فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / برترین کارخانه تولید کننده پارچه اسپان باند در ایران

برترین کارخانه تولید کننده پارچه اسپان باند در ایران

کارخانه پارچه اسپان باند در ایران منسوجات با کیفیت بالا تولید می کند. این کارخانه جزء برترین کارخانه های تولید کننده پارچه اسپان باند در ایران است که محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می نماید.

همه آنچه از پارچه های یکبار مصرف نمی دانید

در حال حاضر کارخانجات نساجی فعالی در کشور وجود دارند که در زمینه تولید پارچه ها بسیار پر قدرت عمل می‌ کنند.
با پیشرفت علم و تکنولوژی و تولید دستگاه‌ های به‌ روز روند تولید پارچه ها از شکل سنتی به شکلهای صنعتی تبدیل شده است.
پارچه های سنتی را از تار و پود و بافت آنها در یکدیگر تولید می کنند که در تنوع بالایی می باشند.
اما در حال حاضر امکان تولید پارچه‌ های خاص با ویژگی های منحصر به فرد نیز وجود دارد که با کمک دستگاه های به روز و نوین امکان پذیر شده است.
پارچه های اسپان باند جزء منسوجات نبافته است که در روند تولید آن هیچ گونه تار یا پودی استفاده نمی شود و توسط دستگاه های پیشرفته و به روز با کمک فشار و پرس تولید می گردد.

کارخانجات تولیدی این امکان را دارند که پارچه های اسپان را از پلیمر های مختلف با ویژگی و کیفیت های متنوع تولید کنند. پارچه های اسپان باند در عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۵۰ و در بعضی از موارد به صورت سفارشی در عرض های بالاتر نیز تولید می شود.
ویژگی های منحصر به فرد پارچه های اسپان باند موجب شده که این پارچه در بین صنایع مختلف بسیار محبوب باشند.
از ویژگی‌ های خاص پارچه های اسپان باند که موجب محبوبیت بیش از اندازه آنها شده است عبارتند از:

  • این پارچه ها دارای بافت سبک، نرم و لطیف است.
  • این پارچه کاملا در برابر اشعه یو وی خورشید مقاوم است و به راحتی دچار پوسیدگی نمی ‌شود.
  • امکان تولید این پارچه به صورت ۱۰۰% آنتی باکتریال وجود دارد که در برخی از موارد مصرف آنتی باکتریال بودن ضروری می باشد.
  • در دو نوع هیدروفیل یعنی جاذب آب و واترپروف یعنی آبگریز تولید می‌ شود که هر کدام موارد مصرف متعددی دارد.
  • امکان تولید این پارچه به صورت طرحدار و ساده وجود دارد.
  • قابلیت چاپ بالایی که این پارچه ها دارند موجب مصرف آنها در صنایع مختلف است.
  • در برابر حرارت مقاومت خوبی دارد.
  • در برابر کشش و ضربه های ناگهانی پاره نمی شود.
  • امکان تولید این پارچه در رنگ بندیهای متعدد و متنوع وجود دارد و کیفیت رنگ این پارچه ها بسیار بالا است.
  • این پارچه به صورت یک لا، دولا و سه لا و در برخی از موارد نیز در تعداد لایه های بالاتر تولید می شود.

کارخانه پارچه اسپان باند

کارخانه پارچه اسپان باند در تهران و اصفهان

با توجه به مصرف گسترده‌ ای که پارچه های اسپان باند در حال حاضر دارند کارخانجات متعددی اقدام به تولید این منسوجات کرده‌ اند.
اما برخی از کارخانجات محصولات آنها در بین مصرف کنندگان مطرح تر می باشد که افراد تازه وارد ترجیح می دهند تا از این برندهای مطرح محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.
کارخانه پارچه اسپان باند در تهران و اصفهان جزء کارخانجات مطرح در بین مصرف کنندگان پارچه اسپان باند می ‌باشند.
این کارخانجات با استفاده از تکنولوژی‌ های روز دنیا پارچه های اسپان را مطابق با استانداردهای بین‌ المللی تولید می کند.
این دو کارخانه توان تولید پارچه های اسپان باند در گرماژ های متنوع و به صورت چند لایه را در عرصه‌ های مختلف دارند به همین سبب امکان تهیه هر نوع پارچه از آنها باید میسر می باشد.

مصارف پارچه اسپان باند در صنعت امروزی

پیشینه تولید پارچه های اسپان باند به سالهای گذشته و دور بر می گردد که با استفاده از الیاف پشم این محصول را تولید می کنند.
در حال حاضر به دلیل پیشرفت صنعت و تکنولوژی امکان تهیه و تولید پارچه های نمدی که به آنها پارچه های اسپان باند نبافته و حتی لایه سوزنی نیز گفته می‌ شود با کیفیت و ویژگیهای بهتری وجود دارد.
پارچه های اسپان باند را استفاده از پلیمر های مختلف که از پالایشگاه‌ ها به دست می‌ آید تولید می‌ کنند که دسترسی به این پلیمرها به آسانی امکان پذیر است.
دلیل کیفیت بالای مواد اولیه و ویژگی های خاصی که این مواد دارند پارچه های تولید شده نیز بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد که امکان استفاده از این پارچه ها در صنایع مختلف وجود دارد.
در حال حاضر با بررسی موارد استفاده و کارکرد پارچه های اسپان باند بیشتر از ۱۰۰ مورد مختلف می‌ رسیم که پارچه های اسپان باند در آنها نقش تعیین کننده‌ای دارند و تقریباً حذف این پارچه‌ ها از جامعه امروزی امکان پذیر نمی باشد.
برخی از مصارف پارچه اسپان باند در صنعت امروزی عبارتند از:

  • صنعت کشاورزی: از این پارچه برای روکش گلخانه ها، پوشش مزارع و محافظت از یخ زدن زمین در آبیاری ها و همچنین کاهش مصرف آب در زمینهای زراعی استفاده می کنند.
  • در صنعت بهداشت و درمان: در صنعت پزشکی و بهداشت و درمان از این پارچه برای تولید انواع البسه بیمار، گان و شان جراحی و همچنین تولید ماسک و کلاه جراح و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.
  • در صنعت راه و ساختمان: به عنوان پوشش مناسب برای لوله ها و همچنین در ساخت سدها و برای تولید قالب بندی نیز استفاده می شود.
  • در صنعت فیلتراسیون: برای تولید انواع فیلترهای دستگاه های مختلف مانند دستگاه شیر دوش، دستگاه تصفیه آب و همچنین فیلتر جاروبرقی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می کنند.
  • در صنعت گردشگری برای هتلها مسافرخانه ها و همچنین هواپیما و قطار در تولید انواع روانداز و زیرانداز و ملحفه و روبالشی از این پارچه استفاده می کنند.
  • در صنعت بسته بندی: برای بسته بندی انواع مواد غذایی مانند: برنج، چای، قند و همچنین بسته‌ بندی البسه و پوشاک و کیف و کفش به کار می رود.
  • در صنعت تولید کاور: برای تولید و دوخت انواع کاور های کت و شلوار، کاور لباس های مجلسی و همچنین کاور دستگاههای صنعتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در صنعت تبلیغات: برای تولید انواع ساکهای دستی پارچه ای و همچنین کاور های مختلف برای تبلیغ پوشاک و کفش از پارچه اسپان باند استفاده می‌ شود.

در صنعت دامداری نیز برای بسته بندی انواع آذوقه دام ها و همچنین به عنوان یک روکش برای محافظت از خوراک آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه یکبار مصرف برای بیمارستان ها

در حال حاضر به دلیل شیوع برخی از بیماری ها و ویروس های مختلف لازم است تا در محیط‌ های بیمارستانی تمامی منسوجات به کار برده شده کاملاً شستشو شده و پس از آن استریل شوند تا از انتقال بیماری به افراد دیگر جلوگیری شود.
در حال حاضر از پارچه‌ های زیادی برای بیمارستان ‌ها استفاده می‌ کنند که مناسبترین گزینه برای این منظور پارچه های اسپان باند می باشد.
پارچه های اسپان باند به دلیل یکبار مصرف بودن دیگر نیاز به شستشو و استریل ندارد در نتیجه هزینه های مربوط به مواد شوینده و دستگاه اتوکلاو حذف می شود.
با دور انداختن منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی دیگر نگران انتقال بیماری به افراد مختلف وجود ندارد.
نکته مهم دیگر این است که پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را کاملاً آنتی باکتریال تولید می‌ کنند که نفوذ ویروس و باکتری در این پارچه ها به راحتی انجام پذیر نمی باشد.
به همین سبب بیماران و پزشکان می توانند با آرامش خاطر این لباسها را مورد استفاده قرار دهند.
از پارچه های اسپان باند در بخشهای مختلف بیمارستان ها استفاده می کنند که موجب صرفه جویی در هزینه ها و بالاتر بردن کیفیت بهداشت در این فضاها شده است.
برخی از موارد استفاده از پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف عبارتند از:

  1. برای تولید انواع لباس بیماران سرپایی و لباس بیماران در بخشهای MRI و ارتوپدی به دلیل ساعت های کوتاهی که از لباس های بیمارستان استفاده می کنند به کار می رود.
  2. در تولید انواع رو انداز و زیراندازهای بیماران در بخشهای بستری و عفونی از این پارچه ها استفاده می شود.
  3. برای دوخت گان و شان جراحی به دلیل کیفیت بالای این پارچه استفاده می گردد.
  4. از پارچه های چند لایه برای تولید انواع ماسک جراحی که توسط پزشکان و افراد دیگر در بیمارستان مورد استفاده قرار می‌ گیرند.
  5. برای دوخت انواع کاور کفش و کلاه جراحی نیز استفاده می شود.
  6. در برخی از قسمتهای بیمارستان از پارچه اسپان برای پرده و محافظ استفاده می کنند.

کارخانه پارچه اسپان باند

پارچه شان و گان یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه های اسپان باند را به صورت دو لایه و سه لایه و همچنین بیشتر نیز تولید می کنند که جنس لایه وسط این پارچه ها از ملت بلون می باشد.
مناسب ترین پارچه یکبار مصرف برای تولید شان و گان جراحی پارچه‌های سه لایه است که به دلیل استفاده از لایه ملت بلون در بین آنها کاملاً آنتی باکتریال و ضد ویروس می باشد و به هیچ عنوان رطوبت را از خود عبور نمی دهد.
گان جراحی لباسی است که پزشکان جراح و دستیاران آنها برای فعالیت در اتاق عمل استفاده می کنند و به همین سبب باید از ویژگیهای خوب و منحصر به فردی برخوردار باشد تا از بدن پزشک در برابر عفونتهای موجود در اتاق عمل محافظت کند.
شان جراحی در چند مدل شان جراحی ساده و شانه جراحی مایو و شکل های دیگر وجود دارد که از هر کدام برای محافظت از قسمت های مختلف بدن در هنگام عمل های جراحی استفاده می کنند.
انتخاب پارچه های کاملاً مقاوم در برابر ویروس و رطوبت جز بهترین گزینه ها برای تولید گان و شان جراحی می باشد.
‏گان و شان جراحی را معمولاً از رنگ سبز استفاده می ‌کنند زیرا رنگ سبز می ‌تواند در تضاد رنگ قرمز قرار بگیرد و مانع انحراف چشم، پزشک در حین عمل جراحی شود.

کارخانه پارچه اسپان باند

گام های موثر برای خرید مطمئن پارچه های اسپان باند

در حال حاضر فعالیت در حوزه تولید منسوجات بی بافت و یکبار مصرف اسپان باند می تواند سود قابل ملاحظه‌ای برای تولید کنندگان ایجاد کند.
اگر شما هم جز تولید کنندگانی هستید که برای پیشبرد اهداف خود نیاز به پارچه های اسپان باند به صورت عمده دارید بهتر است با دقت به چند نکته مهم خریدی مطمئن و راضی کننده انجام دهید.
گام های موثر برای خرید مطمئن پارچه اسپان باند عبارتند از:

  1. شناخت ویژگی های پارچه اسپان باند: اولین و مهمترین گام برای خرید پارچه های اسپان باند بررسی ویژگی های این پارچه از لحاظ کیفیت مواد اولیه مورد استفاده و همچنین گرماژ و عرض این پارچه می باشد. زیرا انتخاب عرض مناسب موجب می شوند تا در مصرف این پارچه ها کاملاً صرفه‌جویی شده و هیچ گونه اسرافی صورت نگیرد.
  2. بررسی لیست قیمت پارچه اسپان باند: بهتر است قبل از اقدام به خرید نهایی لیست قیمت پارچه های اسپان باند را از چند مرکز مختلف دریافت کرده و پس از بررسی ویژگی و کیفیت های پارچه قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه کنید تا با توجه به نیاز خود بتوانید بهترین پارچه با کیفیت بالا را با مناسبترین قیمت ممکن در بازار تهیه کنید.
  3. بررسی نحوه خرید پارچه اسپان باند: در حال حاضر راه های زیادی برای خرید پارچه اسپان باند وجود دارد با بررسی کامل این روشهای خرید می توانید مناسب ترین راه را برای خرید این پارچه ها پیدا کنید.

در توضیح روش های خرید پارچه اسپان باند لازم به ذکر است که در بین روشهای مختلف خرید پارچه اسپان باند چند روش موجب اطمینان خاطر خریدار می باشد که عبارتند از:

  1. خرید از طریق کارخانجات تولیدی با مراجعه حضوری به کارخانجات و یا دفاتر فروش آنها
  2. خرید از طریق نمایندگی های معتبر پخش به صورت مستقیم و بدون واسطه
  3. خرید از طریق سایتهای آنلاین معتبر

کارخانه پارچه اسپان باند

سفارش آسان پارچه اسپان باند بدون واسطه

با بررسی ویژگی ها و شرایط پارچه اسپان باند به راحتی می توانید پارچه را در بازار تشخیص دهید.
تولیدی های مختلف که به این محصول نیاز دارند ترجیح می دهند تا این پارچه را بتوانند بدون واسطه و با شیوه های آسان تهیه کنند.
به این افراد توصیه می شود تا از طریق این مرکز فروش که امکان سفارش آسان پارچه اسپان باند را به وجود آورده است اقدام کنند.
این مرکز فروش با ارائه روشهای فروش مختلف امکان دسترسی افراد را به محصولات خود به وجود آورده است که هر فرد از هر نقطه‌ای کشور می‌ تواند به راحتی از طریق این مجموعه خرید خود را انجام دهد.
با انتخاب این مجموعه خریدار بنا به سلیقه خود می ‌تواند از فروش حضوری، فروش آنلاین و تلفنی آن استفاده کرده و به آسانی سفارشات خود را ثبت کند.

این مجموعه تمامی محصولات خود را از برندهای مطرح و به صورت مستقیم از کارخانه پارچه اسپان باند تهیه می‌کند به همین سبب امکان عرضه محصولات مختلف را با قیمت های مناسبتر نسبت به دیگر مراکز فروش دارد.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند + قیمت رقابتی

در نظر داریم تا خرید عمده پارچه اسپان باند به گونه ای باشد که مشتری، …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار