فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / پارچه ترگال سبز بیمارستانی آبژاول | پخش پارچه های بیمارستانی قابل شستشو

پارچه ترگال سبز بیمارستانی آبژاول | پخش پارچه های بیمارستانی قابل شستشو

پارچه ترگال سبز بیمارستانی آبژاول مشهور به پارچه سبز اتاق عملی قابل شستشو و ضد عفونی کردن را با منصفانه ترین قیمت ممکن از مرکز پخش پارچه های بیمارستانی تولید ایران خریداری کنید.
با توجه به اینکه نمی توان از نیاز پارچه ای تمامی کارگاه ها و واحدهای تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی چشم پوشی کرد، طبیعی است که شاهد بازار داغ و پرهیجانی در بازار فروش انواع پارچه های بیمارستانی باشیم.
از طرفی این موضوع سبب شده تا فروشندگان پارچه های بیمارستانی سود خوبی را داشته باشند، اما در طرف مقابل این بازار داغ و هیجانی می تواند با خودش دست واسطه ها و دلالان پارچه را بازتر کرده باشد.
به همین سبب اغلب کارگاه هایی که مشغول به تولید لباس ها یا سایر منسوجات مربوط به بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند، با سردرگمی هنگام خرید مواجه شده و نمی دانند که از طریق کدام یک از مراکز فروش پارچه های بیمارستانی می توانند بی واسطه خرید کنند!
خریدی که بایستی مستقیما از درب کارخانجات معتبر نساجی پارچه های بیمارستانی به انجام رسیده باشد تا هم کیفیت واقعی و هم قیمت ارزان و درب کارخانه را برای مشتریان به ارمغان آورده باشد.
آیا این چنین نمایندگی های فروش را در بازار شهر محل سکونت و کسب و کار خود می شناسید؟
حتما می دانید که پارچه ترگال یکی از پارچه های مناسب در برخی مصارف بیمارستانی است که تولید آن با تناژ مناسب سفارشاتی که کارخانجات تولیدی دارند، کفایت کرده است.
اما با توجه به اینکه برندهای گوناگونی از این پارچه در بازار موجود بوده، ممکن است انتخاب نوع مرغوب و درجه یک انواع پارچه ترگال بیمارستانی کمی دشوار بوده باشد.
در ادامه کمی بیشتر راجع به پارچه ترگال و مصارف آن در بخش های بیمارستانی صحبت کرده و در پایان خریدی متفاوت و شگفت انگیز را برایتان رقم خواهیم زد.

پارچه ترگال سبز بیمارستانی

دسته بندی پارچه های بیمارستانی تولیدی

همانطور که متوجه شدید همواره و در تمامی ایام سال، شاهد بازار داغ و پرحرارت خرید و فروش انواع پارچه بیمارستانی برای مراکز درمانی، بهداشتی و ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها هستیم.
در حقیقیت مسئول انتخاب و خرید پارچه های بیمارستانی، تولید کنندگان لباس و منسوجات بیمارستانی هستند که در زمان عقد قرار داد با یک مرکز بیمارستانی، موظف بوده تا بهترین کیفیت از محصولات تولیدی خود را در زمان مقرر به آن مراکز تحویل دهند.
در اینجا اگر اشتباهی در انتخاب نوع، جنس و کیفیت پارچه بیمارستانی مصرفی انفاق بیفتند، این همان واحدهای تولیدی هستند که بایستی پاسخگو بوده و چه بسا دیده شده که بسیاری از کارگاه های تازه تأسیس به دلیل عدم آگاهی و شناخت پارچه های بیمارستانی، خسارات زیادی را متحمل گردیده اند.

پس مهم است که تمامی کارگاه ها و دوزندگانی که برای بیمارستان ها و مراکز درمانی کار می کنند، قبل از خرید نیاز پارچه ای خود، با انواع پارچه های بیمارستانی موجود در بازار آشنا شده باشند تا تولیدی بهتر و باکیفیت را تجربه نمایند.
به طور کلی تر می توان پارچه های بیمارستانی را در دسته بندی های ذیل قرار داد:

  • پارچه های بیمارستانی قابل شستشو
  • پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف و غیر قابل شستشو

امروزه از هر کدام از این دو دسته بندی در مصارف بیمارستانی استفاده به عمل می آید و این کارگاه های تولیدی هستند که بایستی تشخیص دهند که مناسب ترین انتخاب کدام است.
شایان ذکر است که پارچه های بیمارستانی قابل شستشو که بیشترین استفاده را در میان سایر پارچه های موجود در صنعت نساجی داشته، عبارتند از:

  1. پارچه ترگال بیمارستانی
  2. پارچه تترون بیمارستانی

این پارچه ها در عرض و گرماژهای گوناگونی تولید شده و دارای قابلیت شستشو با مواد شوینده و ضد عفونی کننده هستند و منسوجات تولیدی از آن ها می تواند برای چندین بار مورد استفاده قرار بگیرد، بدون آنکه شاهد پایین آمدن کیفیت رنگ و بافت این پارچه ها بوده باشیم.
در طرف مقابل پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف حضور داشته که غیر قابل شستشو بوده و یکبار مصرف اند و این موضوع می تواند از نظر رعایت مسائل و نکات بهداشتی در محیط های درمانی اهمیت جدی داشته باشد.
پارچه اسپان باند بیمارستانی و پارچه فلامنت بیمارستانی از جمله پارچه های غیر قابل شستشو در مصارف بیمارستانی بوده که در هر یک از موارد ذیل کاربرد دارند:

  1. تهیه گان و شان بیمارستانی
  2. تهیه انواع ماسک و کلاه یکبار مصرف مخصوص اتاق جراحی
  3. زیر انداز و رو اندازهای بهداشتی از قبیل رو تختی و رو بالشی
  4. ملحفه های یکبار مصرف
  5. تهیه انواع ساک وسایل مخصوص بیماران مورد بستری
  6. انواع کاور کفش مخصوص اتاق های عمل و بخش های مراقبت ویژه

در واقع بهتر است بگوییم که برای تولید هر یک از منسوجات فوق اصلا همان بهتر که از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی استفاده شده باشد.
ناگفته نماند که این پارچه های یکبار مصرف، با توجه به قیمت خیلی پایینی که داشته توجیه اقتصادی بسیار خوبی برای مراکز درمانی داشته و کارخانجات تولیدی این پارچه ها، آن ها را با قابلیت بازیافت خوب تولید و به عرضه می رسانند.
اما همانطور که در خطوط فوق ذکر شد یکی از پارچه های بیمارستانی قابل شستشو، پارچه ترگال بوده است.
در ادامه ضمن شناخت جنس و مشخصات پارچه ترگال، از مصارف آن در مراکز درمانی و بیمارستانی بیشتر خواهید دانست.

پارچه ترگال سبز بیمارستانی

معرفی و شناخت جنس پارچه ترگال

پارچه ترگال یکی از پارچه های مصرفی در تولید انواع لباس و پوشاک است که از نوع پارچه های تخت بافت به شمار آمده که از الیاف پلی استر ویسکوز تولید می گردد.
تار یا چله پارچه ترگال در واقع از الیافی به نام پلی استر ویسکوز بوده و پود آن را نخ فلامنت یا فیلامنت تشکیل می دهد که با عرض ۱۵۰ سانتی متر تهیه و تکمیل شده است.

نمره نخ تار پارچه ترگال که یکی از مهم ترین مشخصه های هر پارچه به شمار می آید، ۲/۳۰ است و این نمره نخ را در بازار پارچه با نام سی دولا می شناسند.

در کارخانجات تولیدی پارچه ترگال، شاهد دو گرماژ متفاوت از این پارچه بوده ایم و به همین سبب فروشندگان پارچه ترگال این پارچه را در دو آلبوم ذیل به فروش می رسانند:

  • پارچه ترگال ساده با گرماژ ۲۴۰ گرم
  • پارچه ترگال کجراه با گرماژ ۲۸۰ گرم

اصلی ترین تفاوت این دو آلبوم پارچه ترگال، در گرماژ یا وزن آن ها بوده که مربوط به تراکم بافت و ضخامت پارچه می گردد.
پارچه ترگال ساده، بافتی ساده و مربعی داشته و پارچه ترگال کجراه همانطور که از نامش پیداست، بافتی کجراه دارد و از طرفی دارای ضخامت بیشتری بوده و زیر دست قوی تری را شامل می گردد.
پارچه های ترگال دارای خصوصیات خوب ذیل بوده اند:

  • تل نشدن
  • ثبات در رنگ
  • ثبات کششی و سایشی
  • استقامت بالا
  • تراکم بافت زیاد و استاندارد
  • آهار مناسب و مقاوم در برابر پارگی
  • عدم جذب مایعات

به طور کلی از مصارف پارچه های ترگال می توان موارد زیر را به عنوان بخشی از این مصارف نام برد:

  1. لباس ها و منسوجات بیمارستانی
  2. لباس های کار در حوزه های مختلف جوشکاری، پالایشگاه ها، پمپ بنزین ها، کارگاه ها، اداره جات و غیره
  3. مانتو زنانه
  4. انواع روپوش فرم مدارس دخترانه و پسرانه
  5. تولید ملحفه

با توجه به اهمیتی که انتخاب پارچه در مصارف بیمارستانی داشته، آیا می دانید که چرا از پارچه ترگال در مصارف بیمارستانی استفاده می کنند؟

چرا از پارچه ترگال در مصارف بیمارستانی استفاده می کنند؟

یکی از پارچه هایی که توسط کارگاه ها و دوزندگان انواع البسه و منسوجات بیمارستانی به کار می رود و خیلی هم انتخاب خوبی بوده، پارچه ترگال است.
پارچه ترگال بیمارستانی امروزه به شکل عمده در کارخانجات اصفهان با بالاترین کیفیت به شل آبژاول و قابل شستشو و استفاده چندین باره تولید می گردد.
این ویژگی پارچه ترگال می توانند سبب شود تا این پارچه جهت مصارف ذیل، مناسب ترین گزینه تلقی گردد:

  • روپوش پزشکان و پرستاران
  • لباس فرم بیماران (به طور خاص برای بیمارستان های خصوصی که بودجه مناسبی دارند)
  • ملحفه بیمارستانی
  • البسه اتاق عمل

الزام رعایت بهداشت و جلوگیری از ورود هر گونه آلودگی و میکروب به محیط های بیمارستانی سبب شده تا در مصارف فوق پارچه ای قابل شستشو مانند پارچه ترگال بیمارستانی استفاده شود.
پارچه ترگال بیمارستانی از ثبات در رنگ و کیفیت بافت برخوردار بوده، مایعات را جذب نمی کند، مقاوم در برابر پارگی بوده و تنوع رنگی خوبی را هم دارا هست.
تمامی این موارد را اگر کنار هم بگذاریم، بدون شک یکی از مصرفی ترین پارچه های موجود در مصارف بیمارستانی، همین پارچه ترگال است که در طیف رنگی ذیل فروش خوبی دارد:

  1. پارچه ترگال سبز بیمارستانی
  2. پارچه ترگال سفید بیمارستانی

پارچه ترگال سفید بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ گرم در تهیه انواع روپوش فرم پزشکان و پرستاران مورد استفاده قرار می گیرد.
در ادامه با پارچه ترگال سبز بیمارستانی و مورد مصرفی مهم آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پارچه ترگال سبز بیمارستانی

پارچه ترگال سبز بیمارستانی مخصوص البسه اتاق عمل

پارچه ترگال سبز بیمارستانی پارچه ی بیمارستانی مشهور به پارچه سبز اتاق عملی است که با توجه به سیاست تمامی بیمارستان ها و ویژگی مهمی که رنگ سبز در اتاق های جراحی داشته، مورد استفاده قرار می گیرد.
در کارگاه های تولیدی لباس های بیمارستانی؛ پارچه ترگال سبز بیمارستانی آبژاول و قابل شستشو را برای تهیه انواع روپوش جراحان، ماسک های قابل شستشو و کلاه های مخصوص جراحان هنگام عمل جراحی، استفاده می نمایند.
این پارچه هم با عرض یک و نیم متر و در متراژهای سفارشی موجود است و می تواند از کیفیت های گوناگونی برخوردار بوده باشد.
طبیعی است که اغلب خریداران پارچه ترگال سبز بیمارستانی به دنبال خرید این پارچه با کیفیت درجه یک هستند تا تولیدات مرغوب تر داشته و توانایی بالاتر بردن قدرت فروش را به بازارهای رقابتی، القا نمایند.

پارچه ترگال سبز بیمارستانی

پارچه ترگال بیمارستانی برای ماسک

همانطور که متوجه شدید یکی از مصارف پارچه ترگال بیمارستانی می تواند برای تهیه انواع ماسک باشد.
ماسک تجهیزی بهداشتی و مهم در بیمارستان ها بوده که می تواند کادر درمان و پزشکان را از ابتلا به انواع ویروس ها و بیماری هایی که بیماران و مراجعه کنندگان به آن مبتلا بوده، مصون نگه داشته باشد.
اگر چه پارچه ترگال برای ماسک، تنها پارچه مصرفی در این زمینه نبوده، اما می توان روی آن جهت تولید انواع ماسک های قابل شستشو و بهداشتی، حساب ویژه ای باز کرد.
در بسیاری از شرایط بحرانی مانند شیوع گسترده و پاندمی انواع ویروس ها مانند ویروس کرونا که اخیرا تمامی جهان با آن دست و پنجه نرم کرده اند، تولید هر چه بیشتر ماسک از اوجب واجبات است.
تولید ماسک با توجه به نیاز بازار، نیاز پارچه ای بیشتری را می طلبد که ممکن است در شرایط بحرانی، واسطه ها، افراد سودجو و دلالان پارچه، کمی بی انصافی کرده و پارچه برای ماسک حتی به راحتی قابل دسترسی نباشد.
پارچه ترگال برای ماسک های قابل شستشو می تواند گزینه مناسبی باشد، اما ممکن است خرید آن در شرایطی که ذکر شد، تولید کنندگان ماسک را با چالش های مواجهه گرداند.
تنها راهکار خرید پارچه ترگال برای ماسک با قیمت خوب و کیفیت درجه یک، خرید از نمایندگی ها و مراکز فروش مستقیم می باشد.

لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی تولید جدید

شایان ذکر است که لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی تولید جدید تنها در نمایندگی ها و مراکز فروشی ارائه می گردد که مستقیما با کارخانجات تولیدی پارچه ترگال ارتباط داشته و تمامی واسطه های حذف کرده اند.
به طور کلی قیمت پارچه ترگال بیمارستانی بر اساس فاکتورهای ذیل در کارخانجات تعیین می گردد:

  1. گرماژ پارچه
  2. رنگ پارچه
  3. کیفیت پارچه
به طور مثال پارچه ترگال بیمارستانی سفید به سبب میزان تقاضای بیشتر نسبت به سایر رنگبندی ها، قیمت بیشتری داشته و این موضوع را می تواند پیرامون کیفیت درجه یک و درجه دو پارچه ترگال بیمارستانی نیز عنوان داشت.
اما آیا مراکز پخش مستقیم پارچه های ترگال بیمارستانی را می شناسید که قیمت درب کارخانه را عرضه می دارند؟

پخش مستقیم پارچه ترگال بیمارستانی از درب کارخانه

خوشبختانه مجموعه شرکت های زنجیره ای پارچه بیمارستانی توسط سایت های معتبر خود، توانسته به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش مستقیم پارچه ترگال بیمارستانی از درب کارخانه به شمار آمده باشد.
با پخش مستقیم پارچه ترگال بیمارستانی گرماژ ۲۴۰ و گرماژ ۲۸۰ گرمی در رنگبندی های سبز و سفید و غیره، این خریداران هستند که می توانند خرید با قیمت منصفانه و کاملا اقتصادی تر را تجربه کنند.

با خرید اینترنتی انواع پارچه ترگال بیمارستانی مرغوب از طریق این مجموعه، مشتری دائم و همیشگی شده و این شرکت را به دوستان خود معرفی کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی از درب کارخانه

خرید پارچه ترگال بیمارستانی به شکل مستقیم و اینترنتی از درب معتبرترین کارخانجات تولیدی پارچه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار