درخواست خود را صادر می نماید.
بنابراین شما این مقدار گرماژ اسپان باندهای باکیفیت و مرغوب را از هر طریقی مورد سرچ و جست و جو قرار بدهید، متوجه خواهید شد که کارایی آن در تولید موارد گفته شده می باشد.
رنگبندی که این گرماژ پارچه دارد، در کالیته های تولیدی کارخانه ها موجود است و شما به راحتی می توانید آن ها را در اختیار داشته باشید و با توجه به تمامی موارد فوق، نسبت به سفارش آن چه که نیاز دارید، اقدامات لازم را انجام دهید.
با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا، موارد مصرف این پارچه در جهت تولید انواع ماسک و لباس های مخصوص زیاد شده است و طرفداران بسیاری را پیدا نموده اند.
در حقیقت به پارچه های فوق، پارچه اسپان باند بیمارستانی گفته می شود زیرا بیشتر در محیط های درمانی و پزشکی و به منظور درمانی کاربرد دارند.

پارچه اسپان باند 40 گرمی

مصارف پارچه یکبار مصرف با عرض و گرماژ مناسب

مورد واضح در مورد پارچه ها به این شکل می باشد که آن ها را در عرض و گرماژ مشخصی تولید می کنند و در تولید محصولات مختلف به کار می برند.
مصارف این پارچه ها زیاد است و همین مورد موجب شده است تا در دنیا مورد شناسایی قرار بگیرد و مشتریان زیادی داشته باشد.
کارگاه ها و تولیدی های مختلف می توانند با توجه به نوع کارایی که پارچه های اسپان باند دارا می باشند، به تولید روی بیاورند و در یک شاخه مشخص و جهت آماده سازی محصولات یک صنعت مشخص و معین، بپردازند.
این تولیدی ها برای آماده سازی محصولات مورد نظر خود می بایست دستگاه های مخصوص به آن را نیز داشته باشند تا اصول کار خود را به درستی انجام بدهند.
صنایع مختلفی که از پارچه های اسپان باند در تولید محصولاتشان بهره می برند عبارت هستند از:

  • صنعت پرشکی و بهداشتی
  • اتومبیل سازی
  • راه و ساختمان
  • مصارف مربوط به کشاورزی
  • انواع بسته بندی و کاورها
  • صنایع نظامی
  • تولید موارد متفرقه ی بی شمار

شایان ذکر است که صنعت های مختلفی که از این پارچه استفاده می کنند را بیان کردیم، نکته جالب در این میان، این است که هر صنعتی جهت این که محصولاتی باکیفیت در اختیار داشته باشد، آن ها را در گرماژهای مشخصی تولید می کند و سپس از آن ها محصولات مورد نظر خود را تولید می نماید.
به عنوان مثال از پارچه اسپان باند ۴۰ گرمی جهت تولید انواع ماسک و لباس های یکبار مصرف مخصوص بیماران بهره برده می شود و کارایی بسیاری در این زمینه دارد.

پارچه اسپان باند آبی نفتی برای لباس بیمار

این که اسپان باندها را در رنگبندی های متفاوتی، می توانید مشاهده نمایید، موضوع پیچیده ای نیست زیرا سلیقه ها با یکدیگر تفاوت دارد و حتی می توان این را نیز بیان کرد که مراکز مختلف بسته به نوع کاربردی که از آن پارچه ها دارند، از رنگ های مختلفی بهره می برند.
مطمئنا پوشاکی همچون گان و شان های یکبار مصرف را دیده اید که در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند، این پوشاک از پارچه های اسپان باند با گرماژ و عرض مشخصی تولید شده اند.
همچنین معروف ترین رنگ این پوشاک به شکل آبی نفتی می باشد که از همه نظر بهتر است و به عنوان پرفروش ترین رنگ در این مراکز وجود دارند.
لباس های بیماران را در رنگ های مختلف می توان در بازار رویت کرد که این رنگ ها با توجه به موارد گوناگون تغییر می کند که یکی از این موارد را می توان به تمایل خود خریدار نسبت داد که البته این موضوع در مراکز خضوضی کاربرد دارد.
در مراکز درمانی که به شکل دولتی فعالیت دارند، باید تمامی انتخاب ها بر اساس همان چیزی باشد که دولت تعیین نموده است و مراکز به صورت جداگانه این اجازه را ندارند تا خودشان تعیین کننده این موارد باشند.
در حالی که در مراکز خصوصی، این خود مدیریت است که معین می کند چه رنگی بهتر است و آن را برای آماده کردن پوشاک مورد نیاز خریداری می نماید.
پارچه اسپان باند ۴۰ گرمی با رنگ آبی نفتی را جهت تولید انواع لباس های بیماران مورد استفاده قرار می دهند و در این مراکز، کاربردهای فراوانی دارد.

پارچه اسپان باند خوب و ارزان از کجا بخرم؟

شاید در میان تمامی سوالاتی که ذهن و فکر خریدار را به خود جلب می نماید، این مورد بیش از هر سوالی مورد توجه قرار بگیرد که پارچه اسپان باند خوب و ارزان از کجا بخرم!
این موضوع و سوال در واقع چالشی است که تمامی مشتریان این حوزه از پارچه با آن روبرو هستند.
برای این که بتوانید اسپان باند خوب و باکیفیت و در عین حال ارزان خریداری نمایید، لازم است تا با تمامی مشخصات و ویژگی هایی که دارا می باشند، آشنا شوید.
در این صورت، توانایی فوق العاده ای در شما وجود خواهد داشت که بتوانید هر آن چه که نیاز دارید را با قیمت کاملا مناسب و کیفیت عالی تهیه کنید و از این نظر مشکلی نداشته باشید.
معمولا روش های متفاوتی برای خرید اسپان باند وجود دارد که باید آن ها را نیز با توجه به شرایط خود و جامعه انتخاب کنید و سپس خریدهای خود را مورد ثبت قرار دهید.
خرید به صورت مستقیم از مهم ترین روش هایی است که باید به آن توجه داشت زیرا در این روش خرید مستقیم از درب کارخانه، مزایای زیادی برای مشتریان نهفته می باشد.

پارچه اسپان باند 40 گرمی

نکات مهم در خرید عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

همان طور که می دانید در خریدهای به صورت عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی نکاتی وجود دارد که باید تمامی تولیدی ها آن را رعایت کنند تا بتوانند خریدی خوب و به صرفه را تجربه نمایند.
از جمله نکات مهم در خرید عمده، این است که کارخانه ای که تمایل به خرید محصولات آن را دارید، مورد انتخاب قرار بدهید و در مورد آن تحقیقات زیادی داشته باشید تا از میزان کیفیت تولیدات آن نیز با خبر شوید.
همچنین لازم است تا شما نوع کاربردی که از پارچه های اسپان باند، انتظار دارید را تعیین نمایید تا مواردی مثل گرماژ پارچه ها و میزان عرضی که دارند را هم بررسی کنید و بهترین پارچه را از هر نظر تهیه نمایید.
قیمت و هزینه ای که قرار است برای پرداخت پارچه های خریداری شده، پرداخت نمایید را هم قبل از هر موردی بررسی کنید تا در این میان ضرری متوجه شما نشود و پارچه های مورد نیاز خود را در کیفیت مناسب و قیمت متناسب با همان کیفیت تهیه کنید.
روش خرید هم از موارد مهم می باشد که می تواند هم در قیمت نهایی اثر داشته باشد هم این که کیفیت را تغییر بدهد بنابراین با این اوصاف تا جای ممکن خرید به صورت مستقیم را امنتخاب کنید تا بتوانید واسطه و دلال را از این میان حذف کنید.

فروش ویژه پارچه های اسپان باند از درب کارخانه

مرکز فروش ما با توجه به دارا بودن تمامی شرایط و امکانات در زمینه فروش و عرضه بهترین و باکیفیت ترین پارچه های اسپان باند توانسته است در این زمینه به شهرت خوبی برسد.
اسپان باندها به صورت مستقیم از کارخانه ها به دست مشتری رسانده می شوند و ما توانسته این واسطه و دلال را از این راه حذف نماییم و همین مورد موجب شده است تا قیمت پارچه های اسپان باند به ثبات خاصی برسند.
هر چه قیمت پارچه های اسپان باند مناسب تر باشد و در عین حال از کیفیت آن ها کم نشود، مشتری سود بالاتری خواهد داشت و همچنین اطمینان بالاتری هم نسبت به میزان کیفیت محصولات در این میان برای وی وجود خواهد داشت.

مجموعه فروش ما در حال حاضر تمامی تولیدات پارچه اسپان باند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب با فروش ویژه در اختیار شما عزیزان قرار داده است و می توانید به راحتی و با استفاده از روش آنلاین هر آن چه که نیاز دارید را سفارش دهید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند + قیمت رقابتی

در نظر داریم تا خرید عمده پارچه اسپان باند به گونه ای باشد که مشتری، …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار