فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت عمده فروشی

پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت عمده فروشی

پارچه گان یکبار مصرف مخصوص دوخت انواع گان برای اتاق جراحی به عنوان یکی از مصرفی ترین پارچه های بیمارستانی، با قیمت عمده فروشی از طریق مرکز خرید اینترنتی پارچه های بیمارستانی امکان خرید دارد.
بازار عمده فروشی پارچه هایی که در مصارف بیمارستانی مورد استفاده کارگاه های تولیدی و دوخت انواع البسه و منسوجات قرار می گیرند، همواره بازار پررونق و پر از تبلیغات است.
اگر شما هم سری به بازارهای فروش پارچه زده باشید حتما دیده اید که در میان تمامی پارچه ها، پارچه های بیمارستانی از نرخ فروش بیشتری در تمامی ایام سال برخوردار هستند.
دلیلش هم معلوم است، چون ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستانی همیشه به یک سری البسه و منسوجات احتیاج داشته و خب در وهله اول این کارخانجات تولیدی پارچه بیمارستانی هستند که بایستی مقدمات این تولیدات، که همان تولید و عرضه انواع پارچه بیمارستانی در کیفیت و قیمت خوب با رنگبندی متنوع است را فراهم آورند.
از پارچه هایی که می تواند از منظز مسائل بهداشتی، گزینه خوبی برای بسیاری از مصارف بیمارستانی باشد، پارچه یکبار مصرف است.

در ادامه ضمن آشنایی بیشتر با انواع پارچه یکبار مصرف، شما را با خرید پرفروش ترین نوع این پارچه با قیمتی ارزان و کیفیتی درجه یک از بازارهای عمده فروشی پارچه، آشنا خواهیم نمود.

پارچه گان یکبار مصرف

پارچه یکبار مصرف را بیشتر بشناسید

پارچه یکبار مصرف نوعی پارچه ی بی بافت یا نبافته است که در کارخانجات تولیدی پارچه، با استفاده از ماشین آلات و دستگاه های مخصوص تولید پارچه یکبار مصرف، تولید و به عرضه می رسد.
این پارچه چون تار و پودی ندارد، در دسته منسوجات بی بافت کارخانجات تولیدی قرار می گیرد و در ایران با مشخصات ذیل تولید می شود:

  • عرض پارچه یکبار مصرف تولیدی: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر
  • گرماژ تولیدی پارچه یکبار مصرف: ۸ الی ۴۰۰ گرم
  • عرضه شده به صورت رولی
  • دارای رنگبندی متنوع

پارچه های یکبار مصرف نبافته، دارای مشخصات منحصربفرد تولیدی توسط کارخانجات گوناگون هستند و این موضوع سبب کاربرد انواع پارچه یکبار مصرف در بسیاری از صنایع شده است.
در این صنایع لازم به ذکر است که پارچه یکبار مصرف با نام های پارچه اسپان باند، پارچه بی بافت و پارچه سوزنی نیز شهرت داشته و خرید و فروش می گردد.
در برخی از کارخانجات تولید کننده پارچه یکبار مصرف اسپان باند، این پارچه را به شکل آنتی باکتریال و با نرمی و لطافت خاصی تولید می کنند که می تواند برای مصارف پزشکی و بهداشتی گزینه مناسبی بوده باشد.
در دیگر کارخانه های تولید انواع پارچه اسپان باند، مشخصاتی چون آب گریز بودن یا آب دوست بودن، آنتی یو وی بودن، قابلیت چاپ انواع طرح ها روی پارچه و غیره را برای این پارچه در نظر می گیرند.
این موضوع سبب شده تا بسیاری از صنایع مانند کشاورزی، بسته بندی و کاور، تولید چرم مصنوعی، عمران و راهسازی و دیگر صنایع متفرفه، از پارچه یکبار مصرف اسپان باند استفاده به عمل بیاورند.
اما به جرئت می توان گفت که پارچه یکبار مصرف بیشترین استفاده و کاربرد را در تولیدات پزشکی و بهداشتی داشته و غالبا کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات پزشکی و بیمارستانی، خواهان خرید عمده پارچه یکبار مصرف می باشند.

پارچه گان یکبار مصرف

پارچه گان یکبار مصرف چیست؟

پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی یکی از مصرفی ترین نوع پارچه های یکبار مصرف اسپان باند پزشکی است که امروزه در بازارهای فروش پارچه، به عرضه می رسد.
پارچه گان یکبار مصرف نوعی پارچه در مصارف بیمارستانی است که برای تولید لباس جراحان، متخصصان بیهوشی و پرستاران در اتاق های عمل تولید و به عرضه می رسد.
این پارچه که به پارچه سبز اتاق عملی نیز مشهور است، به صورت استریل و آنتی باکتریال با رنگ سبز تولید شده و می تواند نرمی و لطافت خوبی را با خود به همراه داشته باشد.
شایان ذکر است که در برخی از کارگاه های تولیدی برای تولید گان پزشکی و اتاق عمل، از پارچه های ضد آبژاول که قابلیت شست و و شو و استریل شدن با دستگاه اتوکلاو بوده استفاده می کنند.
اما آن دسته از پارچه ها اگر چه قابلیت استفاده مجدد داشته، قیمت بیشتری را هم نسبت به پارچه گان یکبار مصرف دارا بوده اند.
به همین سبب است که در بسیاری از واحدهای تولید کننده گان پزشکی خصوصا برای بیمارستان های دولتی؛ از پارچه یکبار مصرف سبز پزشکی که ارزان قیمت تر بوده استفاده می نمایند.
خرید پارچه یکبار مصرف برای گان بیمارستانی، در حجم و تناژ بالا و به صورت عمده، با کمترین قیمت ممکن انجام می گیرد و می تواند تولیدات با قیمت تمام شده اقتصادی تر را به خصوص برای کارگاه های تازه تأسیس به همراه داشته باشد.
اما این تنها استفاده ی از پارچه یکبار مصرف در صنعت پزشکی و بیمارستانی نیست و امروزه شاهد تولید انواع البسه یکبار مصرف و سایر منسوجات مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی از انواع پارچه اسپان باند پزشکی بوده ایم.

مصارف پارچه یکبار مصرف در صنعت پزشکی

در ابتدا باید گفت که به طور کلی جهت مصارف بیمارستانی و پزشکی، پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی بایستی با به شکل آنتی باکتریال و با نرمی و لطافت خاص تولید و عرضه شده باشند.
نکته بعدی اینکه جهت مصارف پزشکی، غالبا از پارچه های یکبار مصرف آنتی باکتریال با عرض های ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۲۵ الی ۶۰ گرمی استفاده می کنند.
اگر چه کالیته رنگی پارچه یکبار مصرف متنوع است، اما برای بیمارستان ها، یک سری رنگ مورد علاقه بوده که همان طیف رنگی برای پارچه های یکبار مصرف قابل استفاده و فروش بیشتر است، مانند:

  • آبی
  • سبز
  • سفید
  • صورتی

از مصارف گوناگونی که پارچه های یکبار مصرف در تهیه و تولید منسوجات بیمارستانی داشته می توان این موارد را نام برد:

  1. لباس بیمار (مخصوص بیماران بزرگسالی که کمتر از دو روز در بخش بستری هستند)
  2. البسه مخصوص اتاق عمل مانند گان و شان بیمارستانی، کلاه و ماسک یکبار مصرف و کاور کفش
  3. رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی
  4. انواع دستمال مرطوب
  5. ساک وسایل مخصوص اتاق بیماران
  6. انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی مخصوص اتاق های بستری و بخش های رادیولوژی

این مصارف سبب شده تا در بسیازی از بخش های بیمارستان ها، با توجه به یکبار مصرف بودن نوع پوشش کارکنان و حتی بیماران و البته منسوجاتی که مورد استفاده قرار گرفته، شاهد جلوگیری از ورود هر گونه آلودگی و میکروب بوده باشیم.
همانطور که می دانید تولید پارچه های یکبار مصرف در کارخانجات، با قیمتی کاملا ارزان و اقتصادی صورت گرفته و به همین دلیل این پارچه ها قیمت ارزان و کمی در بازارهای فروش دارند.
اما با توجه به اینکه علاوه بر قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، کیفیت این پارچه برای تولیدی های مصرفی، مهم است، شناخت کارخانجات معتبر تولید کننده پارچه یکبار مصرف نیز اهمیت جدی برای این مراکز دارد.
آیا می دانید که پارچه یکبار مصرف پزشکی در کدام یک از کارخانجات کشور، با بهترین کیفیت تولید شده است؟

پارچه گان یکبار مصرف

پارچه یکبار مصرف بافتینه باکیفیت

یکی از کارخانجات معتبر و تأیید شده که در زمینه تولیدات منسوجات بی بافت و به خصوص پارچه های یکبار مصرف، فعالیت چشمگیر داشته، کارخانه پارچه یکبار مصرف بافتینه است.
در خط تولید کارخانه بافتینه، انواع پارچه های یکبار مصرف اسپان باند تک لایه، دو لایه و چند لایه با لایه های ترکیبی اسپان باند و ملت بلون با استفاده از جدیدترین و مجهزترین ماشین آلات، تولید و به عرضه می رسد.
پارچه های اسپان باند چند لایه تولید کارخانه بافتینه، با توجه به کیفیت و دوام بهتر، بیشترین استفاده را خصوصا در مصارف پزشکی داشته و در گرماژهای ۸ الی ۱۵۰ گرم به تولید رسیده است.
این پارچه قابلیت تولید به دو صورت آب جذب و آب گریز داشته و حداکثر عرض تولیدی آن تا عرض ۲۴۰ سانتی متر نیز می باشد.
به طور کلی در تولیدات بیمارستانی و پزشکی، از انواع پارچه یکبار مصرف بافتینه، به خوبی و در متنوع ترین رنگ بندی ها استفاده به عمل می آید.
تهیه لباس جراحی، لباس بیمار، کاورهای مورد مصرف در پزشکی قانونی و ..، همه و همه از انواع پارچه یکبار مصرف بافتینه با بالاترین کیفیت ممکن انجام می پذیرد.
از آنجا که اغلب کارگاه های تولید کننده منسوجات یکبار مصرف، نیاز پارچه ای خود را در حجم و تناژ بالا خریداری می کنند، مهم است که از کجا و با چه کیفیت و چه لیست قیمتی خرید خود را انجام می دهند.
آیا می دانید که خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت تضمین شده و در رنگبندی متنوع و مورد سفارشی توسط مشتریان، از طریق کدام مراکز فروش در بازار امکان پذیر گردیده است؟

پارچه گان یکبار مصرف

خرید پارچه یکبار مصرف در تناژ بالا

امروزه به خصوص کارگاه های تازه تأسیس که مشغول به تولید انواع البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی هستند، به دنبال خرید نیاز پارچه ای خود در تناژ و حجم بالاتر هستند.
آن ها این موضوع را می دانند که در صورت خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، می توانند خریدی ارزان و مقرون به صرفه تر انجام داده و تولیدات با قیمت تمام شده پایین تر و کم هزینه تری را به انجام برسانند.
اما خرید پارچه در حجم و تناژ بالا از پارچه یکبار مصرف پزشکی، این نگرانی و دغدغه را برای کارگاه های تولیدی به همراه داشته که ممکن است کیفیت پارچه ها درجه یک نبوده باشد!
متأسفانه برخی از شرکت های عرضه پارچه یکبار مصرف، نه تنها کیفیت خوب، بلکه قیمت واقعی از انواع عرض ها و گرماژهای این پارچه را هم عرضه نمی کنند.
کارگاه های تولیدی تازه تأسیس هم که تازه کار بوده، اغلب گول این مراکز فروش را خورده و در تولیدات خود از انواع پارچه یکبار مصرف درجه دو و بی کیفیت استفاده می کنند.
اما چندی نمی شود که کیفیت نامرغوب منسوجات تولیدی این کارگاه ها به چشم آمده و شاهد آن خواهیم بود که خسارات سنگین مالی را متوجه گردند.
پس انجام تحقیقات لازم پیرامون نمایندگی های معتبر فروش در زمینه عرضه عمده انواع پارچه یکبار مصرف با کیفیت عالی و قیمت خوب، یکی از مهم ترین گام های خرید نیاز پارچه ای کارگاه های تولیدی، قبل از خرید می باشد.
نمایندگی هایی که با کارخانجات تأیید شده تولید کننده پارچه یکبار مصرف ارتباط مستقیم داشته و خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با تناژ بالا را از درب این کارخانه ها، امکان پذیر نموده باشند!
بنظر می رسد که این چنین نمایندگی فروشی، تنها بایستی تجارت اینترنتی انواع پارچه بیمارستانی را در دستور کار خود داشته تا پاسخگوی نیاز تمامی مشتریانش در سراسر کشور باشد.

نمایندگی فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اصفهان

همانطور که می دانید هم اکنون اصفهان یکی از شهرهای مهم در صنعت نساجی انواع پارچه به خصوص پارچه های بیمارستانی در کشور ما تلقی گردیده است.
بی تردید خرید پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی تولید اصفهان از دست نمایندگی های رسمی فروش کارخانجات معتبر در این شهر، می تواند مدینه فاضله ای برای تمامی خریداران بوده باشد.
چرا که پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اصفهان تولیدی کارخانجات برتر، کیفیت قابل قبول از نظر مشخصات و خصوصیات خوب یک پارچه یکبار مصرف داشته و از این بابت نگرانی و دغدغه ای وجود نداشته است.
می ماند مسئله قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی تولید اصفهان که اگر چه در بیشتر بازارها قیمت ارزانی بوده، اما ممکن است با وجود برخی از واسطه ها در بازار، با قیمت واقعی عرضه نگردد.
خوشبختانه در نمایندگی فروش اینترنتی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، شرایط خوب و ویژه ای فراهم شده تا تمامی خریداران این پارچه بتوانند خرید عمده خود را با کمترین قیمت ممکن انجام بدهند.
کمترین قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی اصفهان، یعنی همان قیمت درب کارخانه و کاملا بی واسطه از این پارچه که تنها در نمایندگی های معتبر فروش اینترنتی ارائه می گردد.
به طور کلی خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اصفهان از طریق این نمایندگی پارچه اسپان باند، می تواند مزایای ذیل را دارا باشد:

  • امکان دریافت مشاوره های لازم قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه
  • ثبت سفارشات خرید عمده و در تناژ بالا در کمترین زمان ممکن
  • دریافت سفارشات انواع پارچه بیمارستانی یکبار مصرف در کمترین روز کاری
  • ارسال رایگان کالیته رنگی به تمامی مشتریان
  • خرید تمامی عرض ها و گرماژهای پارچه با رنگبندی سفارشی
  • خرید پارچه با قیمت دست اول کارخانجات معتبر
هم اکنون فرصت آن فرا رسیده تا اولین نفری باشید که راز خرید بهترین کیفیت و قیمت از انواع پارچه های بیمارستانی به خصوص پارچه یکبار مصرف اسپان باند را دانسته و خریدی متفاوت تر را نسبت به سایر بازارهای کشور تجربه نمایید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید پارچه یکبار مصرف

قیمت خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ایران

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در زمان خرید وابسته به عوامل متعددی است که اگر …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار