فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت روز پارچه اسپان باند در نمایندگی آنلاین

قیمت روز پارچه اسپان باند در نمایندگی آنلاین

قیمت پارچه اسپان باند در بازار روز متفاوت می باشد. نمایندگی آنلاین شرکت پارادا هر روزه قیمت لحظه ای پارچه اسپان باند را در اختیار مشتریان قرار می دهد.
مدتی است که پارچه اسپان باند یکی از مهم ترین پارچه های بازار فروش شده است و دلیل آن هم می تواند کاربردی بودن آن در زمینه های گوناگون باشد. پارچه اسپان باند بر خلاف پارچه های نخی، پشمی و …، هیچگونه بافتی ندارد و برای همین است که دسته بندی جدایی برای آن در نظر گرفته شده و اینطور پارچه ها بدون بافت شناخته می شوند.
قیمت پارچه اسپان باند یا هر پارچه دیگری، وابستگی زیادی به عوامل و پارامترهای متعددی دارد که در این تاپیک قرار است برخی از این عوامل را بررسی کرده و میزان تاثیرشان بر روی قیمت روز را بازگو باشیم.

معرفی انواع پارچه اسپان باند

شاید ابتدا فکر کنید که پارچه اسپان باند تنها بر یک نوع بوده و مانند پارچه ها و منسوجات دیگر دارای تنوع نمی باشد. در صورتیکه این طرز تفکر کاملاً اشتباه بوده و بد نیست بدانید که خانواده پارچه های اسپان باند را می توان از چند لحاظ دسته بندی کرد. مثلاً:

  • گرماژ
  • عرض
  • رنگبندی
  • موارد استفاده
  • تعداد لایه

به عنوان مثال می خواهیم در مورد دسته بندی انواع پارچه اسپان باند از روی گرماژ صحبت کنیم. پارچه اسپان باند دارای متنوع ترین میزان گرماژ است. یعنی در کارخانه های تولیدی، این پارچه از وزن ۱۶ گرم تولید شده و ۴۰۰ گرمی آن هم قابل خریداری و سفارش است. البته بالا رفتن میزان گرماژ پارچه های اسپان باند هم مختص خودشان است. از ۱۶ تا ۲۰ گرم به صورت یکی یکی بالا رفته و از ۲۰ به بعد، هر یک ضریبی از ۵ می باشند. یعنی ۲۰، ۲۵، ۳۰ و … .
دسته بندی دیگر بر می گردد به عرض پارچه های اسپان باند. پارچه های اسپان باند معمولاً در عرض های ۱ و نیم متری و ۳ متری تولید می شوند. مگر اینکه در موارد خاصی کاربرد داشته باشند. مثلاً پارچه اسپان باند بیمارستانی دارای عرض هایی برابر با ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر است که این عرض ها با توجه به نوع استفاده در نظر گرفته شده اند.
دسته بندی دیگر پارچه های اسپان باند به رنگبندی آن ها مربوط می شود. این پارچه ها دارای متنوع ترین رنگبندی هستند و هر تناژ رنگی که فکرش را بکنید در کالیته رنگ آن ها یافتنی است. پرفروش ترین رنگ های پارچه اسپان باند عبارت است از سفید، آبی، صورتی، سبز، خاکستری، مشکی و غیره.
ناگفته نماند که موارد مصرف پارچه اسپان باند هم به نوعی بر روی دسته بندی آن تاثیر دارد. بخشی از پارچه های اسپان باند دارای مصارف صنعتی هستند و برخی دیگر در حوزه بهداشتی و درمانی کاربرد دارند. هر یک از این مجموعه پارچه های اسپان باند باز خود هم به زیر مجموعه های کوچکتری تقسیم بندی می شوند.
آخرین چیزی که می توان به کمک آن انواع پارچه اسپان باند را دسته بندی کرد، تعداد لایه آن است. این پارچه شاید در نظر تنها به صورت تک لایه تولید شود، اما بد نیست بدانید که به جر تک لایه، دارای انواع مختلفی از قبیل موارد زیر می باشد:

  1. دو لایه
  2. سه لایه
  3. چهار لایه
  4. پنج لایه

قیمت پارچه اسپان باند

تولید کنندگان پارچه اسپان باند در ایران

خوشبختانه ایران بعد از مدت زمان کوتاهی توانست از تکنولوژی تولید پارچه اسپان باند برخوردار شود و با کمک محصولات تولیدی کارخانجات برتر، نه تنها پاسخگوی نیاز بازار داخلی باشد، بلکه فعالیت گسترده خود در حیطه صادرات پارچه اسپان باند را هم آغاز نماید.
اغلب تولید کنندگان پارچه اسپان باند در کشور، در شهر اصفهان و شهرستان های اطراف آن مشغول به فعالیت گسترده می باشند. این تولید کنندگان چه در بازار داخلی و چه در بازار خارجی بسیار مورد توجه واقع شده اند و تنها دلیل آن، کیفیت خوب پارچه های اسپان باندی است که روانه بازار فروش می کنند.
پارچه اسپان در شرکت های تولید کننده به خصوص کارخانه ما، از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته می شوند. مواد اولیه که شامل الیاف مصنوعی می شود، با بهترین کیفیت از تولید کنندگان خریداری شده و در دستگاه های تولیدی پرسی و فشاری قرار می گیرد.
دستگاه های تولیدی که شامل اکسترودر، سوزن های خروجی و … می باشند، همگی دستگاه های به روز و با قابلیت های فراوان هستند که یا از کشورهای تولید کننده وارد ایران شده و یا قطعات خارجی آن ها توسط تولید کنندگان داخلی مونتاژ می شود. این دستگاه ها تاثیر مستقیمی بر روی روند تولید، کیفیت پارچه ها و مواردی از این قبیل می باشد.
از طرف دیگر، به منظور تولید هر چیزی، استانداردهایی به صورت جهانی اعلام می شود که تمامی این استانداردها در کارخانه ما و دیگر تولید کنندگان پارچه اسپان رعایت می شود. رعایت این استانداردها تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت نهایی پارچه خواهد داشت.

مزایای پارچه استفاده در مصارف گوناگون

پارچه اسپان باند یکی از بهترین مزایایی که دارد و باعث شده مصارف گوناگونی هم داشته باشد، یکبار مصرف بودن آن است. پارچه اسپان باند به گونه ای تولید شده است که تنها یکبار قابل استفاده بوده و بعد از مصرف باید دور ریخته شود. این مسئله باعث شده تا خیلی مورد توجه بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار گیرد که مرتباً در حال شست و شو و ضد عفونی پارچه های مورد استفاده شان می باشند.

دیگر مزایای پارچه اسپان باند را می توان ارزان قیمت بودن آن تلقی کرد. این پارچه به خاطر مواد اولیه ای که دارد و همچنین پیچیدگی در پروسه تولید آن دیده نمی شود، نسبت به پارچه های مصرفی دیگر ارزان قیمت تر است و چون مصرف کنندگان پارچه اسپان باند به دنبال پارچه ای ارزان قیمت بوده که به راحتی هم قابل دسترسی باشد، این پارچه را انتخاب کرده اند و آن را جایگزین پارچه های دیگر نموده اند.

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند چه نرخی در بازار دارد؟

وقتی قصد می کنید خرید پارچه اسپان باند به صورت عمده و کلی را انجام دهید، بی شک به دنبال این هستید تا متوجه شوید قیمت پارچه اسپان باند چه نرخی در بازار دارد. اینجاست که بحث عاملان تاثیر گذار بر روی قیمت پارچه اسپان باند به میان می آید.
عاملانی که قیمت روزانه پارچه اسپان باند را مدام تحت تاثیر قرار می دهند، دو دسته می شوند:

  1. یکی عاملانی که مربوط به خطوط تولید و بازار فروش بوده اند.
  2. دیگری عاملانی که مرتبط با اقتصاد مملکت می باشند.

هر یک از این عاملان با تاثیر مستقیم و یا غیر مستقیم خود، سبب کاهش و یا افزایش نرخ فروش می شوند. به عنوان مثال، اگر عاملی مانند افزایش نرخ مواد اولیه را در نظر بگیریم، با یک حساب سر انگشتی ساده متوجه می شوید که با افزایش قیمت مواد اولیه، مسلماً قیمت تمام شده پارچه اسپان باند هم همراه با افزایش خواهد بود.
یا افزایش میزان تقاضا و ثابت ماندن مقدار عرضه و تولید، افزایش قیمت پارچه اسپان باند و کمیاب شدن آن را به همراه خواهد داشت. نمونه بارز این مورد، چند ماه بازار فروش پارچه اسپان باند در طی ماه های گذشته است که ویروس کرونا به وجود آمد. با افزایش میزان تقاضا اسپان باند در طول این دوره، قیمت آن به شدت افزایش پیدا کرد.

از کجا بهترین پارچه یکبار مصرف را خریداری کنم؟

شرکت پارادا یکی از بهترین عرضه کنندگان پارچه یکبار مصرف اسپان باند است که توانسته با عرضه پارچه های باکیفیت، فروش با قیمت مناسب و ارائه خدماتی نظیر مشاوره فروش عالی، جایگاه خود در بازار فروش را ارتقا دهد.
اگر بخواهید از مرکز عرضه پارچه ما خرید کنید، راه های زیادی پیش رویتان می گذاریم. یکی از این راه های رایج خرید فروش پارچه یکبار مصرف اسپان باند، خرید از طریق نمایندگی های فروشی است که در سطح کشور فعال می باشند. هر یک از این نمایندگی ها به خاطر فعالیتی که زیر نظر تولیدی دارند، با قوانین تولیدی مشغول به کار بوده و پارچه ها را با قیمت درب کارخانه در اختیار مشتری قرار می دهند. همچنین خریدار می تواند با خرید از نمایندگی ها، خیال خود از بابت کیفیت پارچه را راحت نماید.
دیگر روش خرید که بیشتر به خریداران عمده توصیه می شود، خرید از خود مجموعه می باشد. با خرید مستقیم از مجموعه، توانسته اید قیمت ها را کاهش داده و با قیمت مناسب تری به پارچه اسپان باند مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.
جدیدترین شیوه خریدی که این روزها به مشتریان پیشنهاد می شود، خرید اینترنتی پارچه اسپان باند است. مجموعه ما موفق شده تا نمایندگی های رسمی آنلاین خود را در فضای مجازی تاسیس کرده و ثبت سفارش اینترنتی را برای مشتریان خود ممکن سازد.

قیمت پارچه اسپان باند

مصارف پزشکی و بیمارستانی پارچه های اسپان باند

در یکی از بخش ها گفته شد که پارچه اسپان باند از روی موارد مصرف، به دو دسته صنعتی و بهداشتی تقسیم بندی می شود. کاری به مصارف صنعتی این پارچه نداریم اما قرار است در این بخش راجع به مصارف پزشکی و بیمارستانی پارچه های اسپان باند بپردازیم.
بی شک می دانید که بیمارستان ها از محیط هایی آلوده به ویروس، میکروب، بیماری و … برخوردار هستند. این مسئله باعث شده تا بیمارستان ها به نوع پوشش بیماران، پرستاران، پزشکان و تمیزی محیط توجه ویژه ای داشته باشند. چه بهتر که در تجهیزات پارچه ای از پارچه اسپان باند پزشکی و بیمارستانی استفاده کرده تا بعد از یکبار مصرف، تمامی آن ها را دور بریزند و هزینه ای بابت شست و شو، ضد عفونی و مواردی از این قبیل پرداخت نکنند.
از میان این موارد مصرف، ما به اصلی ترین ها اشاره می کنیم:

  • بخشی از پارچه های اسپان باند برای دوخت لباس بیماران زن، مرد و کودک استفاده می شود که رنگ آبی برای آقایان و رنگ صورتی برای خانم ها انتخاب می گردد.
  • بخشی از پارچه های اسپان باند به مصرف تجهیزات اتاق عمل می رسند. رنگ هایی از قبیل آبی کاربنی و سبز تیره، رایج ترین پارچه های اسپان باند مصرفی در تولید تجهیزات و شان و گان اتاق عمل می باشند.
  • بخش دیگر از پارچه های اسپان باند مصارف پزشکی و بیمارستانی، پارچه های سفیدی هستند که بهترین گزینه برای دوخت رو تختی، رو بالشتی، رو انداز و زیر انداز می باشند.
  • همچنین پرده ها، ماسک، کلاه پزشکان، روکش کفش و هر چیز دیگری از این قبیل هم، دیگر مصارف پارچه اسپان باند بیمارستانی می باشند.

قیمت پارچه اسپان باند

خرید مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید مستفیم پارچه اسپان باند بیمارستانی به صورت عمده از مجموعه ما، کار سختی نیست. برای همین، توصیه می کنیم تا اگر برای مصارف بیمارستانی به دنبال خرید پارچه اسپان باند هستید، سری به مجموعه ما بزنید.
خوشبختانه از طریق مراکز فروش مستقیم و بدون واسطه، پارچه های مرغوب با قیمت های عالی عرضه می شوند که نمی توان آن ها را با این قیمت در بازار پارچه فروشی یافت.
مجموعه ها وقتی فروش مستقیم خود را آغاز کرد، مستقیماً با خریداران در ارتباط بود و سعی می کرد تا هیچ واسطه و مانعی سر راه خریدار و تولید کننده قرار نگیرد که خوشبختانه موفق هم شد.
مزیتی که خرید مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی دارد، مناسب بودن قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در مقایسه با بازار فروش پارچه ها بوده و هست.

قیمت پارچه اسپان باند

مزایای سفارش آنلاین پارچه اسپان باند از شرکت پارادا

اما روش جدید و به روزی که این مدت به خیلی از خریداران پیشنها شده، ثبت سفارش آنلاین پارچه اسپان باند از شرکت پارادا می باشد. مزایای این سبک از ثبت سفارش عبارت است از:

  • کاهش دادن میزان هزینه ای که صرف پروسه خرید می شد.
  • به حداقل رساندن زمانی که در پروسه خرید به هدر می رفت.
  • ثبت سفارش در تمامی ساعات شبانه روز در حالیکه مراکز فروش در سطح کشور، ساعات مشخصی را برای ثبت سفارش تعیین کرده اند.
  • استفاده از مشاوره های فروشی که توسط نیروهای خبره و متخصص ما ارائه می شود.
  • دسترسی پیدا کردن به لیست محصولات و قیمت فروش آن ها که در بخش های مختلف سایت درج شده است.
  • پیدا کردن راه های ارتباطی و آدرس دقیق مجموعه که به اطمینان هر چه بیشتر شما به مجموعه پارادا کمک می کرد.
اگر می خواهید از این مزایا برخوردار شوید، حتماً برای یکبار هم که شده جهت خرید پارچه اسپان باند به مراکز فروش حضوری مراجعه نکرده و از طریق اینترنتی ثبت سفارش کنید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند + قیمت رقابتی

در نظر داریم تا خرید عمده پارچه اسپان باند به گونه ای باشد که مشتری، …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار