فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی حریر بافت امیر

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی حریر بافت امیر

قیمت پارچه اسپان باند با توجه به ویژگی های خاص هر نوع از پارچه های اسپان باند متفاوت است. پارچه اسپان باند بیمارستانی حریر بافت امیر نیز به صورت عمده و با قیمتی مناسب از درب کارخانه، قابل خریداری است.
از پارچه های ارزان قیمت و مصرفی در بازار پارچه فروش ها، پارچه اسپان باند یا همان پارچه یکبار مصرف و یا پارچه بی بافت را می توان نام برد.
اگر چه قیمت تولیدی و عرضه پارچه اسپان باند ارزان است، اما متأسفانه در کشور ما زمانی که نیاز به یک محصول اعم از پارچه اسپان باند زیاد می شود، خود به خود شاهد افزایش نرخ قیمت ها هستیم.
آیا اولا می دانید که امروزه کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت امیر توانسته یکی از بهترین کیفیت ها از انواع پارچه اسپان باند را روانه بازارهای فروش پارچه نماید؟
دوم اینکه چگونه می توان در بازار پر از تبلیغات و واسطه گری امروزی، بهترین کیفیت و قیمت پارچه اسپان باند تولیدی این چنین کارخانجات برتری را، سفارش خرید داد؟
خالی از لطف نیست که اگر تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت امیر

کارخانه های متفاوتی در سطح کشور برای تولید پارچه های اسپان باند و یا یکبار مصرف وجود دارند. این کارخانه ها در شهرهایی همچون تبریز، تهران، کلاردشت، اصفهان، یزد، همدان و غیره می باشند.
مهم ترین و معروف ترین کارخانه های تولید پارچه های اسپان باند در شهر کلاردشت است.
یکی از موفق ترین تولیدکنندگان پارچه های اسپان باند کارخانه ی حریر بافت امیر می باشد که در شهر سمنان واقع شده است و در عین حال نمایندگی های متعددی در سطح کشور نیز دارد.
این کارخانه ی معتبر با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز و استفاده از متخصصین و کارمندان و پرسنل مجرب توانسته است زمینه ی رشد و شکوفایی کارخانه ی خود را در صنعت تولید پارچه، من جمله پارچه های اسپان باند فراهم کند.
تولیدات این شرکت، دامنه ی گسترده ای دارد که شامل صنایعی چون: خودروسازی، کشاورزی، راه و ساختمان، پوشاک، بسته بندی و خدمات بهداشتی و پزشکی می شود.
این کارخانه با هدف خودکفایی شروع به فعالیت در تمامی زمینه ها کرده است، تا بتواند در گسترش این صنعت در جهت حفاظت از محیط زیست کاری کرده باشد.
شاید برایتان سوال پیش بیاید که موضوع تولید پارچه های اسپان باند چه ربطی به محیط زیست دارد؟!
پاسخ این است که این پارچه ها طرفدار محیط زیست می باشند و دارای ویژگی هایی مانند آلوده نکرده محیط زیست و همچنین قابلیت بازیافت هستند.
پارچه های اسپان باند خواصی همچون تجزیه پذیری سریع در محیط را دارا می باشند.

قیمت پارچه اسپان باند

مصارف پارچه های اسپان باند یکبار مصرف

از پارچه های اسپان باند یکبار مصرف در موارد گوناگون و متنوعی استفاده می شود.
ما همه روزه با این پارچه ها سر و کار داریم و از آن ها به طرق مختلف استفاده می کنیم. به عنوان مثال از چای کیسه ای گرفته تا خدماتی مانند صنایع بسته بندی همگی از پارچه های اسپان باند استفاده می کنند.
قبل از اینکه مصارف پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف را بخواهیم مورد بررسی قرار دهیم لازم به ذکر است تا کمی درباره خود پارچه های اسپان باند صحبت کنیم.
پارچه های اسپان باند یا یکبار مصرف در زمره و گروه منسوجات بی بافت می باشند و از جنس پلی پروپلین هستند.
نام هایی که شاید بعضا افراد این نوع پارچه را با این نام ها بشناسند عبارتند از: بی بافت، یکبار مصرف، نبافته، لایه ی سوزنی، نبافته ی سوزنی و نبافته ی اسپان هستند.
موارد مصرف پارچه اسپان باند به شرح ذیل می باشد:

  1. در صنایع بسته بندی و کاورها (روکش های وسایلی همچون: لوازم خانگی، مبل، لباس، ماشین، کت و شلوار، کاور کامپیوتر و لوازم جانبی، بسته بندی های چای، میوه و حبوبات و برنج، بسته بندی کیف و کفش و غیره…)
  2. در صنایع عمران و راه سازی (در تثبیت راه و خاک سازی، دیوار های کاذب، نما و روکش های ساختمان های نیمه ساز)
  3. صنایع کشاورزی (پوشش های گلخانه ها و مزارع، استفاده از اسپان باند در آبیاری و کاهش مصرف آب، در ساخت محافظ گل ها و نهال ها)
  4. موارد پزشکی و بهداشتی (دستمال های مرطوب بهداشتی و پدهای بهداشتی بانوان و پوشک بچه، ملحفه و روانداز و زیرانداز بهداشتی بیماران، لباس بیماران و کادر درمان در اتاق عمل و جراحی، باند و گاز و ماسک و کلاه و غیره)
  5. در صنایع فیلتر سازی و فیلتراسیون (کیسه های جارو برقی ، فیلترهای صنعتی، انواع فیلتر هوا و آب، فیلتراسیون مایعات)
  6. و موارد متفرقه ی فراوانی همچون: لایه های عایق بام، عایق های کابل برق، عایق بندی های صوتی و حرارتی، چادرهای صنعتی، صنایع نظامی، انواع کفپوش های نمدی، تولید انواع کاغذ دیواری و دستمال های خانگی، تولید مبل و ماکت سازی و دکوراسیون.

قیمت پارچه اسپان باند

عرض ها و گرماژهای مصرفی پارچه اسپان باند

یکی از ویژگی هایی که برای پارچه های اسپان باند می توانیم نام ببریم عرض و گرماژ یا وزن آن هاست.
پارچه های اسپان باند دارای ویژگی های دیگری همچون، طول هر رول و رنگ بندی نیز هستند.
ویژگی های خاصی این پارچه ها دارند که شامل آب گریز بودن، آب دوست بودن، ضد آب و یا واترپروف، چاپ دار و ساده، آنتی باکتریال و آنتی یووی و لطافت می شود.
پارچه های اسپان باند و یکبار مصرف در عرض ها و گرماژ و وزن های مختلفی تولید می شود. هرکدام از این عرض ها و وزن ها برای بازار هدف مشخصی نیز تولید و عرضه می گردد.
بیایید با پاسخ به این سوال که منظور از گرماژ چیست؟ ابهام موجود در این لغت را برطرف و از بین ببریم.
هر متر از پارچه در عرض های مختلف دارای وزن متفاوتی نیز می باشد که به اصطلاح به آن گرماژ نیز می گویند.
هرچقدر که گرماژ یک پارچه بیشتر باشد مطابق با آن ضخامت پارچه نیز بیشتر است.

پارچه های اسپان باند معمولا در گرماژهای ۸ تا ۴۰۰ گرم تولید می شوند و عرض بیشتر پارچه های تولیدی در کارخانه های اسپان باند بین ۱۲۰ سانتی متر و ۱۶۰ سانتی متر می باشد.

پارچه اسپان باند بیمارستانی حریر بافت امیر

شرکت و در واقع کارخانه ی حریر بافت امیر تولید کننده ی پارچه های اسپان باند بیمارستانی نیز می باشد که آن را با کیفیتی مناسب و قیمتی قابل قبول نسبت به کیفیت موجود در بازار عرضه می کند.
پارچه های زیادی به عنوان پارچه های بیمارستانی وجود دارند که وجود هر نوع از آن در هر بیمارستان و یا مراکز درمانی بر طبق نوع بودجه ی آن ها و سلیقه ی مدیریت آن مراکز می باشد.
پارچه های بیمارستانی بجز پارچه ی اسپان باند که یکبار مصرف است، باید قابلیت مقاومت در برابر شست و شو های زیاد را داشته باشد.
ثابت بودن رنگ پارچه می تواند نشانه و دلیلی بر کیفیت بالای محصول باشد البته سبک بودن از لحاظ وزن و ضخامت نیز مهم است.
انواع پارچه های بیمارستانی را می توانیم به این شکل نام ببریم:

  • پارچه های تترون
  • اسپان باند
  • ترگال
  • کجراه
  • فیلامنت فلامنت
  • فیلامنت پنبه
  • و در نهایت پارچه های آنتی باکتریال

پارچه های اسپان باند قابلیت تجزیه پذیری دارند و همین عامل باعث شده است که بسیار مورد توجه در جهت حفظ محیط زیست قرار بگیرد.
قیمت پارچه اسپان باند ارزان است و این مورد نیز از موارد دیگری است که باعث شده جایگاه بسیار خوبی در بین سایر پارچه های بیمارستانی باز کند.
ویژگی ها و مزایایی وجود دارد که سب می شود افراد بتوانند راحت تر پارچه های یکبار مصرف و اسپان باند را برای کار و فعالیت خود انتخاب کنند همانند:

  • عدم نیاز به دستگاه هایی همچون استریلیزاسیون البسه پارچه ای، عدم استفاده از منسوجات سنتی با جنس پارچه که گران قیمت نیز هستند.
  • عدم نیاز به استفاده از آب و برق و شوینده ها که در فرآیند شست و شو و استریل کردن پارچه هابه کار برده می شوند.
  • با توجه به اینکه حامل های انرژی کم و گران هستند، استفاده از پارچه های یکبار مصرف می تواند در جهت صرفه جویی و کاهش هزینه ها نقشی خوب داشته باشد.
  • دارا بودن بافتی نرم و ضد حساسیت پارچه های اسپان باند و کاهش هزینه ها به دلیل عدم نیاز به شست و شو و ضد عفونی لباس های پرسنل و کارمندان درمانی.
  • قابلیت های ویژه ی عبور خوب هوا و همچنین غیر قابل نفوذ بودن مایعات به این نوع پارچه ها موارد دیگری از ویژگی های خاص آن هاست.
  • قابلیت لمینت کردن این پارچه ها برای استفاده در مصارف گوناگون.
  • و موردی که بسیار مهم و کاربردی می باشد این است که استفاده از پارچه های اسپان باند و یکبار مصرف، مقرون به صرفه می باشد و قابلیت بازیافت مجدد را دارا هستند که توجه حامیان محیط زیست را به خودجلب می کند.

قیمت پارچه اسپان باند

بهترین قیمت پارچه اسپان باند در بازار آنلاین

پارچه های اسپان باند را به روش های گوناگونی می توان خریداری کرد. از جمله ی این روش ها خرید به صورت حضوری و از درب کارخانه می باشد.
این روش ویژگی مهمی که دارد این است که می توانید هم از جنس پارچه و هم از کیفیت آن، اطمینان حاصل کنید.
در عین حال به دلیل عدم وجود واسطه ها می توانید پارچه را با قیمتی بسیار مناسب تر تهیه کنید اما در این بین هزینه های رفت وآمد و حمل و نقل همچنین زمانی که برای خرید این پارچه ها صرف می کنید نیز بسیار مهم و قابل توجه است.
روش دیگر خرید از طریق نمایندگی ها و واسطه های فروش است که هزینه ای اضافی بر خرید دارد که در واقع حق دلالی این مراکز و افراد است که شما را به کارخانه های تولید کننده پارچه ها ارتباط می دهند.
مورد آخر و راه نهایی خرید از فروشگاه های اینترنتی می باشد که ازنظر زمانی و هزینه های رفت و آمدی بسیار به صرفه است.
شما می توانید انواع کارخانه ها و تولیدی ها را مشاهده کرده با آنها آشنا شوید و قیمت بگیرید بدون آن که رفت و آمدی صورت گرفته باشد.
قیمت پارچه اسپان باند با توجه به عرض و رنگ و مقدار پارچه مشخص می شود.
شما می توانید قبل از ثبت سفارش خودتان از کارخانه ی مورد نظر درخواست کالیته دهید و آن را برای بررسی میزان کیفیت پارچه و رنگ به آزمایشگاه های بررسی کننده تحویل بدهید.
پس از اطمینان از میزان کیفیت پارچه های کارخانه ی مورد نظر که برای خرید خودتان انتخاب کرده اید، سفارش خود را با حجم بالایی که مورد استفاده دارید درخواست دهید تا قیمتی مناسب تر داشته باشد و برای شما سود بیشتری حاصل شود.
موردی که می تواند در قیمت نهایی خرید شما تاثیر داشته باشد و شما زیاد به آنتوجه نکنید این است که اگر خرید خودتان را به طور نقدی تهیه کنید تا چکی، قیمت نهایی برای شما بسیار منصفانه تر و ارزان تر می باشد.

برای پیدا کردن بهترین قیمت پارچه های اسپان باند در بازار آنلاین و سایت های اینترنتی از تجربه های دیگران و افراد موفق در زمینه ی تولید البسه ی حاصل از این پارچه ها غافل نشوید.

قیمت پارچه اسپان باند

سایت فروش عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

سایت های متفاوتی در جهت فروش عمده و یا خرده پارچه های اسپان باند و یا یک بار مصرف بیمارستانی وجود دارد که در حال حاضر با تمام قوا مشغول به فعالیت هستند.
کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی با آشنایی کامل نسبت به این نوع پارچه ها و همچنین تولید کننده های آن ها کار می کنند و سود خوبی نیز به دست می آورند.
خرید عمده ی پارچه ها مزایای مهمی دارد که در نهایت سبب سوددهی بهتر و بیشتر برای تولید کننده البسه می باشد.
از آنجایی که هم کارخانه ها و هم واسطه ها و در عین حال نیز نمایندگی های مستقیم فروش کارخانه ها دارای سایت های اینترنتی جهت فروش عمده منسوجات بیمارستانی از جمله پارچه های اسپان باند و یک بار مصرف بیمارستانی هستند لازم است توجه بیشتری کرده تا با سواستفاده گران و کلاهبرداران در این حیطه برخورد نکنید.
صرفا قیمت پایین تر دلیل بر خریدی بهتر و باکیفیت تر نیست.
معمولا افرادی که تازه کار هستند و آشنایی کامل با انواع پارچه ها و خصوصیات بارز آن ها ندارند، درگیر قیمت های پایین سایت ها شده و این مورد سبب ضررهایی بعضا غیر قابل جبران مالی به آن دسته می گردد.

پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت های فروش عمده ای می باشد که بسیار طرفدار دارند و یا افراد زیادی هستند که با آنها کار کرده و به شما اطمینان کافی در این زمینه می دهند که خرید و سفارش و پرداختی های شما با آنها به هیچ مشکلی نخواهد خورد.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند + قیمت رقابتی

در نظر داریم تا خرید عمده پارچه اسپان باند به گونه ای باشد که مشتری، …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار