فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت بیمارستانی / خرید پارچه فلامنت بیمارستانی به قیمت روز | بهترین نمایندگی نساجی اصفهان

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی به قیمت روز | بهترین نمایندگی نساجی اصفهان

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی به قیمت روز از طریق بزرگترین و بهترین نمایندگی فروش پارچه های بیمارستانی نساجی اصفهان را همین حالا از این مجموعه انجام دهید.
پارچه های بیمارستانی در انواع گوناگون توسط کارخانجات نساجی مختلف در کشور ما و در شهرهای زیادی تولید و به عرضه می رسند.
طبیعتا هر کارخانه نساجی که توانسته باشد دو اصل قیمت و کیفیت پارچه های بیمارستانی را متناسب با هم به عرضه رسانیده باشد، از قدرت فروش و میران استقبال بیشتری برخوردار بوده است.
اما متأسفانه اگر چه برخی از کارخانجات نساجی این دو اصل را رعایت می کنند؛ وجود واسطه ها سبب شده این موضوع حقیقتا به وقوع نپیوندد.
به همین سبب است که بسیاری از واحدهای تولید کننده انواع البسه و منسوجات بیمارستانی با خود این دغدغه را داشته که چگونه می توانند پارچه های مصرفی خود را به راحتی و بدون هیچ نگرانی از نظر قیمت و کیفیت خریداری کرده باشند.
آیا می دانید که هم اکنون نمایندگی رسمی فروش پارچه های بیمارستانی در ایران توانسته راز خریدی مطمئن را به تمامی مشتریان خود گفته باشد؟
شما می توانید تا پایان این مطلب همراه ما بوده تا بتوانید خریدی آسان و کاملا اقتصادی را تجربه نمایید و از خرید خود رضایت داشته باشید.

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی

انواع پارچه های بیمارستانی نساجی اصفهان

شایان ذکر است که امروزه شهر اصفهان با نام شهر نساجی ایران معرفی شده که توانسته است بیشترین تعداد کارخانجات تولید کننده انواع پارچه به خصوص پارچه های بیمارستانی را دارا باشد.
در کارخانجات نساجی اصفهان همچون فدک، مهنام، تک و …،، پارچه های بیمارستانی به طور خاص و ویژه و به شکل کاملا استریل تولید و در کالیته رنگی متنوع به عرضه می رسند.
از جمله پارچه های بیمارستانی تولیدی در این نساجی ها، می توان به این پارچه ها اشاره کرد:

  1. پارچه فلامنت بیمارستانی
  2. پارچه تترون بیمارستانی
  3. پارچه ترگال بیمارستانی
  4. پارچه اسپان باند بیمارستانی

این پارچه ها بایستی از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید شده و بهداشتی باشند، چرا که قرار است به عنوان یک پارچه در تهیه و تولید البسه و منسوجات بیمارستانی مورد استفاده قرار گرفته باشند.
اغلب این البسه و منسوجات تماس مستقیم با پوست بدن انسان ها داشته و اگر کیفیت خوبی را نداشته باشند، می توانند منجر به حساسیت های پوستی و بیماری های پوستی را شامل گردند.
بی تردید آشنایی با مشخصات و کیفیت خوب هر یک از پارچه های فوق، می تواند به کارگاه های تولیدی این دید را داده باشد که با انتخاب یک پارچه خوب و باکیفیت، کیفیت منسوجات تولیدی خود را بالاتر برده و از قدرت فروش بیشتری هم بزخوردار می شوند.
در این میان قیمت پارچه های بیمارستانی علاوه بر کیفیت آنها، اهمیت جدی داشته و مشتریان همواره به دنبال این موضوع هستند که چگونه می توانند دو موضوع کیفیت و قیمت پارچه بیمارستانی را متناسب و نزدیک به هم خریداری کرده باشند.
در میان تمامی پارچه های بیمارستانی معرفی شده، پارچه فلامنت بیمارستانی و پارچه اسپان باند بیمارستانی، در دسته ارزان قیمت ترین ها قرار داشته و طبیعتا نرخ فروش بالاتری را در برخی مصارف خاص دارا هستند.
پارچه اسپان باند بیمارستانی بدون هیچ تار و پود و از الیاف پرس تشکیل شده و با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرمی در بازار با کالیته رنگی آبی، سبز، صورتی و غیره به فروش می رسد.
در ادامه کمی بیشتر با انواع پارچه فلامنت بیمارستانی، مشخصات و مصارف آن آشنا خواهیم شد.
در مورد پارچه های ترگال بیمارستانی هم می توان گفت که این پارچه حزو پارچه های تخت بافت است و با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی به عرضه رسیده است.
کارخانجات نساجی اصفهان، انواع پارچه ترگال بیمارستانی را به شکل ضد آبژاول تهیه می کنند تا قابلیت شست و شو و استفاده چندین باره را داشته باشند.
تهیه روپوش پزشکی، البسه بیماران، البسه اتاق عمل، انواع ملحفه بیمارستانی و غیره از جمله مصرفی ترین کاربردهای پارچه ترگال بیمارستانی به شمار می آیند.
پارچه تترون بیمارستانی می تواند نام مصرفی ترین پارچه بیمارستانی را به خود اختصاص داده باشد، چرا که دارای عرض ها و گرماژهای متنوع بوده است.
عرض ها و گرماژهای پارچه تترون بیمارستانی عبارتند از:

  1. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۹۰ سانتی متری با گرماژ ۱۰۰ الی ۱۳۰ گرم
  2. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متری با گرماژ ۱۳۰ الی ۱۶۰ گرم
  3. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۸۰ سانتی متری با گرماژ ۱۶۰ الی ۲۰۰ گرم
  4. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۲ متر با گرماژ ۲۰۰ الی ۲۶۰ گرم
  5. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر با گرماژ ۲۶۰ الی ۳۰۰ گرم

از مصارف مهم پارچه های تترون بیمارستانی می توان به این موارد اشاره داشت:

  • تهیه انواع مقنعه برای پرستاران و بیماران خانم
  • تهیه البسه فرم بیماران برای خردسال و بزرگسالان زن و مرد
  • تولید انواع روپوش فرم پرستاران
  • تهیه انواع ملحفه های بیمارستانی

شایان ذکر است که کالیته رنگی پرفروش پارچه تترون بیمارستانی، رنگبندی های آبی، سفید، صورتی و سبز می باشد.
با توجه به اینکه بیشترین استفاده از پارچه تترون بیمارستانی در تهیه البسه فرم بیماران بوده، رنگبندی آبی را می توان مناسب لباس های بیماران مرد، و رنگبندی صورتی را می توان برای لباس های بیماران خانم با توجه به سیاست های بیمارستان ها بکار برد.
برای تهیه انواع البسه فرم بیماران خردسال هم می توان از طرح های ساده و یا عروسکی پارچه تترون بیمارستانی استفاده کرد.

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی

پارچه فلامنت بیمارستانی و مشخصات بهترین نوع این پارچه

همانطور که متوجه شدید یکی از انواع پارچه های بیمارستانی ارزان قیمت در بازار امروزی خرید و فروش پارچه های بیمارستانی، پارچه فلامنت می باشد.
این پارچه همانطور که از نامش پیداست از الیاف فلامنت تشکیل شده و غالبا در دو آلبوم ذیل به فروش می رسد:

  • پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی
  • پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

تنها تفاوت این دو آلبوم در این است که در تهیه پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی از الیاف طبیعی پنبه استفاده نشده و این موضوع می تواند به آشکارا تفاوا قیمت را برای این دو آلبوم به وجود آورده باشد.
در حقیقت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی دارای الیاف نرم تر و منعطف تر بوده و در بیشتر موارد می تواند کاربرد بهتری نسبت به نوع بدون پنبه آن داشته باشد.

هر یک از پارچه های فلامنت بیمارستانی را با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای ۱۶۰ الی ۱۷۵ گرمی تولید می کنند که غالبا ساده بوده اما در طرح هایی همچون چهارخانه و راه راه یا گلدار نیز عرضه می شوند.
پارچه فلامنت چهارخانه بیمارستانی از مصرفی ترین پارچه ها مخصوص تهیه البسه فرم بیماران بوده که در کالیته رنگی آبی و صورتی بیشترین نرخ فروش را دارد.
با توجه به قیمت مناسب این پارچه، می توان انتظار آن را داشته که منسوجات تولیدی از این پارچه هم دارای قیمت تمام شده تولیدی کمتری هم باشند.
قطعا همینطور بوده و این موضوع سبب شده تا ارگان های دولتی و حتی خصوصی بیمارستان ها در جهت صرفه جویی هزینه های خود، مشتریان اصلی کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی باشند.
آیا می دانید که بهترین راهکار خرید پارچه فلامنت بیمارستانی در بازارهای امروزی چیست؟
چگونه می توان بدون هیچ نگرانی از بابت قیمت و کیفیت، خریدی مطمئن را داشت؟
در ادامه پاسخ سوالات فوق را دریافت خواهید کرد.

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی از نمایندگی رسمی فروش

با توجه به اینکه در درجه اول کیفیت پارچه های بیمارستانی اهمیت جدی در تولیدات منسوجات بیمارستانی داشته، مهم است که خریداران از چه طریق و از کجا این پارچه ها را تهیه می نمایند.
به همین منظور آشنایی با نمایندگی های رسمی فروش پارچه بیمارستانی می تواند به خودی خود اهمیت چند برابری داشته باشد تا شما کارگاه های تولید کننده منسوجات بیمارستانی بتوانید از قدرت فروش بیشتری برخوردار باشید.
امروزه خرید پارچه فلامنت بیمارستانی از طریق نمایندگی رسمی فروش، آن هم به شکل اینترنتی و آنلاین به راحتی امکان پذیر گردیده است.
با این وجود تمامی مشتریان می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، پارچه مد نظر خود را انتخاب کرده و در کمترین روز کاری و کمترین ساعت، سفارش خود را ثبت کرده و آنها را تحویل بگیرند.
پارچه بیمارستانی پارادا یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش آنلاین انواع پارچه های بیمارستانی است که توانسته برای مشتریان خود، خرید متفاوت و بدون واسطه رقم بزند.
در حال حاضر اگر شما نگرانی از بابت انتخاب یک نمایندگی فروش آنلاین داشته اید، می توانید روی گروه بازرگانی پارادا، حساب ویژه ای را باز کنید.
خرید پارچه فلامنت بیمارستانی درجه یک با مناسب ترین قیمت، کمترین چیزی است که شما می توانید از این مجموعه انتظار داشته باشید.

کمترین قیمت پارچه های بیمارستانی درجه یک

مقصود از کمترین قیمت پارچه های بیمارستانی این نیست که پارچه های بی کیفیت را با قیمت ارزان تهیه کنید!
چرا که منظور آن است که شما می توانید با قیمت واقعی که همان قیمت درب کارخانه است، بهترین کیفیت پارچه های بیمارستانی را سفارش خرید داده باشید.
در این مجموعه تمامی پارچه های بیمارستانی به خصوص پارچه فلامنت بیمارستانی، هم قیمت ارزان داشته و هم با بالاترین کیفیت تولیدی در معتبرترین کارخانجات نساجی اصفهان و سایر نساجی های بزرگ کشور، به عرضه می رسند.
باید به این موضوع هم اشاره داشت که قیمت پارچه های بیمارستانی هم به فاکتورهای ذیل بستگی داشته است:

  • عرض پارچه
  • گرماژ پارچه
  • رنگ پارچه
  • کیفیت پارچه

طبیعی است که هر چه عرض یا گرماژ پارچه بیشتر باشد، قیمت پارچه بالاتر بوده، اما نمی توان به این موضوع استناد کرد که هر پارچه بیمارستانی گران قیمت، کیفیت خوبی هم دارد!
چرا که امروزه متأسفانه شرایط بد اقتصادی سبب شده تا برخی از عرضه کنندگان پارچه های بیمارستانی، شاید کیفیت پایین پارچه ها را با قیمت های گزاف به عرضه می رسانند.
در ادامه خواهیم گفت که بدون تردید خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی می تواند دغدغه ی قیمت و کیفیت نابرابر را برای همیشه از میان برده باشد، اگر و تنها اگر از نمایندگی های معتبر خرید انجام پذیرد.

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی

چرا خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی مهم است؟

گفتنی است که امروزه می توان برای تمامی خریداران و متقاضیان پارچه های بیمارستانی، دو راهکار کلی را برای خرید پیش رویشان قرار داد:

  1. خرید از بازارهای حقیقی با مراجعه حضوری
  2. خرید از نمایندگی های فروش آنلاین بدون مراجعه حضوری

شاید گشتن در بازارهای حقیقی خرید و فروش پارچه بیمارستانی، سبب شده تا علاوه بر اتلاف وقت و هزینه اضافی، خریداران با واسطه های زیادی دست و پنجه نرم کنند و در آخر به آنچه که می خواهند هم نرسند!
متأسفانه امروزه پارچه هایی که از کارخانجات نساجی به بازار عرضه می گردند، غالبا با همان کیفیت و قیمت به فروش نمی رسند و به اصطلاح دست شدن پارچه خیلی زیاد دیده می شود.
این موضوع منجر به نگرانی بسیاری از تولید کنندگان منسوجات بیمارستانی شده که چطور امکان آن وجود داشته تا خریدی بی دغدغه و بی واسطه انجام دهند؟
بنظر می رسد که خرید پارچه بیمارستانی از نمایندگی های فروش آنلاین، بتواند مشکل وجود واسطه ها و دست شدن پارچه ها را به نوعی کاهش داده باشد.
البته که ممکن است برخی از عرضه کنندگان اینترنتی پارچه هم خودشان واسطه باشند و باز هم کیفیت و قیمت خوب و مناسبی از این پارچه ها به دست مشتریان نرسد!
اما به جرئت می توان گفت که نمایندگی های فروش آنلاین با ویژگی های ذیل، می توانند خریدی کاملا امن را برای مشتریان رقم بزنند:

  • شناسایی معتبرترین کارخانجات تولید کننده پارچه و راحتی کار برای مشتریان
  • دارا بودن ارتباط نزدیک و مستقیم با این کارخانجات نساجی پارچه
  • حذف تمامی واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه بیمارستانی
  • عرضه و ارسال رایگان کالیته رنگی و نمونه های عدلی واقعی پارچه به جای جای کشور
  • فروش انواع پارچه های بیمارستانی با قیمت درب کارخانه
  • مشاوره های رایگان قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه
  • ارسال سفارشات در کمترین روز کاری به تمامی نقاط کشور

با توجه به این مشخصات و ویژگی ها، می توان گفت که امروزه خرید اینترنتی پارچه های بیمارستانی می تواند برای تمامی مشتریان حائز اهمیت باشد.
شما خریداران می توانید با کاهش هزینه های رفت و آمدی خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری، لیست سفارشات خود را ثبت کرده و در اسرع وقت، آنها را در هر کجایی که هستید تحویل بگیرید.

پس بی تردید می توان ادعا کرد که در دنیای امروزه که اینترنت و فضای مجازی حرف اول را در بازارهای رقابتی هر محصولی اعم از پارچه های بیمارستانی می زند، خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی بهترین راهکار برای خرید مطمئن، امن و کاملا مقرون به صرفه می باشد.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی با قیمت جدید

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی با قیمت جدید از طریق نمایندگی رسمی خرید و فروش آنلاین …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟
رفتن به نوار ابزار