فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / فروش پارچه تترون بیمارستانی با قیمت باورنکردنی

فروش پارچه تترون بیمارستانی با قیمت باورنکردنی

فروش پارچه تترون بیمارستانی در مراکز فروش مستقیم و بی واسطه با قیمت باورنکردنی انجام می شود. خریداران که تولید کنندگان پوشاک و البسه بیمارستانی هستند، می توانند با اعتماد کامل از کیفیت و قیمت، خرید پارچه تترون بیمارستانی را از مراکز فروش نام برده انجام دهند. آیا می دانید پارچه تترون چگونه پارچه ای است؟ از پروسه تولید آن آگاهی دارید؟ قطب اصلی تولید آن در ایران را می شناسید؟
منسوجاتی نظیر پارچه تترون بیمارستانی این روز ها در بازار از فروش بالایی برخوردار هستند و برای همین، روز به روز به تعداد تولیدی آن ها در سطح کشور افزوده می شود.
پارچه تترون در واقع نوعی پارچه تولید شده با الیاف ویسکوز، پلی استر و فلامنت می باشد که:

  1. تار آن را الیاف فلامنت تشکیل داده است.
  2. پود آن از الیاف پلی استر ویسکوز می باشد.

پارچه تترون در واقع پارچه مخصوص مصارف بیمارستانی نیست. اما چون در طیف رنگی بیمارستانی تولید می شود و مصرف بالایی در بیمارستان ها، مراکز درمانی، درمانگاه ها و … دارد، در بازار فروش با نام پارچه تترون بیمارستانی شناخته می شوند.

در ادامه، لازم دانستیم که اطلاعاتی راجع به چگونگی تولید پارچه تترون در اختیارتان قرار داده تا بتوانید بهتر و جامع تر انواع پارچه تترون را بشناسید و راحت تر خرید کنید.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون چگونه تولید می شود؟

همانطور که در ابتدا گفته شد، پارچه تترون بیمارستانی بر خلاف پارچه های نبافته اسپان باند که آن هم در مراکز درمانی و بیمارستان ها مصرف می شود، دارای تار و پود می باشد.
تار و پود این پارچه هم به ترتیب از الیاف فلامنت و پلی استر ویسکوز تشکیل شده که ممکن است درصد ترکیب هر یک از این الیاف در کارخانه های تولیدی مختلف متفاوت باشد.
خیلی از افراد خریدار پارچه تترون به دنبال این هستند تا اطلاعات مفیدی در خصوص شیوه تولید پارچه مورد نظر هم به دست آورند. برای همین، مختصر و مفید پروسه تولید پارچه تترون بیمارستانی را در زیر بیان کرده ایم:

  • الیاف فلامنت و پلی استر ویسکوز در بخش ریسندگی آماده می شوند.
  • این الیاف آماده از ریسندگی به بافندگی پارچه انتقال پیدا می کنند.
  • الیاف توسط دستگاه های بافندگی مخصوص به پارچه خام تبدیل می شوند.
  • پارچه خام برای انجام مراحل تکمیل و رنگ وارد بخش رنگرزی می شوند.
  • پارچه ها با کالیته و رنگبندی متفاوت وارد بخش آماده سازی شده و طاقه پیچی می شوند.
  • نهایتاً پارچه های تولیدی با کیفیت های متفاوت اما قابل قبول روانه بازار فروش خواهند شد.

برای مشاهده جزئیات پروسه تولید پارچه تترون بیمارستانی در کارگاه ها و کارخانه های تولیدی، می توانید درخواست مراجعه حضوری دهید. برخی از تولید کنندگان به منظور جذب مشتری، تور داخلی کارخانه برای علاقمندان برگزار می کنند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

عرض ها و گرماژهای مصرفی پارچه تترون کدام اند؟

همانند هر نوع پارچه و منسوجات دیگری، پارچه تترون هم دارای وزن و یا گرماژ های مختلف است. اگر در زمینه پارچه فعالیت داشته باشید، می دانید یکی از وجوه تمایز پارچه ها از یکدیگر، مقدار وزن آن ها در هر متر مربع یا گرماژ است.
گرماژ رابطه مستقیمی با تراکم بافت دارد. هر چه تراکم بافت پارچه تترون بیمارستانی بیشتر باشد، وزن و گرماژ آن هم بیشتر خواهد شد.
عرض هایی از پارچه تترون که در بازار موجود می باشد عبارت است از:

  1. پارچه تترون با عرض ۹۰ سانتی متر که گرماژ یا وزن آن برابر است با ۱۰۰ تا ۱۲۰ گرم.
  2. پارچه تترون با عرض ۱۵۰ سانتی متر که وزن یا گرماژی برابر با ۱۶۵تا ۲۰۰ گرم دارد.
  3. پارچه تترون با عرض ۱۸۰ سانتی متر که وزن یا گرماژ آن ۲۰۰ تا ۲۳۰ گرم می باشد.
  4. پارچه تترون با عرض ۲۰۰ سانتی متر (۲ متر) که گرماژ آن برابر است با ۲۲۰ تا ۲۶۰ گرم.
  5. پارچه تترون با عرض ۲۴۰ سانتی متر که گرماژی برابر با ۲۶۰ تا ۳۰۰ گرم دارد.
  6. پارچه تترون عرض ۳۰۰ سانتی متر (۳ متری) با وزن و گرماژی برابر با ۳۴۰ تا ۳۸۰ گرم.

بی شک متوجه شدید که پارچه تترون بیمارستانی در بازار با گرماژ هایی بین ۱۰۰ تا ۳۸۰ گرم بسته به نوع عرضی که دارد توزیع می شود.

در میان این عرض ها، پارچه های تترونی که عرضی برابر با ۱۵۰ سانتی متر و ۲ متر دارند از بازار فروش بهتری برخوردار هستند و بیشتر متقاضی دارند. از طرفی، پارچه های تترون بیمارستانی ۳ متری هم نسبت به دیگر عرض ها از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.
البته بد نیست بدانید که تمامی این عرض ها را نمی توان در یک کارخانه تولید پارچه تترون پیدا کرد. مثلاً عرض ۹۰ سانتی متر و ۲ متر پارچه تترون را تنها برخی از کارخانه های ایرانی تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
در واقع، نوع استفاده از پارچه تترون، عرض مورد نیاز را مشخص می کند. پس قبل از خرید و مراجعه به مراکز فروش، تحقیق کنید که کدام تولیدی و برند، کدامیک از عرض های پارچه تترون را تولید و برای فروش روانه بازار فروش می کند.
جدای از عرض، باید گفت که طاقه های پارچه تترون در بازار فروش ۴۰ متری هستند. اما متراژ طاقه ها با توجه به عرض های متفاوت پارچه تترون، گوناگون خواهد بود.
بد نیست بدانید که پارچه های تترون به دو شیوه طاقه ای و عدلی به بازار راه پیدا می کنند که:

  1. طاقه ای خود دارای دو نوع کتابی و رولی است. طاقه کتابی شامل پارچه تترونی است که از وسط تا شده و در آخر پیچیده می شود. اما طاقه رولی، پارچه یک لایه پیچیده می شود. برای کارگاه های دوخت پوشاک و البسه، نمونه طاقه رولی مناسب تر می باشد. زیرا پهن کردن آن روی میز برش راحت تر است.
  2. عدلی منظور بسته بندی چند طاقه با گونی می باشد. چگونگی محاسبه متراژ هر عدل هم به این صورت است که متراژ طاقه ها را با یکدیگر جمع می کنند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مصارف بیمارستانی پارچه های تترون

بعد از مطالعه و کسب اطلاعات در خصوص انواع پارچه تترون، وقت آن رسیده که در مورد مصارف بیمارستانی پارچه تترون صحبت کنیم.
همانطور که گفته شد، این پارچه استفاده زیادی در بیمارستان ها و مراکز درمانی دارد. برای همین، نام پارچه تترون بیمارستانی بر روی آن نهاده شده است.
همه منسوجات ذیل، از پارچه تترون بیمارستانی با گرماژ های مختلف و عرض های گوناگون تهیه شده اند:

  • پوشاک بیماران
  • البسه پزشکان
  • پوشاک پرستاران
  • لباس خدمه بیمارستان
  • ملحفه
  • رو بالشتی
  • رو تختی
  • تجهیزات اتاق عمل
  • پرده بیمارستان

به منظور تفهیم بیشتر لازم دانستیم مصارف بیمارستانی پارچه های تترون با عرض های مختلف را چنین بیان کنیم:

  1. پارچه های عرض ۹۰ مناسب برای دوخت مقنعه، البسه بیماران نوزاد و …
  2. پارچه های عرض ۱۵۰ مناسب برای دوخت ملحفه، روتختی، مقنعه، البسه بیماران بزرگسال و …
  3. پارچه های عرض ۱۸۰ مناسب برای دوخت مقنعه، ملافه و روپوش های بلند بیمارستانی.
  4. پارچه های عرض ۲ متری مناسب برای دوخت کالای خواب از قبیل ملحفه، روتختی و … همچنین البسه پزشکان، پرستاران و بیماران بزرگسال.
  5. پارچه های عرض ۲۴۰ مناسب برای تهیه روتختی و ملافه.
  6. پارچه های عرض ۳ متری مناسب برای تمامی نیاز هاست و در دوخت البسه بیمار، پزشک، پرستار، انواع کالای خواب، پرده و … به کار گرفته می شود.

این بود مختصری از مصارف بیمارستانی پارچه تترون که به بالا رفتن آگاهی شما در این زمینه کمک شایانی کرد. زیرا در حال حاضر متوجه شدید که برای مصارف خاص، چه عرضی از پارچه تترون بیمارستانی را خریداری نمایید.

مشخصات پارچه تترون بیمارستانی خوب چیست؟

چیزی که سوال داخل ذهن همه خریداران پارچه تترون بیمارستانی می باشد، مشخصات و ویژگی های یک پارچه تترون خوب است.
هر پارچه و منسوجاتی با توجه به نوع و مصرفی که دارد، بایستی از ویژگی ها و مشخصات خاصی برخوردار باشد. در اینجا که موضوع بحث انواع پارچه تترون بیمارستانی است، بد نیست اطلاعاتی در خصوص مشخصات بهترین نوع آن در اختیار خریداران قرار دهیم:

  • لطافت: لطیف بودن و داشتن زیر دستی نرم، از اصلی ترین مشخصات پارچه تترون خوب است.
  • رنگ: یکدست بودن رنگ پارچه در سطح آن، ثابت بودن رنگ در هنگام شستشو، شفافیت رنگ و مواردی از این قبیل، همگی نشان دهنده کیفیت خوب پارچه تترون است.
  • تراکم بافت: میزان ضخامت، بدن نما نبودن، سبک و راحت بودن از جمله دیگر ویژگی های یک پارچه تترون بیمارستانی خوب می باشد.

همانطور که در بخش های ابتدایی گفته شد، کارخانه های تولیدی با درصد های گوناگونی الیاف فلامنت و پلی استر ویسکوز را با هم ترکیب کرده و پارچه تترون را تولید می کنند.
این مسئله هم می تواند به شیوه دیگری بر کیفیت پارچه تترون تاثیر گذارد. بی شک کسی که اقدام به خرید پارچه تترون می کند، لطافت، نرمی، سبکی، خنکی و … برایش حائز اهمیت است. پس بهتر است پارچه تترونی را خریداری کند که درصد الیاف نخ آن یعنی ویسکوز بیشتر باشد و از الیاف فلامنت کمتری در تهیه و تولید آن استفاده شود. یک پارچه تترونی خوب است که ۶۰ درصد الیاف آن ویسکوز و مابقی را الیاف فلامنت تشکیل داده باشد.
اگر می خواهید خوب یا بد بودن پارچه تترون را از روی نوع الیاف تشخیص دهید، کافی است که به براق بودن یا کدر بودن پارچه توجه کنید. هرچه پارچه براق تر باشد، میزان الیاف پلاستیکی آن بیشتر است و برعکس.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

قیمت پارچه تترون بیمارستانی چه نرخی در بازار دارد؟

زمان آن رسیده که درباره قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی در بازار و فاکتور هایی که بر نوسان نرخ فروش آن تاثیر می گذارند صحبت کنیم:

  • عرض
  • گرماژ
  • نوع پارچه (درصد فلامنت بیشتر یا ویسکوز بیشتر)
  • طاقه ای یا عدلی

این موارد از پارامتر هایی هستند که به خودی خود بر قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی تاثیر می گذارند. مثلاً گفته شد که پارچه تترون با عرض ۳ متر گران قیمت تر از پارچه تترون با عرض های کمتر است یا پارچه تترون با درصد ویسکوز بالاتر، ارزش بیشتری نسبت به پارچه تترونی دارد که درصد فلامنت آن بالاتر می باشد.
البته این تنها فاکتور های تاثیرگذار بر قیمت پارچه تترون بیمارستانی نیست و عوامل بسیار دیگری در بازار فروش داخلی و خارجی وجود دارد که سبب تغییر و نوسان نرخ آن می شود. مثل:

  1. سرانه تولید سالانه داخلی پارچه تترون
  2. مقدار صادرات پارچه تترون ایرانی به کشور های خارجی
  3. مقدار واردات پارچه تترون به کشور و تامین نیاز داخلی
  4. قیمت پارچه های تترون وارداتی
  5. نوسان قیمت کالا های وابسته از قبیل نخ
  6. هزینه های گمرک و مرتبط با صادرات و واردات پارچه
  7. تغییر هزینه های تولید و نگهداری
  8. بسته بندی و نحوه عرضه به بازار و غیره.

اگر خریدار پارچه تترون هستید، سعی کنید مراکز فروشی را گزینش و انتخاب کرده که پارچه تترون را چه به صورت طاقه ای و چه به صورت عدلی با قیمت دست اول در اختیار شما قرار می دهند. درب کارخانه می تواند روش مطمئنی برای خرید باشد اما:

  • هزینه زیادی را به خود اختصاص می دهد.
  • سبب به هدر رفتن مقدار زیادی زمان می شود.
  • دردسر هایی نظیر چگونگی یافتن آدرس اصلی به همراه دارد.
  • بازه زمانی زیادی صرف رفت و آمد می شود و معایبی از این قبیل.

در بخش بعدی، بهترین شیوه های خرید فروش پارچه تترون به قیمت روز را برایتان بازگو خواهیم کرد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی به قیمت روز

در تمامی شهر های کشور، بازار فروش پارچه وجود دارد که هر کدام به نوعی شامل تعداد زیادی مغازه های فروش پارچه بوده که به صورت رقابتی عمل می کنند.
در این بازار، مرکز فروش و نمایندگی برند های خاصی هم به فعالیت مشغول هستند که به قیمت روز، انواع پارچه تترون، پارچه اسپان باند، پارچه فاستونی، پارچه کجراه و … را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهند.
پیشرفت تکنولوژی سبب شده تا این روز ها دیگر شیوه خرید فروش های حضوری منسوخ شود و افراد برای خرید محصول مورد نظر خودشان اول از هر چیزی به سمت موتور های جستجو بروند.
در فضای مجازی و با کمک گوگل، می توان به تعداد زیادی مرکز فروش پارچه تترون دسترسی پیدا کرد که فعالیت غیر حضوری دارند و تا حد زیادی پاسخگوی نیاز مشتریان می باشند.
خوبی این سایت ها و مراکز فروش این است که:

  1. زمان زیادی از خریدار و فروشنده نمی گیرند.
  2. خریدار به راحتی می تواند از مشاوره فروش بهره مند شود.
  3. هزینه رفت و آمد به مراکز فروش حضوری کاملاً حذف می شود.
  4. امکان مشاهده طرح ها و مدل های گوناگون پارچه در کمترین زمان فراهم می شود.

وجود همین مزیت ها باعث شده تا روز به روز به تعداد مراجعه کنندگان سایت های خرید فروش پارچه تترون بیمارستانی و دیگر منسوجات اضافه شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون بیمارستانی با قیمت ارزان | انواع پارچه بیمارستانی رنگی

خرید پارچه تترون بیمارستانی با قیمت ارزان از فروشگاه هایی امکان پذیر خواهد بود که …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار