فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / خرید رول پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

خرید رول پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت به صورت رولی جهت مصارف گوناگون بیمارستانی را همین حالا در حجم و تناژ بالا، بی واسطه به شکل آنلاین انجام دهید.
پارچه هایی که برای مصارف گوناگون بیمارستانی استفاده می شوند، یا یکبار مصرف بوده و یا اینکه قابل شست و شو با مواد ضد عفونی کننده و آبژاول می باشند.
بدون شک یکی از مصرفی ترین پارچه های بیمارستانی، پارچه اسپان باند است که در حال حاضر کارخانجات گوناگونی توانسته قیمت ارزان و کیفیت خوبی را از این پارچه روانه بازارهای فروش پارچه نمایند.
اما اینکه چطور امکان آن هست تا در کمترین روز کاری و بدون هیچ واسطه ای بتوان خرید عمده و در تناژ بالا از این پارچه را انجام داد، یکی از دغدغه های اصلی مشتریان است.

مشتریان خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی به صورت عمده، کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی هستند که توصیه می کنیم تا پایان این مطلب، همراه ما بوده تا خریدی مطمئن در انتظارشان باشد.

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

کارخانه های تولید کننده پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند یا همان پارچه یکبار مصرف، پارچه ای تولید شده از الیاف پرس است. در واقع این پارچه تار و پودی نداشته و در دسته منسوجات بی بافت قرار می گیرد.
به همین خاطر است که بازاریان یا عامه در بازار فروش پارچه، پارچه اسپان باند را با نام پارچه نبافته، پارچه بی بافت و پارچه لایه سوزنی نیز می شناسند.
امروزه کارخانجاتی در داخل کشور ما به تهیه و تکمیل انواع پارچه یکبار مصرف اسپان باند مشغول بوده که بزرگترین و مهم ترین آنها در شهرهایی مانند اصفهان، تهران، مشهد و یزد، فعالیت چشمگیری داشته اند.
در این کارخانجات بکارگیری کیفیت خوب از گرانولی با نام PP یا همان پلی پروپیلن و به خصوص دستگاه های مدرن و پیشرفته در تولید پارچه های اسپان باند، سبب شده تا کیفیتی درجه یک از این پارچه روانه بازار پارچه گردد.
به عنوان نمونه دو کارخانه نام آشنا و محبوب در میان مشتریان که توانسته امتحان خود را به خوبی پس دهند، عبارتند از:

  1. کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه
  2. کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت امیر

بافتینه یکی از برندهای پرفروش در حوزه انواع پارچه یکبار مصرف اسپان باند است که منسوجات خود را در دسته بندی های ذیل عرضه می کند:

  • پارچه اسپان باند تک لایه یا S
  • پارچه اسپان باند دو لایه یا SS
  • پارچه اسپان باند سه لایه یا SSS

شایان ذکر است که در این میان، پارچه اسپان باند سه لایه بافتینه، از دوام و ضخامت بیشتری برخوردار بوده و با نام پارچه اسپان باند اس ام اس شده یا پارچه اسپان باند SMS نیز مشهور می باشد.
لایه میانی این پارچه از ملت بلون بوده که مانند پارچه اسپان باند، بی بافت است و می تواند منجر به عدم ورود انواع باکتری ها و میکروب ها به داخل پارچه شده باشد.
پارچه های اسپان باند تولیدی این کارخانجات می تواند در بسیاری از صنایع مانند صنعت بسته بندی و کاور، کشاورزی و غیره از کاربردهای گوناگونی برخوردار باشند.
اما به جرئت می توان ادعا کرد که در حوزه پزشکی و بهداشتی، پارچه اسپان باند پزشکی، بیشترین استفاده و کارایی را دارا بوده هست.
در حال حاضر از اصلی ترین مخاطبین خرید پارچه اسپان باند در بازار، کارگاه ها و واحدهای تولیدی انواع البسه و منسوجات پزشکی و بهداشتی هستند.
اگر چه پارچه اسپان باند با قیمت تمام شده خیلی ارزان تولید و به عرضه رسیده، اما برخی از عوامل در بازار سبب می گردند تا نگرانی خرید عمده و در تناژ بالای این پارچه برای کارگاه های تولیدی وجود داشته باشد.
در ادامه کمی بیشتر با انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی و مصارف آن و در نتیجه چگونگی خرید بی دغدغه این پارچه، صحبت و بحث خواهیم کرد.

پارچه اسپان باند بیمارستانی چه مشخصاتی دارد؟

در خطوط فوق گفته شد که پارچه اسپان باند در صنایع گوناگون کاربرد دارد. در میان تمامی صنایع موجود، صنعت پزشکی و بهداشتی در کشور، بیشترین سهم خرید پارچه اسپان باند در بازار این پارچه را به خود اختصاص داده است.
شایان ذکر است که پارچه های اسپان باند تولیدی در کارخانجات، با یک سری ویژگی های خاص و منحصربفرد برای مصارف بیمارستانی تولید و به عرضه می رسند.

به عنوان مثال، پارچه های اسپان باند به طور کلی در گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرم تولید می شوند، اما برای مصارف پزشکی و بیمارستانی، گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرم از این پارچه طاقه بندی شده و به عرضه می رسند.
از دیگر موارد می توان به رنگ پارچه اسپان باند بیمارستانی اشاره کرد که معمولا در طیف رنگی مورد علاقه مراکز درمانی عرضه می شود.
رنگبندی های آبی، سفید، صورتی و سبز از پارچه اسپان باند بیمارستانی، بیشترین نرخ فروش را برای مصارف پزشکی و بهداشتی در مراکز درمانی و بیمارستان ها داشته اند.
به طور کلی یک پارچه اسپان باند بیمارستانی با مشخصات و ویژگی های ذیل تولید شده و مورد استفاده کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی قرار می گیرد:

  1. این پارچه آنتی باکتریال است.
  2. به صورت آنتی یو وی و ضد اشعه خورشید تولید می گردد.
  3. دارای نرمی زیر دست با کشسانی خوب می باشد.
  4. به هیچ وجه رنگ پس نمی دهد.
  5. قابلیت چاپ انواع طرح های گوناگون روی پارچه های اسپان باند وجود داشته است.

این ویژگی ها سبب می گردند تا پارچه یکبار مصرف اسپان باند بتواند به سبب مسائل بهداشتی و حتی مسائل اقتصادی برای بیمارستان ها، از بیشترین مصارف برخوردار گردد.
آیا می دانید که چه مصارفی از پارچه اسپان باند بیمارستانی می نمایند؟

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

چه مصارفی از پارچه اسپان باند در بیمارستان ها می شود؟

همانطور که متوجه شدید، پارچه های یکبار مصرف اسپان باند، توانسته با دارا بودن ویژگی های خاص تولیدی، پارچه ای مناسب در تولیدات بیمارستان ها هم تلقی بگردند.
اسپان باندهای نبافته و بی بافت، می توانند در تولید هر یک از مصارف ذیل، مورد استفاده قرار گیرند:

  • لباس بیماران
  • البسه اتاق جراحی مانند گان و شان، کلاه و ماسک، کاور کفش و …
  • انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی
  • ساک وسایل در اتاق بیماران

از پارچه های اسپان باند بیمارستانی با گرماژ مشخص، در تولید لباس بیمارانی استفاده می شود که غالبا طی مدت دو روز یا همان ۴۸ ساعت بستری بوده و پس از آن ترخیص می گردند.
در واقع در برخی از بخش های بیمارستانی مانند بخش رادیولوژی و ام آر آی، مراجعه کنندگان یا بیماران را با البسه خاصی مورد تصویر برداری قرار می دهند تا رعایت بهداشت در این بخش ها انجام شده باشد.
مورد بعدی، تهیه انواع گان و شان مخصوص اتاق عمل است. گان، روپوش مخصوص جراحان، متخصصان بیهوشی و پرستاران در اتاق عمل بوده و شان آن روپوشی است که فردی که مورد عمل جراحی قرار می گیرد، بایستی به تن داشته باشد.
در برخی از موارد، گان بیمارستانی را از پارچه هایی تهیه می کنند که نیاز به شست و شو و ضد عفونی کردن با دستگاه اتوکلاو دارند.
اما در بیشتر مواقع، گان مخصوص جراحان در اتاق عمل، از پارچه یکبار مصرف اسپان باند تولید شده که می تواند از نظر اقتصادی برای بیمارستان ها، مقرون به صرفه تر هم بوده باشد.
پارچه اسپان باند برای ماسک هم از دیگر موارد ارزشمند استفاده از پارچه اسپان باند بوده که در عرض و گرماژهای خاص توسط واحدهای تولیدی ماسک، بکار گرفته می شود.
در یک جمع بندی کلی می توان گفت که استفاده از پارچه اسپان باند پزشکی در تولید هر یک از مصارف فوق، دو مشخصه ی کلیدی خوب و قابل اهمیت را برای مراکز درمانی و بیمارستان ها داشته است:

  1. مورد اول اینکه، با توجه به رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی در بیمارستان ها، پارچه های اسپان باند می توانند گزینه بسیار مناسبی در بخش های گوناگون بوده باشند.
  2. مورد دوم هم که کاملا واضح و مبرهن است، بحث اقتصادی استفاده از این پارچه هاست. چرا که البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی دیگر نیازی به هزینه ی اضافی برای مصرف آب، استفاده از دستگاه اتوکلاو و یا خرید مواد ضد عفونی کننده را نداشته اند.

در واقع این طور می توان گفت که جدای از مسائل بهداشتی، قیمت ارزان پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، توجیه اقتصادی بسیار خوبی را برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها دارا بوده اند.

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

آیا پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان بی کیفیت است؟

برخی از خریداران پارچه اسپان باند بیمارستانی تصور می کنند که وقتی حرف از قیمت ارزان این پارچه می گردد، ممکن است کیفیت آن نیز پایین باشد!
این تصور به طور کلی اشتباه است، اما نمی تواند اجتناب ناپذیر باشد؛ چرا که امروزه هستند کارخانجاتی که کیفیت پایین از این پارچه را تولید کرده و با قیمت ارزان تری ارائه می کنند تا شاید مشتریانی بیشتر، بدست بیاورند.
اما باید گفت که پارچه اسپان باند بیمارستانی با مواد اولیه ی کاملا ارزان قیمت در کارخانجات، تهیه و تکمیل شده و به همین سبب با قیمت خیلی پایینی در بازار مورد معامله قرار می گیرد.
اما مقصود این نیست که حتما پارچه اسپان باند بیمارستان ارزانی که عرضه شده، کیفیت پایینی داشته است!
اگر چه دو درجه کیفی از انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار موجود بوده و هر یک قیمت متفاوت داشته اند، اما درصد بالایی از خریداران به دنبال کیفیت متناسب با قیمت از این پارچه هستند.
با توجه به اینکه پارچه های اسپان باند بیمارستانی توسط مشتریان در حجم و تناژ بالا خریداری می شوند، خرید با قیمت ارزان و کیفیت درجه یک، اهمیت جدی برای مشتریان دارد.
آیا می دانید که باتوجه به حضور دلالان پارچه در بازار فروش پارچه های بیمارستانی، از کجا و چگونه امکان خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان با بهترین کیفیت وجود داشته است؟
آیا می توان روی خرید اینترنتی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، حساب باز کرد؟

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

از کجا پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان بخریم؟

تا اینجا متوجه شدید که مقصود از پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت، کیفیت پایین آن نبوده، بلکه مقصود آن است که این پارچه کیفیت و قیمت متناسب با همی را دارا می باشد.
اما متأسفانه برخی از عوامل مانند حضور واسطه ها و دلالان بازار پارچه، سبب شده تا قیمت و کیفیت واقعی از انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی به دست مشتریان نرسد.
خصوصا در شرایطی که نیاز بازار به پارچه یکبار مصرف پزشکی و بهداشتی زیاد بوده، مانند این روزها که بیماری منحوسی مانند کرونا در جهان فراگیر شده، شاهد برخی سودجویی ها توسط عرضه کنندگان ناشناخته بوده ایم.
این عرضه کنندگان تا بستر را مناسب دیده، یا پارچه های بی کیفیت را عرضه می کنند، یا اینکه گران می فروشند تا از این طریق پول خوبی را به جیب زده باشند.
آیا می دانید که در شرایط این چنینی، چگونه می توان پارچه اسپان باند بیمارستانی را با پایین ترین نرخ قیمت ممکن خریداری کرد؟
در حال حاضر شما خریداران دو راهکار کلی برای خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار دارید:

  1. مراجعه حضوری به فروشگاه ها یا مراکز فروش عمده پارچه اسپان باند در بازار هر شهر
  2. عدم نیاز به مراجعه حضوری و خرید نیاز پارچه ای به صورت اینترنتی از طریق سایت های فروش

بی تردید مناسب بودن بستر خرید آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی می تواند خریداران را به سمت و سویی سوق دهد که خریدی ارزان و با تضمین در کیفیت داشته باشند.

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

سفارش خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی به صورت رول

هم اکنون این فرصت برای تمامی متقاضیان خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی عمده با کیفیت خوب و قیمت ارزان فراهم شده تا خریدی متفاوت تر را تجربه کنند.
خرید متفاوت انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی می تواند خریدی مستقیما از درب کارخانجات تولیدی و بدون هیچ واسطه ای رقم زده شده باشد.
باید گفت که این مجموعه با هدف دسترسی آسان و ارزان تمامی مشتریان به بهترین کیفیت و قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی، امکان خرید اینترنتی و از درب کارخانجات معتبر را از طریق این سایت فراهم آورده است.
پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی عرضه شده، به صورت رولی و با طیف رنگی مخصوص مراکز درمانی با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرمی، آماده ثبت سفارش خرید هستند.

خریدارانی که نمی دانند از طریق کدام سایت های فروش اینترنتی، خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان و کیفیت تضمین شده را تجربه کنند، می توانند برای یکبار هم که شده این مجموعه را برای خرید خود انتخاب کرده باشند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4 (3 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند 1400

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در نمایندگی آنلاین

قیمت و خرید اسپان باند بدون واسطه از تولید کنندگان کیلویی ۸۰۰۰۰ تومان در گرماژ …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار