فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت عمده پارچه اسپان باند در نمایندگی

قیمت عمده پارچه اسپان باند در نمایندگی

قیمت عمده پارچه اسپان باند در نمایندگی های فروش، کمتر از قیمت پارچه اسپان باند عمده در مراکز فروش واسطه است. آیا اصلاً می دانید پارچه اسپان باند چه نوع پارچه ای است؟ به نظر شما، کم بودن قیمت پارچه اسپان باند در بازار به دلیل کم کیفیت بودن آن می باشد؟ مشخصاتی که از روی آن می توانید به شناخت پارچه اسپان باند پی ببرید چه می باشد؟
هر زمانی از پارچه و منسوجات صحبت می شود، بی شک ذهن عموم مردم به سمت پارچه هایی با بافت مشخص و تار و پود می رود.
اما در خصوص این نوع پارچه، این تفکر کاملاً اشتباه است. زیرا پارچه های اسپان باند در زمره پارچه های بی بافت قرار گرفته و تار و پود تشکیل دهنده آن ها نیست که در یکی از بخش های زیر، مفصلاً راجع به آن صحبت خواهیم کرد.
اما بد نیست بدانید که بازار فروش پارچه اسپان باند نه تنها در ایران، بلکه در بازار جهانی بسیار داغ بوده و به دلایل داشتن مشخصات منحصر به فرد، متقاضی برای آن در حوزه های مختلف زیاد است.
این مسئله نشان می دهد که گستره کاربرد پارچه اسپان باند در مقایسه با دیگر پارچه ها و منسوجات موجود در بازار نامحدود می باشد.

پارچه اسپان باند چه نوع پارچه ای است؟

پارچه اسپان باند، نوعی پارچه سوزنی و بدون بافت است. یعنی چه؟
یعنی بر خلاف منسوجاتی همچون پارچه نخی، پارچه فاستونی، پارچه تترون، پارچه ترگال و …، از تار و پود تشکیل نشده و سیستم بافت بر روی آن اجرا نگردیده است. این پارچه به شیوه های مختلفی تولید می شود که تحت فشار و حرارت بالاست.
پروسه تولید پارچه اسپان باند به صورت مختصر عبارت است از:

  1. ورود مواد اولیه به دستگاه اکسترودر
  2. ذوب مواد اولیه
  3. خروج مواد مذاب به صورت الیاف باریک از سوزن های مجموعه به سبب فشار وارده از طرف اکسترودر
  4. خنک شدن الیاف باریک به وجود آمده از مواد مذاب اولیه
  5. کش آمدن الیاف باریک بعد از خنک شدن توسط دستگاه مخصوص
  6. انتقال پارچه اسپان باند تولید شده به بخش تکمیل و رنگرزی
  7. بررسی پارچه توسط بازرسین خبره
  8. طاقه پیچی و رول شدن پارچه توسط دستگاه های مخصوص
  9. و نهایتاً عرضه پارچه اسپان باند آماده شده در بازار فروش پارچه

پارچه اسپان باند از نظر طرح دارای دو نوع کلی است:

  • پارچه اسپان باند طرح دار
  • پارچه اسپان باند ساده

که هر کدام موارد مصرفی متفاوتی داشته و گستره کاربرد نامحدودی دارند.
توجه داشته باشید که مواد اولیه پارچه اسپان باند ممکن است الیاف پنبه خالص یا پلی استر خالص باشد و یا ترکیبی از این دو که اکثر مراکز تولیدی، ۶۵% پنبه و ۳۵% پلی استر یا برعکس را در پارچه های تولیدی شان استفاده می کنند.

جالب است بدانید که پارچه اسپان باند جزو آن دسته از پارچه هایی است که امکان سفارشی سازی آن وجود دارد. مثلاً مصرف کننده ای اگر به پارچه اسپان باند ۸۰% پنبه ای احتیاج داشته باشد، امکان این را دارد تا محصول مورد نظرش را به صورت ۸۰% پنبه ۲۰% پلی استر سفارش دهد.

قیمت عمده پارچه اسپان باند

موارد مصرفی پارچه یکبار مصرف اسپان باند

همانطور که بارها و بارها راجع به موارد مصرفی پارچه اسپان باند صحبت شده، می دانید و مستحضر هستید که این پارچه گستره مصرف و کاربرد نامحدودی دارد. به طوری که طبق آمار های گرفته شده از بازار جهانی، چیزی بیش از ۴۰ درصد پارچه های موجود را پارچه های اسپان باند در انواع و اقسام مختلف تشکیل داده اند.
بله درست است. پارچه اسپان باند دارای گونه های مختلفی است و هر یک به خاطر گرماژ (وزن در هر یک متر مربع)، طرح، رنگ، کیفیت، نوع مواد اولیه و …، موارد استفاده متفاوتی داشته اند.

  1. پارچه اسپان باند بیمارستانی
  2. پارچه اسپان باند نظافتی
  3. پارچه اسپان باند استرج
  4. پارچه اسپان باند صنعتی
  5. پارچه اسپان باند تبلیغاتی

هر یک از موارد بالا، انواع پارچه اسپان باند هستند که با توجه به اسم هر یک، می توانید حدس هایی در خصوص موارد مصرف آن ها بزنید. مثلاً پارچه اسپان باند بیمارستانی که یکی از پرفروش ترین و پرمصرف ترین پارچه های اسپان باند بازار می باشد، چون یکبار مصرف بوده، در زمینه های گوناگون از قبیل موارد زیر کاربرد داشته است:

  • تولید ماسک های پزشکی
  • تولید پوشاک برای بیماران
  • تهیه پوشاک برای پرستاران و کادر درمانی
  • تهیه روپوش پزشکان
  • تولید تجهیزات اتاق عمل
  • تولید روتختی و ملحفه های بهداشتی یکبار مصرف
  • تهیه دستمال ها و پد های ضدعفونی کننده و تنظیف و …
  • از دیگر موارد مصرف پارچه اسپان باند می توان به موارد زیر هم اشاره مختصری نمود:
  • صنایع بسته بندی مواد غذایی
  • تولید بگ های تبلیغاتی
  • صافی دستگاه های صنعتی مانند فیلتر دستگاه های کارخانه نوشابه سازی
  • صنعت راه و ساختمان
  • دکوراسیون و تولید دیوار های کاذب
  • صنعت خودرو سازی
  • مصارف کشاورزی، دامداری و مرغداری و غیره

آیا شما از پارچه اسپان باند، موارد استفاده دیگری سراغ دارید؟ آیا می دانید جز اینها، پارچه اسپان باند در چه زمینه های دیگری به کار گرفته می شود؟

آیا پارچه اسپان باند ارزان و بی کیفیت می باشد؟

پارچه اسپان باند شاید پروسه تولید پیچیده و متفاوتی نسبت دیگر گونه منسوجات داشته باشد، اما جالب است بدانید که قیمت خرید و فروش آن در بازار پارچه به نسبت ارزان تر می باشد.
خیلی ها فکر می کنند که این ارزان قیمت بودن پارچه اسپان باند، نشان از بی کیفیتی آن است. در صورتیکه اینطور نیست و بیشترین دلیل بازار فروش داغ آن همین مقرون به صرفه بودن آن می باشد.
البته نمی توان منکر این قضیه شد که در بازار فروش پارچه، قیمت تا حدودی نشان دهنده سطح کیفیت است و وقتی کیفیت پارچه ای بالا باشد، قیمت فروش آن در بازار به نسبت بالاتر از زمانی خواهد بود که پارچه اسپان باند از کیفیت کمتری برخوردار است.
شاید با خود فکر کنید که کیفیت پارچه اسپان باند وابسته به چه پارامتر هایی است؟ در پاسخ باید به موارد زیر اشاره نمود:

  1. نوع مواد اولیه کاربردی در خط تولید
  2. کیفیت دستگاه های تولیدی
  3. پیشرفته بودن یا نبودن دستگاه ها
  4. میزان آگاهی و بلدیت پرسنل فعال
  5. نوع بسته بندی پارچه در هنگام عرضه

به بیان ساده تر، پارچه اسپان باندی با کیفیت است که از خصوصیات زیر برخوردار باشد:

  • در برابر کشش و سایش مقاومت بالایی داشته باشد.
  • زیر دست لطیف و نرمی داشته باشد.
  • از الیاف ضد حساسیت تهیه شده باشد تا سبب ایجاد حساسیت پوستی نشود.
  • ضد آب ژاول باشد و اگر از نوع یکبار مصرف نیست، طی شستشوی های مکرر رنگ آن تغییر نکند.
  • دارای گرماژ و وزن مناسبی باشد.

از دیگر مشخصات و ویژگی هایی از این قبیل. بد نیست قبل از خرید پارچه اسپان باند، نمونه ای را به عنوان تست خریداری کرده و میزان نرمی و لطافت، ضد آب ژاول بودن یا نبودن، مقاومت آن و … را بسنجید و نهایتاً اقدام به خرید جزئی و یا عمده آن کنید.

قیمت عمده پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند بیمارستانی چه مشخصاتی دارد؟

در بخش های گذشته از پارچه اسپان باند بیمارستانی به صورت مختصر صحبت شد. اما این بخش به این پارچه اختصاص پیدا کرده است.
افراد با مطالعه این بخش می توانند با خیال راحت تری خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی را انجام دهند.
این پارچه ها به خاطر نداشتن بافت، به پارچه بی بافت هم مشهور هستند و یا حتی در بازار فروش از آن ها با عنوان پارچه نبافته یاد می شود.

پارچه های اسپان باند موجود در بازار، گرماژی بین ۲۰ تا ۱۱۰ گرم را دارا هستند که به صورت مضرب ۵ بالا می روند. در میان این گرماژ های مختلف از پارچه اسپان باند، گرماژ هایی بین ۳۰ تا ۶۰ گرم مختص پارچه های اسپان باند بیمارستانی است.
همانند دیگر منسوجات، عرض های مختلفی از پارچه اسپان باند روانه بازار فروش می شود. اما بد نیست بدانید که رایج ترین عرض های پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار فروش برابر است با:

  • ۱۰۰ سانتی متر
  • ۱۲۰ سانتی متر
  • ۱۶۰ سانتی متر

این پارچه که در دوخت شان و گان، لباس بیمار، لباس خدمه و پرستاران، کاور کفش و کلاه اتاق عمل، زیر انداز های بهداشتی و … کاربرد دارد، در رنگ های زیر قابل سفارش است:

  1. آبی کمرنگ
  2. سبز پسته ای
  3. سبز کمرنگ
  4. لیمویی
  5. سفید
  6. صورتی
  7. گلبهی و …

یکی از ویژگی ها و مشخصات پارچه اسپان باند بیمارستانی، رنگ های شاد و متنوع آن است که اکثراً با مراجعه به بیمارستان ها و درمانگاه ها با تنوع رنگی آن آشنا شده اید.
البته پارچه اسپان باند که در چند نوع تک لایه و چند لایه به بازار فروش عرضه می گردد، ممکن است مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد تری هم داشته باشد. مانند:

  • آب دوست یا آب گریز بودن
  • ضد اشعه یو وی بودن
  • آنتی باکتریال بودن

و مواردی از این قبیل که وجود یا عدم وجود هر یک از این ویژگی ها در پارچه اسپان باند، تاثیر مستقیمی بر قیمت آن در بازار فروش خواهد داشت. به عنوان مثال، پارچه اسپان باندی با ویژگی آنتی یو وی بودن، گران قیمت تر از پارچه اسپان باند ساده ای است که این ویژگی را ندارد.

قیمت عمده پارچه اسپان باند

قیمت عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی

اسپان باند های بیمارستانی را اکثراً بیمارستان ها و مراکز درمانی به صورت عمده خریداری کرده تا هم هزینه نهایی برایشان مقرون به صرفه تمام شود و هم بتوانند نیاز طولانی مدت خود را با خرید عمده این نوع پارچه تامین نمایند.
اما مسئله این است. از کجا پارچه اسپان باند بیمارستانی با قیمت عمده و کیفیتی عالی قابل خریداری می باشد؟

درب کارخانه: یکی از روش های معمولی که بیمارستان ها و مراکز درمانی برای خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی پیش می گیرند، خرید از درب کارخانه است. در این روش، بهتر از دیگر روش ها می توان از کیفیت محصول اطمینان پیدا کرد. اما در مقابل، هزینه و زمان زیادی صرف خواهد شد تا مستقیماً بتوان به کارخانه تولیدی دسترسی پیدا کرد.

نمایندگی های فروش: کارخانه های بزرگ تولید کننده اسپان باند، به خاطر بالا بودن تقاضا برای خرید این پارچه و همچنین راحتی حال مشتریان، در سطح کشور و در شهر های بزرگ، نمایندگی هایی را تاسیس کرده اند. خرید از نمایندگی ها کار آسانی است زیرا این امکان را به خریدار می دهد تا با قیمت عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی، نیاز خود را پاسخ دهد.

سایت های فروشنده: یکی از جدیدترین روش های خرید فروش پارچه، سایت های فروشنده ای هستند که به تازگی روی کار آمده اند. در میان آن ها دو نوع سایت وجود دارد. یکی سایت خود تولیدی و دیگری سایت زیر نظر عاملان فروش تولیدی. اگر بتوانید برای خرید سایت اصلی تولیدی را بیابید، خرید مطمئن تر و راحت تری را پیش خواهید برد.

این بود رایج ترین روش های خرید پارچه اسپان باند به صورت عمده. برای خرید خرد و جزئی، بی دردسر ترین روش همان مراجعه به مغازه های فروش پارچه در سطح کشور می باشد. این فروشندگان با تولیدی های متعددی همکاری داشته و تنوع محصولات شان قابل قبول است.

قیمت عمده پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند اصفهان در بازار آنلاین

در بخش گذشته مختصری پیرامون نمایندگی پارچه اسپان باند تولیدی های مختلف در بازار آنلاین صحبت شد. همانطور که می دانید، نمایندگی های اینترنتی دو دسته اند:

  1. نمایندگی های مستقیم و بی واسطه
  2. نمایندگی های غیر مستقیم و واسطه

تفاوت چندانی میان این دو نمایندگی نیست و هر دو یک محصول را به بازار عرضه می کنند. اما آن نمایندگی هایی که مستقیم و بی واسطه هستند، محصولاتشان را با قیمت کارخانه در اختیار مشتری قرار می دهند.
البته این مسئله طبیعی است که وقتی میان خریدار و فروشنده ای واسطه به میان می آید، قیمت محصول هم افزایش پیدا خواهد کرد.
به هر روی روش های خرید اینترنتی به خاطر مزیت ها و برتری هایی که نسبت به شیوه های خرید حضوری دارند، بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. برخی از این مزیت ها به شرح ذیل است:

  1. فراهم کردن امکان ثبت سفارش در تمامی ساعات شبانه روز
  2. صرفه جویی در وقت و زمان
  3. صرفه جویی در هزینه
  4. دسترسی به مشاورین فروش و دریافت مشاوره رایگان و …

حال شما که تا به امروز خرید را به صورت حضوری انجام می دادید، با وجود این مزیت و برتری ها تمایل ندارید به این شیوه پاسخگوی نیاز خود باشید؟
آیا می دانید کدام تولیدی ها از این روش، قیمت عمده پارچه اسپان باند را در اختیارتان قرار می دهند؟

بله درست است. تولیدی اسپان باند اصفهان، یکی بزرگترین تولیدی های اسپان باند در ایران است که شیوه های مختلف خرید را برای بیمارستان ها و دیگر صنایعی که مصرف کننده این پارچه هستند، ارائه داده است.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند + قیمت رقابتی

در نظر داریم تا خرید عمده پارچه اسپان باند به گونه ای باشد که مشتری، …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار